![]() |
[Moederbord] Help!
Ik heb net een Asus A7v600 moederbord aangeschaft en aangesloten, maar als ik de BIOS aan het instellen ben (verder ben ik nog niet gekomen) schakelt het moederbord zichzelf na ongeveer 1 minuut uit! Het ligt waarschijnlijk niet aan de voeding, want ik heb verschillenden uitgeprobeerd... Wat kan het zijn!?
|
Citaat:
|
Citaat:
Reboot je pc ook als je de pc zonder harde schijf aangekoppeld hebt na 1 minuut? Ik bedoel dus dat je de pc gewoon laat opstarten, en dus niet in het bios komt. |
cpu koeling....?
|
Oke... een vriend van me had het koelblok er verkeerd opgezet... :bloos: ... Dus het was inderdaad de koeling... bedankt voor de tips!
|
Citaat:
|
Ja... hij beschouwt het als een gave... :rolleyes:
|
Wees blij dat je CPU nog leeft. Best wel een domme actie als je het mij vraagt, heatsink verkeerd monteren. :|
|
valt mee.. heb ik ook een keer gedaan, op een amd merk je het serieus helemaal niet en staat het uberhaupt nergens aangegeven.. althans, niet bij de koeller die ik had.
was toen zat ie met het alu op de core, ipv een masief kopere kern.. dat merk je wel, scheelde zo'n 10graden ^^ |
Citaat:
er zit nl altijd een verlaging aan de zijkant, waar een plastic stuck van het socket in valt.. |
Je had de inkeping aan de verkeerde kant? Dan zat 'ie er ook schuin op denk ik. Ook al is hij helemaal aluminium, daar wordt de CPU echt niet zo warm van dat hij na 1 sec. bevriest.
|
lol
|
Citaat:
|
de A7v600 is verder een goede plank trouwens, ik gebruik hem nu ook al ongeveer 24 uur :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01. |