![]() |
Klagen over een product?
Zojuist was ik echt heel woest, want ik had een vies biertje. Er was iets mis gegaan bij de gisting van het bier, of iets mis met het flesje, want het bier smaakte helemaal vies.
Ik heb dus direct een boze brief naar Heineken getyped, en verstuurd. Hopelijk krijg ik iets terug. Ook heb ik wel eens een shirtje gekocht bij de bijenkorf, en toen zag ik een piepklein gaatje, nou huppakee, ik naar de balie en dan gelijk 20 % eraf. En jullie, klagen jullie wel eens over iets, of accepteer je het 1 2 3 , doe je er wat aan of niet? |
meestal ben ik van plan om er iets aan te doen, maar dan ben ik uiteindelijk toch te lui.
ik ben een keer levend verbrand door ontharingscreme van vete :( kutspul (n) |
Of korting of weer terug in de schappen! (y)
|
tuurlijk klaag ik,ik ben een nederlander :)
ik vind dat als je eits koopt,je best kritisch mag zijn,en is het niet zoals het zou moeten zijn,dan moet dat op een ander manier gecompenseerd worden.. |
Citaat:
|
klagen is niet stoer
|
ik heb een keer in een aangeschoten bui een brief vol onzin naar (toendertijd) smiths geschreven, dat mijn chips niet te eten was maar dat ik niks ervan mee kon sturen omdat de hond er ook van gegeten had en toen alles, inclusief de rest van de zak ondergekotst had. en dat het me daarom beter leek het maar bij de brief te houden. het sloeg dus werkelijk nergens op maar hee, 3 weken later kreeg ik een doos vol chips opgestuurd (y)
maar verder klaag ik nooit. |
Ik heb eens een lege zak chips teruggestuurd omdat ik vond dat er een raar smaakje aan zat en een paar dagen later stond er een hele grote doos vol zakken chips op de stoep. Ook een keer coobestbreaker had ik via inet een klacht ingediend dat ik vond dat er te weinig stukjes fruit in zaten en toen kreeg ik wat het gekost had vergoed. Een keer een klacht ingediend waarom ze een clinique product die ik altijd gebruikte uit de collectie hadden gegooid en toen kreeg ik een heel clinique pakket als troost.
|
he mocht ik nou ooit in een zware financiele nood zitten, stuur ik gewoon allemaal van dat soort brieven naar chips/snoep fabrikanten en dan krijg ik heeeeel veeeeel dozen opgestuurt :cool:
|
Citaat:
Oeh, dat wil ik ook. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wooh gaaf :cool: ik ga dat een keer bij Nestle proberen...
|
neuh, ik ben geen schooier
|
Citaat:
Hagel is lief. (L) |
Citaat:
en ik had dat ook, maar dan met soort bodylotion van sanex, kreeg echt ranzige rode uitslag zag er niet uit en het brandde enorm (n) had een klacht opgestuurd en wat kreeg ik: een excuusbrief en een doos vol diezelfde sanex bodylotion :rolleyes: (n) |
Citaat:
iieeeh een spin bij mn hoofd. Nouja, ik had in ieder geval een keer ruzie bij de melkweg omdat ik mn tas niet terug kreeg en het enige wat ik kreeg toen ik een brief stuurde was een lameass excuus brief. een maand later. |
O nee, accepteren zeker niet! Ik ben wat dat betreft echt een vervelende snol. Als ik voor iets betaal en het is niet goed -------> terug ermee. En geen smoesjes. In restaurants ben ik ook best wel een kutje, en laat ik de bediening flink voor me lopen. Ik betaal, dus ik wil het naar mijn zin hebben (Y) En hetzelfde geldt voor andere producten of diensten die ik koop. Het moet goed zijn, en zoniet, verwacht dan een boos telefoontje of een klachtenbrief van me (y) En wordt het naar mijn mening niet goed opgelost, dan ligt er de volgende dag een brief bij de consumentenbond op de mat. Maar meestal hoeft dat niet. Dreigen is genoeg (y)
|
Citaat:
Ligt verder aan het gebrek zelf of ik zou klagen (eigenlijk heb ik nooit over die Veet geklaagd eigenlijk *stom Zou dat nog kunnen? 1 jaar later?) en of het makkelijk klagen is. Kledingstukken waar iets mis aan is en ik kan het zelf maken, dan ga ik korting vragen. :D |
Ik klaag vrijwel nooit, maar als ik die reacties hier zo lees moet ik het maar eens gaan doen, geloof ik :cool:
|
Citaat:
Verder heb ik ook een geweldige vader die altijd van alles voor elkaar krijgt bij mankementen en dergelijken. |
Dat hangt van het mankement af. Voor een zak chips van 1 euro 20 die toevallig niet zo knapperig is als ik wilde ga ik niet de moeite doen, tenzij de chips echt groen uitgeslagen zijn ofzo. Voor een kledingstuk, een computeronderdeel of een ander duurder artikel ga ik natuurlijk wel terug.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Had eens bij de burger king een milkshake gekocht maar de banaansmaak was op ofzo dus zat er gewoon wit softijs in de beker.
