![]() |
Loslatende vloei
Ik heb een probleempje. Het gebeurt bij mij nog wel eens dat ik een stick draai en als ik m dan op zit te roken dat de vloei loslaat bij de plakrand. Weten jullie toevallig hoe dit kan en hoe ik het kan voorkomen? En als het toch gebeurd wat dan te doen?
|
speeksel kweken :confused:
|
dat doen vloeitjes nou eenmaal soms. live with it
|
heb ik ook met me shaggies...en veel/weinig likken helpt allemaal geen fuck..euh je vloei niet in je shag bewaren ofzo. Of andere vloei proberen..
|
Dat heb je wel eens ja... Strakker draaien helpt wel.
|
|
wow.... sick... Dat topic is morgen presies een jaar geleden geopend...
|
Citaat:
|
Je hebt een plak rand en een 'niet' plakkende rand. :p
|
Tja het staat algemeen bekend dat rotte/oude/goedkope vloei meestal een kut plakrand heeft. Je kan daarom heb beste bij een winkel kopen die veel verkoopt en regelmatig nieuwe voorraaden inslaat ipv de tabakswinkel op doe hoek waar hoogsteens een pakje per maand word verkocht. Denk ik dan.
|
Meer vitamine eten.
|
Speeksel dus. Zorg dat er niks op de plakrand zit. En dat de plakrand aan de goede kant zit (checken met je vingertoppen, aan welke kant plakt die). :|
Succes. |
Citaat:
|
heb 't alleen met rode vloe
|
ik heb er alleen last van gehad toen ik extreem wazig was van andere middelen, maar voor de rest vrijwel nooit. Ik heb trouwens ook allees smoking gold of zwart
|
Citaat:
|
tijd herhaald zich... Nu zelfs zo snel als 1 jaar........ Het duurt niet lang meer....
|
apocolypse :P
|
snel, schuilen onder de tafel!!!
|
voordat de hemel op ons dak valt
|
:d
|
|
Heel veel mediteren, dat helpt. Heel veel mediteren.
|
Hmmms, is dat wanneer je tegelijkertijd andere middellen hebt gebruikt?
Want ik dacht dat bepaalde stoffen in je speeksel die lijmstoffen neutraliseren als je amfetaminen hebt gebruikt. |
Citaat:
Jou speeksel zorgt er alleen voor dat de rand plakt, de lijm is er zeg maar al |
Citaat:
Gast, komop, wil je dit nou echt zo graag weten. Koop je andere vloei he ? Die goedkope vloei zo groot als een dekbedovertrek is nou eenmaal kut, kan je net zo goed normaal papier draaien en dichtlijmen, de smaak zal hetzelfde blijven. |
Ik draaide net een joint waarbij de inhoud er volledig uitvloog toen iemand me aan het lachen maakte :D
|
Likken kreng!
|
likken als lassie!
|
Het heeft denk ik toch iets te maken met de hoeveelheid enzymen en sjit in je speeksel. Leuk onderwerp voor een proefschrift!! :p
|
strakker draaien helpt ook idd
|
Likken kreng!
|
Citaat:
Maar ik gebruik altijd smoking red en eigenlijk nooit echt problemen ofzo mee gehad. Maar het gebeurde de laatste tijd best vaak en ik vroeg me gewoon af waar het aan kon liggen. Strakker draaien hielp idd :D. |
Rizla Silver (y)
|
Het kan ook zijn dat je vloei vochtig is geworden. Kan goed zijn door in je achterzak of portefeuille te hebben gehad. Dat gebeurt altijd met mijn kleine vloei. Weggooien en nieuwe kopen :D.
|
Misschien wil je vloei gewoon niet plakken?
|
Citaat:
misschien een vouwtje in de plakrand heb ik ook vaak :eek: |
Citaat:
|
wtf.. nee dat horen vloeitjes helemaal niet soms te doen.. je doet gewoon iets verkeerd.. natter maken idd, of gewoon binnestebuiten draaien ( nee dit heeft geen relatie maar ik wilde het gewoon ff zeggen;) ),.. je moet gewoon beter likken:0
|
Citaat:
|
of andere vloeien:p ( rizla's natuurlijk!:p)
|
of Smoking Gold, werkt ook goed.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:49. |