Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   verrassing (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=92535)

anansi_de_spin 15-05-2002 16:46

verrassing

hee hallo, ik wil mn vriendje na de examnes verrassen met een romantisch avondje en wat vinden jullie nou het perfecte avondje en beetje andere vraag seksfantasie (vooral jongens graag) ik weet zijn avindje wel maar dan weet ie al alles wat dr gebeurt das niet leuk natuurlijk...
alvast bedankt,
kus
margreet

~*DeathlyDiva*~ 15-05-2002 21:52

pfff..
ik vind rozenblaadjes en kaarsjes (standaard) heel romantisch en zo..
champagne.. muziekje..
eigenlijk standaard avond..
sorry ik denk nie dat ik je verder kan helpen.. :)

heel veel succes iig en..
heel veel plezier!!!

MissBi@tch 16-05-2002 10:29

Citaat:

~*DeathlyDiva*~ schreef:
pfff..
ik vind rozenblaadjes en kaarsjes (standaard) heel romantisch en zo..
champagne.. muziekje..
eigenlijk standaard avond..

ja dat vind ik ook wel romantisch is me alleen nog nooit overkomen :( maar ja....

gewoon romantisch uit eten bij kaarslicht is ook leuk!

mausi 16-05-2002 10:39

Ik heb een keer een heel romantisch avondje meegemaakt in de duinen (waar het verboden was om te komen) bij zonsondergang...;)

GeNeVa 16-05-2002 12:58

Anansie_de_spin : gigi leuke naam! Dat is toch een figuur uit een kinderboek?!

:D

Romantisch avondje: Verras hem! maakt niet uit met wat.... iets speciaals, je kan voor hem koken of hem meenemen voor een strandwandeling, sterren kijken, zonsondergans, boswandeling of gewoon heeeel simpel, lekker een filmpje kijken... moet je wel de kamer een beetje romantisch maken :)

sunflouwer 16-05-2002 13:38

kaarsjes aan, relaxed muziekje aan, lekker geurtje op doen, kleren aan doen die hij je heel sexy/mooi vind staan, roosjes neer zetten... Dan eerst wat eten maken dat hij heel lekker vind, hem lekkere massage geven ofzo... kweet het niet zo goed eigenlijk beetje standaard...

Never Gonna Stop 16-05-2002 15:43

Citaat:

anansi_de_spin schreef:
hee hallo, ik wil mn vriendje na de examnes verrassen met een romantisch avondje en wat vinden jullie nou het perfecte avondje en beetje andere vraag seksfantasie (vooral jongens graag) ik weet zijn avindje wel maar dan weet ie al alles wat dr gebeurt das niet leuk natuurlijk...
alvast bedankt,
kus
margreet

uhh..........ligt aan hem zelf........kweenie hoe die is..maar kvin een strandwandeling ('s avonds) wel kewl en daarna sterren kijken en eventueel nog iets specialers:p

highlight 16-05-2002 15:53

ik had laast toen mijn vriendje en ik 't een jaar hadden voor hem gekookt, en toen allemaal kaarsjes op mijn kamer gezet, tafel mooi gedekt enzo gedaan...Vond ie wel leuk..

Jessica K. 16-05-2002 16:41

Wat ik heeeeeeeeeeeeeeel romantisch vind: aan het starnd of in de duinen een kleed neerleggen met kaarsjes en dan dicht tegen elkaar aanliggen en naar de zonsondergang kijken! Je kan natuurlijk ook kiezen omdaarvoor nog gaan te picknicken ofzo.

Ik hoop dat je er nog wat aan hebt!:D :rolleyes: :)

anansi_de_spin 16-05-2002 18:20

hee hallo, heel erg bedankt allemaal, ook al zijn het standaard dingen geeft niks, nu weet ik zeker dat iedereen dat dus eigenlijk wel leuk vind, helaas is strand niet mogelijk (woont in limburg) en ik moet ff goed met zn ouders overleggen, we wonen nl 4 uur treinen van elkaar dus zien we elkaar niet veel, als hij niet weet dat ik kom moet ik dus afspreken met zn ouders dat ze weggaan of iets... nouja we zien in elk geval THX!!!
ciao
liefs
margreet

bracelance 17-05-2002 09:42

Citaat:

highlight schreef:
ik had laast toen mijn vriendje en ik 't een jaar hadden voor hem gekookt, en toen allemaal kaarsjes op mijn kamer gezet, tafel mooi gedekt enzo gedaan...Vond ie wel leuk..
ik vond dat niet 'wel leuk'! :mad: :mad: ik vond het GEWELDIG:D :D :D :D :D :D :D

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:31.