Ik terug naar de balie maar die snol wilde me niet geloven. ik zei: proef dan?? is banaan altijd wit bij jullie? Blabla heel gedoe. zij met een attitude die beker keihard in de prullenbak 'smijten' en ze maakt een nieuwe. Maar ja, weer wit en geen smaak. Werd ze helemaal pissig en bleef volhouden dat het banaan was. Uiteindelijk de manager erbij :rolleyes: en toen kreeg ik mn geld terug. Ik vind klagen in winkels meestal niet zo leuk, maar als ik het dan doe moeten ze geen attitude geven of me niet geloven, dus ik werd ook behoorlijk pissig. Ik heb zelf ook in een winkel gewerkt 4 jaar. En altijd klaagden mensen over 1 piepklein gaatje in hun shirt en dan wilden ze korting. Ik vond dat toen zo belachelijk, maar als ik nu wat koop en ik ontdek thuis een gaatje van de beveiliging wil ik ook haast terugvliegen om een nieuwe te halen. Toch doe ik dat haast nooit omdat ik daar geen zin in heb of ik denk: ach, zo'n klein gaatje... |
Citaat:
|
Citaat:
|
khad een keer een biertje van hilversum alive wat smaakte naar oud slootwater, wou een nieuw biertje maar moest de trein halen :D
|
Citaat:
|
ik klaag altijd (als er wat mis is natuurlijk ;)), en het levert me 9 van de 10 keer wat op.
Toen ik 10 was heb ik ooit eens een bedorven kroket bij de snackbar gekocht, en die at ik thuis op, dus kon m niet gelijk terug geven. Ik gelijk de snackbar gebeld dat ik er aan kwam, want er kwam me een graflucht van dat ding af niet normaal meer. 2 kwartjes meegenomen en het nummer van de keuringsdienst van waren meegenomen, en hup naar de snackbar. Daar beweerde die jongen bij hoog en laag dat dat ding goed was, ik vroeg hem dus om een hap te nemen, maar dat "mocht" hij niet, het was onder werktijd. Nou ja, prima, ik naar de telefoon, die jongen vragen wat ik ging doen. Oh even de keuringsdienst van waren bellen was mijn antwoord, en voor ik het wist had ik mijn geld terug en zijn excuses. De keuringsdienst van waren is trouwens wel gebeld, maar dan door mn moeder, en 3 maanden later was de snackbar opgedoekt en zaten er anderen in :D |
Neuh, daar ben ik te lui voor.
Maar ik heb wel ooit een mailtje gestuurd naar www.realdoll.com - over dat m'n doll een slet is en is vreemdgegaan met m'n beste vriend. Of ze voortaan even checken naar de geaardheid van hun dolls en ze wat manieren bij willen leren. Mailtje teruggehad dat ze nog nooit zo hadden gelachen en dat als zo'n doll geen 5000 dollar kostte ik er een gratis mocht. :cool: |
Klagen loont!
althans.. als je deze topic zo mag geloven |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb een kee naar philips gebeld voor ons strijkbout, het is zo een stoomgeval en er zit een aan/uit knop op (om het water te koken e.d., duurt 10 minuten) en dan ook nog een knop op het de strijkbout zelf om de hitte te controleren of de bout uit te zetten als je tussentijds iets anders wilt doen en iemand zich er niet aan brand (duurt 1 minuut om op te warmen). Maar die knop op de bout zelf is zo lomp gemaakt dat je er geen grip op hebt en je kan m dus niet draaien. Het antwoord dat ik kreeg na meerdere malen bellen was dat "je het knopje niet perse nodig had om te strijken, je kan alles met de centrale aan/uit knop aan of uit doen". :rolleyes:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wauw !! durfde je dat helemaal ALLEEN !??! hoop dat je blij bent dat iemand nu ze zaak kwijt is omdat jou kroketje niet smaakte, dat is wel heel iets om heel trots op te zijn he ! mensen als jij verpesten dit land, nsb'er. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik kan wel moeilijk doen als er iets mankeert aan een product, maar ik ga geen moeite doen voor een zak chips. Dan koop ik wel een nieuwe.
|
Alleen als het me heeeel veel gekost heeft
|
ik heb niks te klagen
|
ik gooi alleen altijd liters cola over de vloer in de mc donalds zodat ik alles dubbel krijg (y)
|
Hahah, heb zoveel brieven gestuurd met klachten die eigelijk helemaal niet waar waren.
Meestal krijg je een excuusbrief en een doos vol producten waarover je geklaagd hebt, ik heb nu ongeveer nog een jaarvoorraad aan lucifers :cool: |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:46. |