Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Lichaam & Gezondheid (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=11)
-   -   (zomer)sproeten (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=92529)

cyb@gurl 15-05-2002 16:43

(zomer)sproeten

Hoihoi, ik heb altijd heel veel sproeten in de zomer en ik baal daar onwijs van. Ik las een tijd terug een keer in de fancy ofzo (jawel...) dat daar een laser of iets voor is. Weet iemand hier maybe meer van af, of van andere manieren om van die sproeten af te komen? Nu heb ik meestal make-up op zodat ze nietzo opvallen maar dat is ook niet echt mooi en handig, vooral niet in de zomer tijdens het zwemmen enzo. Nou ik hoop dat iemand er iets 'tegen 'weet, groetjes

kimmieeee 15-05-2002 17:24

ik heb het zelf ook heel erg, maar ik vind het juist wel leuk !!

Lissel 15-05-2002 17:32

Ik heb zelf geen last van sproetjes (vroeger had ik zwarte sproetjes: ik ben een halfbloedje), maar ik vind het juist altijd wel leuk staan!

Love, Lis

ssjpan 15-05-2002 19:15

ik heb veel sproertjes vooral in de zomer maar dat vind ik wel leuk je moet ze juist laten zien!!

Leonoor 15-05-2002 19:42

Citaat:

cyb@gurl schreef:
Ik las een tijd terug een keer in de fancy ofzo (jawel...) dat daar een laser of iets voor is.
Ik heb het een beetje, zou wel willen dat ik het meer had, staat juist leuk.
Een laserbehandeling 'alleen' voor zomersproeten lijkt me wat overdreven. Tuurlijk zal het kunnen, maar het is peperduur en reken er maar niet op dat de verzekering dat zal vergoeden. En of het echt mooier d'r van wordt? Volgens mij kan zo'n ding ook littekens achter laten, geen erge, maar toch zonde als het gebeurd, maar ik heb er geen ervaring mee, dus ik weer het niet zo. En verder, ze gaan toch weer weg in de winter, maar 'even' last van dus. Probeer het te accepteren is volgens mij het enige dat echt zal helpen.

Da King 15-05-2002 19:49

Citaat:

cyb@gurl schreef:
Hoihoi, ik heb altijd heel veel sproeten in de zomer en ik baal daar onwijs van. Ik las een tijd terug een keer in de fancy ofzo (jawel...) dat daar een laser of iets voor is. Weet iemand hier maybe meer van af, of van andere manieren om van die sproeten af te komen? Nu heb ik meestal make-up op zodat ze nietzo opvallen maar dat is ook niet echt mooi en handig, vooral niet in de zomer tijdens het zwemmen enzo. Nou ik hoop dat iemand er iets 'tegen 'weet, groetjes
sproetjes zijn lief!!! (dat zegt mn vriendin iig altijd :cool: )

cyb@gurl 15-05-2002 20:04

nou bedankt voor de euh hoe zeg je dat. Positieve reacties op sproeten :) Ja dat het duur was dacht ik ook al wel maarja, oja ik heb ook sproeten in de winter maar niet zo veel.

Snufje 15-05-2002 20:08

ik vind het altijd wel grappig staan. Het is gewoon natuurlijk. Ik heb idd wel eens gehoord van weglaseren, maar daar zitten zeker risico's aan verbonden.. Ik zou zeggen: ga ff langs de dokter..

cerys 15-05-2002 20:22

ik ben hardstikke jaloers op je joh!! ik wil echt zo graag sproetjes... maar nee :S

miep 15-05-2002 20:25

sproetjes zijn leuk joh!
ik heb ze ook.
naar mate je ouder wordt wordt het minder. dat merk ik nu ook al. en m'n moeder heeft amper sproeten meer terwilj ze vroeger een kop vol had.
en anders: niet in de zon zitten :)

Oen 16-05-2002 07:03

Ik vind het leuk dat mn gezicht er in de zomer wat anders uitziet dan in de winter, ik vind het er altijd heel leuk uitzien.

leek 16-05-2002 08:03

Ik vind het wel lief staan als een meisje zomersproeten heeft... Niets aan doen dus. Er wordt altijd aangepraat dat iedereen zo'n mooi effen gezicht moet hebben zonder enige vorm van variatie. Dat is dus saai....
Sproeten=schattig...

marieke_temp 16-05-2002 12:14

ik wil sproeten maar ik heb ze niet, misschien kunnen ze ze bij jou weghalen en bij mij terugzetten ofzo???
ik snap het ook niet, want ik heb een lichte huid en redelijk licht haar...???

Alicia Silverstone 16-05-2002 13:33

ik heb net ff een paar uurtjes in de zon gezeten en ja hoor, de eerste sproetjes zijn er weer :)
ik vind het juist leuk staan.

Maar ik weet ook wel dat je er zoveel kunt hebben dat het idd niet onwijs mooi meer is.
Toch zou ik zeggen, accepteer jezelf zoals je bent en begin niet met lasers etc (y)
ik wou eerst een litteken op m'n buik laten weghalen (13 cm), maar dat was technisch nogal moeilijk en uiteindelijk zou het zelfs veel lelijker kunnen worden. Toen heb ik het ook gewoon geaccepteerd, ik vind het nu eigenlijk wel :cool:

Je moet ook niet proberen die sproeten te verbergen met make-up, das echt zonde.
Geniet gewoon lekker van de zon :cool:

xxx

Alicia

Black Reina 16-05-2002 15:19

naaaah sproetjes zijn liiiieef hoor:D

snoopy 16-05-2002 15:32

ik wou dat ik sproetjes had... :)

cyb@gurl 16-05-2002 16:27

Hee jullie weten niet half hoe leuk het is om deze reacties allemaal te lezen :) Ik had nooit gedacht dat mensen sproeten leuk vonden staan, dusss. Nou met lasers ga ik maar niet aan de gang, het was ook mee een soort vraag he. Nou iedereen bedankt voor het reageren!!!!!

nouk16 16-05-2002 18:21

Ik heb altijd al sproetjes gehad. In de zomer worden het er meer door de zon. maars is juist wel leuk. Misschien moet je accepteren dat je ze hebt. Om ze door een laser weg te laten halen is zonde van het geld. En zoals je hier boven hebt gelezen. Iedereen(nouja bijna dan) vind ze leuk dus maak je er niet zo druk om.

Ninnoc 16-05-2002 21:16

tss schaam je niet, nergens voor nodig, ik heb ook sproeten (nou ja vlekken zeg maar) maar dat boeit toch helemaal niet, ik ben niet misvormd, heb geen puisten(meer) en ben niet verbrand, heb gewoon een gave huid MET sproeten

EN IK BEN ER TROTS OP lekker puh!

love_ya 17-05-2002 12:55

sproeten zijn cool!!! (ik heb ook sproetjes)

heldin 17-05-2002 13:48

ik heb ook zomersproeten, en ik vind het echt niet erg of zo :) ik vind het leuk staan en als ik dan een keer een puistje heb valt ie een stuk minder op ;)

jnieuwelaar 17-05-2002 15:08

Ik heb het zelf ook, maar heb er helemaal geen last van. Mensen vinden het wel bij me passen.

boardbabe 18-05-2002 14:24

Citaat:

mijsje schreef:
ik heb ook zomersproeten, en ik vind het echt niet erg of zo :) ik vind het leuk staan en als ik dan een keer een puistje heb valt ie een stuk minder op ;)
jah, wilde ik net posten, hehe

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:24.