![]() |
SmartDrugs
Volgens mij zijn er in een smartshop nog best veel leuke dingen om uit te proberen. Dus daarom , Wat heb je wel eens bij de smartshop gekocht en hoe was het?
zelf heb ik gebruikt: 2x paddo's en dat was echt tof :D ! 1x Epherdra das was nie zo heel erg boeiend je wordt er wel goed wakker van :D 1x EnergyHit dat is ook niet zo boeiend minder goed als Ephedra igg 1x KruidenJoint dat was helemaal niet boeiend ik merkte er nix van. Geef mij dan maar een echt joint ;) |
Paddo's : was leuk nu voel ik bij 20 euro nog amper iets
Epehdra's : saaie kutdingen Semtex: idd Spacer: idd Salvia: mwha vage trip middel tis wel lachen maar wel fokin duur Turbo Chargers: vind ik zelf veeel beter dan epehdra ook nog sterkere vorm van maar weet naam ff niet Yellow Jackets: zijn wel grappig niet boeiend verder Smartshop begint saai te worden ze hebben niks boeiend teminste niet hier .. |
Citaat:
|
Je kan Cactussen een keer proberen zijn wel veel sterker dan paddo's en een nadeel is dat de meeste mensen na de trip erge hoofdpijn krijgen.
Ze zijn niet overal verkrijgbaar maar informeer maar. |
Paddo's: Mwoah...Maar ik ga het wel nog een keer proberen.
Ephedra: Handig als je een beetje actief wil blijven. Poppers (volgens mij nu niet meer verkrijgbaar in de smartshop): Op zich wel grappig maar je krijgt er hoofdpijn van en het is zeer slecht voor je. bovendien ben je er maar zeer kort leip van. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:11. |