![]() |
dvd+DL op xbox?
Ik heb een omgebouwde xbox die dvd+ en - afspeeld.
Ik wil een brander kopen die ook dvd DL kan branden, maar nu wil ik weten of mijn xbox die dl´s wel pakt. Ik hoop dat iemand het weet. |
Alle dvd spelers kunnen afaik DL aan.
|
Ja, dat dacht ik ook. Ik heb hier een Toshiba SD-M1402 DVD-speler, dat is zo ongeveer de oudste DVD-drive die bestaat, het was het eerste consumentenmodel. Die drive leest dual layers perfect, dus het lijkt me zeer sterk dat de (veel nieuwere) XBox ze niet zou pakken.
|
bedankt voor jullie reactie (y) , ik ga het proberen :)
|
Je weet dat DVD+R DL schijfjes op dit moment nog ongelooflijk duur zijn? Tenzij je écht niet anders kunt, bijvoorbeeld omdat je iets van 8 GB hebt dat per se op één schijfje moet, kun je veel beter een gewoon (4.7 GB) DVD+R schijfje kopen: die zijn namelijk soms meer dan tien keer zo goedkoop als een DL-schijfje.
|
ja, ik weet het. Ik ga ze ook alleen gebruiken als ik een spel wil kopieren die niet op zo'n gewone past.
Ik denk/hoop wel dat die DL's goedkoper worden als meer bedrijven ze gaan produceren. |
Het is een novum, dus duur. De prijzen zakken wel snel. Een paar weken geleden waren ze nog maar bij één winkel te krijgen en kostten ze ruim 75 euro voor vijf stuks, nu zijn ze al breder beschikbaar en kosten ze soms nog maar zeven euro per stuk, dus die daling zal nog wel even doorzetten. Still, ze zijn nog steeds belachelijk duur in vergelijking met een gewoon DVD+R schijfje dat je vaak voor rond de 80 cent kunt kopen.
|
idd, maar 8 euro voor een spel vind ik beter dan 60,- en voor fable heb ik dat zeker over.
|
Citaat:
|
Citaat:
met dvd's werken is altijd maar afwachten welke dvd's die het beste pakt . |
Citaat:
Het is eigenlijk zonde om dvds te branden, veel makkelijker is dus om hem van de comp naar xbox te sturen. Zo ook met spellen in ISO formaat. Goede ombouw tip: www.cleanmodding.tk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |