![]() |
Plas gevoel Klaarkomen??
Ik ben een tijdje sexueel actief , nou heb ik het al ongeveer 3 x gedaan maar ben nog nooit klaargekomen... dus de 3 de x kreeg ik het gevoel ( tijdens het sex ) dat ik wel een oceaan kon plassen...is dat nou klaarkomen of wat???
|
Nee, het verschil tussen klaarkomen en jouw gevoel, is dat ook nog 100 zand korreltjes langs je clitoris schuivelen wat fijn prikt (y)
|
Nee, dat is nodig naar de wc moeten omdat zijn penis tegen je blaas duwt :P
Maar ehm, de meeste meisjes komen niet klaar van 'zomaar' seks. Dus doen jullie wel aan standjes waarbij jouw clitoris geprikkeld wordt? En zo niet, vingert hij (of jezelf) jou dan ondertussen? Hoe lang duurt het? Ben je als jullie beginnen gewoon wel opgewonden, of echt bloedgeil? Etc etc :) En begrijp ik nou goed dat hij nog nooit geprobeerd heeft om jou te vingeren of te beffen :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
*gaat editen* |
Citaat:
(bij schapen?) |
Citaat:
'Blaadblaas' ;) |
Citaat:
|
nee dat is geen klaarkomen :).
zie verder Sarah: probeer het eens op een wat andere manier?! en een plasgevoel is best wel normaal. soms bij meiden. |
Citaat:
Als het niet fijn is, moet je het niet op die manier doen, nogal simpel. |
Citaat:
ja hij vingert me enz wel maarja helpt nie |
muh ik heb het ook hoor en het heeft soms helemaal niks met een penis te maken :bloos:
|
Citaat:
best een raar gevoel ... |
ik hoorde juist weer dat dat een soort voor het klaarkomen is..dat je dus door moet gaan bij dat gevoel want dan kom je dus klaar ofzo
maarhoed ik durf t niet bang dat ik dalijk in bed pies toch lullig als je daar ligt te vrijen en je plast in bed terwijl je denkt klaar te komen hahhaha das echt erg!!! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:47. |