![]() |
spijt?
Heb je spijt van bepaalde drugervaringen?
Of zijn bepaalde drugs niet voor herhaling vatbaar? Ik had laatst een drankje uit de smartshop 'kokmok' (verkwikkend en energetisch), nah je merkt er geen hol van, geen geld meer aan verspillen dus. jaaa ik verveel me |
Ik heb wel spijt van de manier waarop en wanneer ik drugs neem. Te onverantwoord. Bijvoorbeeld met me lamme hasses voor de eerste keer -tig lijntjes cocaine snuiven. Of zonder erbij na te denken pil door me strot te douwen...
Mja... ik schijn er niets van te leren.. Ookal heb ik spijt, doe het zo weer. |
Neu ik heb niet echt ergens spijt van op drugsgebied. Ik ben ook nooit verder gegaan dan blowen en daar heb ik nou niet echt bepaald spijt van :D.
|
Nee, geen spijt. Spijt is voor mietjes.
|
Ik heb alleen spijt van die ene keer dat ik mdma gebruikte heel snel nadat ik het al een keer had gedaan. Ik merkte er weinig van en t was alleen maar slecht voor mn lichaam. Het was een beetje onverantwoord.
Dat wil ik niet meer. Verder heb ik nergens spijt van tot nu toe.:) |
geen spijt.. alles was chill
|
Spijt van drugs, kheb wel eens dingen gedaan terwijl ik dronken was waarvan ik spijt had. Maar dat was niet erg genoeg om het daarna niet meer te doen. Verder van blowen en salvia geen spijt gehad.
Maar ik vraag me af: de echte gebruikers hier, jullie hebben er misschien geen spijt van vanwege slechte ervaringen ofzo maar vinden jullie het niet jammer dat je verder bent gegaan dan de meeste mensen. Want nu gebruiken jullie dus best vaak, tis redelijk ongezond en duur. Verder wat je niet kent kun je ook niet missen. Ik ben zelf redelijk nieuwschierig naar drugs, maar ik weet van mezelf dat als ik 1x een pilletje of een lijntje neem ik het zeker nog een keer ga doen als het bevalt. Daarom heb ik het nog niet gebruikt. owja en hoe hebben jullie voor het eerst gebruikt. Echt bewust gekozen of in een vlaag van verstandsverbijstering op een feestje ofzo:P |
Kheb een tijdje echt te veel gebruik--> meerdere keren per week en dan als hoogtepunt op zaterdagen soms wel 10 a 13 apparaten (dan wel gerekend van za 23.00 tot zo 14.00)..
Maar hoe dan ook.. erg slecht voor je.. Gebruik nu nog maar heel matig.. |
aparaat?
maar alleen spijt van troep van smartshop die niets deed |
ja, ik heb een keer 'iets' teveel pep gebruikt, dus toen ik thuis kwam, en m'n moeder zag me......busted (n) klotezooi
|
pil = apparaat
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Apparaat is leuker... komt voort uit geheimtaal die ik en me maten gebruikte om problemen te voorkomen...
|
ok, maar aangezien wij je vrienden waarschijnlijk niet zijn, zullen wij dat niet weten :D
|
Citaat:
Nee ik heb daar niet echt spijt van. Ik heb met mn nuchtere hoofd elke keer besloten om het te doen en sta ook bijna achter elke keuze die ik maak. Wat betreft dat duur neu valt wel mee ik drink bijna geen alcohol meer en snoep en koek en dat soort sjit koop ik ook bijna niet meer en ik verdien genoeg. Slecht voor mn gezondheid: Tsja bijna alles is slecht voor mn gezondheid. Ik heb wel een tijd lang meer geblowd en toen merkte ik idd wel de lange termijn efecten. Toen ben ik ook een tijdje gestopt. En daar heb ik nu ook (bijna) geen last meer van. Slecht |
nu weten jullie het toch?? :cool:
|
mja
niet echt spijt meer maar voelde me wel kut achteraf: toen ik 2 apparaten :D ophad en anderhalve gram speed. Ik kon de bloedkorsten uit mijn neus halen. :bloos: |
alleen van beginnen met roken heb ik spijt, maar dat valt niet echt onder drugs
|
jawel hoor
|
nee, nergens spijt van.
|
ik zou niet snel weer spacecake eten, was niet tof, ik voelde me echt te lam.....
|
oja joh, ik heb wel eens voor de zoveelste keer spacecake genomen, terwijl de kans zo groot was dat ik fout zou gaan, ook omdat ik echt al zo lam was. En ja hoor ik ging weer helemaal kut.
maarja spijt, gewoon dom.. |
oke, je hebt gelijk, spijt bestaat niet, is een loos gevoel
maar ik zal iig niet snel weer spacecake eten |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Spijt? wat is spijt :confused: ?
|
Citaat:
|
Ik heb zo'n beetje hetzelfde verhaal als wammus. Alleen ik zuip wel vrij veel daarbij, soms wel jammer achteraf, maar echt spijt heb ik nooit.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
...ik heb wel spijt van mn ice-o-lator (niet onze iceolator sjoerd) joint van donderdag...die viel niet goed na n fles wijn en een paar halve liters :s
|
Citaat:
|
Ik heb spijt van een restje cocaine dat ik ooit gesnoven heb.
Het effect was gelukkig mild al konden sommige het wel zien aan me. Langs een kant weet ik dat dit vrij naïef was, maar ik had echt een soort dwangmatigheid in me. Ach ja... Het vervelendste is dat ik er af en toe nog mee confronteerd wordt dat ik het werkelijk in mijn hoofd heb gehaald. (vrienden die me er al lachend aan herinneren, vind ik zelf niet aangenaam) Op 1 of andere manier blijf ik te kampen hebben met een schuldgevoel. Voor de rest heb ik absoluut geen spijt, en neem ik er de negatieve effecten erbij. (van andere drugservaringen) |
XTC + Paddo's ooit. Nja, of ik er spijt van heb. Twas gewoon onwijs heftig, heel heftig. Maar om eerlijk te zijn weet ik er nie veel meer van. Kweet dat ik terignhard ging terwijl ik de paddo's op aan het eten was en de XTC insloeg. Mja, ik denk dat het tog nie zo heel tactisch was, maybe. Maar ag, wel vette sjit gezien want Bassie & Adriaan kunnen best evil zijn.
|
spijt dat ik te vaak en te veel blow, maar verder geen spijt wat ervaringen betreft...
|
Citaat:
kutlui |
Citaat:
|
geen spijt maar ik vraag me wel eens af hoe ik geweest zou zijn als ik nooit was begonnen met blowen.
|
spijt van alles dat met drugs te maken heeft maakt meer kapot dan je lief is
|
Niet bepaalde drugs meer de combinatie.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen spijt tot nu toe, van niks wat ik gebruik eigenlijk. Wel van die dingetjes waarvan je af en toe denk "had ik toen maar wat voorzichtiger aangedaan" met combi's en hoeveelheden, maar ach daar denk ik dan ook niet zo erg aan aan op het moment zelf.
|
Ik heb alleen nog maar wiet en hasj gebruikt, en daar heb ik geen spijt van.Harddrugs wil ik sowieso nooit aan beginnen.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:47. |