![]() |
Bloodbath - Nightmares Made Flesh
http://www.zwaremetalen.com/image/nightmarescover.jpg
CD komt uit op 27 september, maar is uiteraard al weer binnen te halen. Kwist niet echt wat ik er van moest verwachten, aangezien ik niet zo kapot ben van Peter Tagtgren. Maar hij doet et niet onverdienstelijk :)23 Verder is is het gitaargeluid wat minder afgesteld op het old school zweedse dood metaal geluid. Maar hij heerst verder krek peentjes! Tracklist: 1. Cancer Of The Soul (3:33) 2. Brave New Hell (4:03) 3. Soul Evisceration (3:38) 4. Outnumbering The Day (3:15) 5. Feeding The Undead (4:04) 6. Eaten (4:19) 7. Bastard Son Of God (2:51) 8. Year Of The Cadaver Race (4:33) 9. The Ascension (3:52) 10. Draped In Disease (3:59) 11. Stillborn Saviour (3:39) 12. Blood Vortex (3:31) |
Ben erg benieuwd, resurrection through carnage is een van de beste death metal platen die ik heb.
|
Dan heb je niet veel boeiende dm platen
|
Citaat:
|
Gaaf, zat ik al op te wachten. :cool:
|
hehe let vooral op Eaten
wat een verdomd lekker log nummer |
Citaat:
|
gave namen, meer kan ik er niet van zeggen
|
Ik vond ressurection through carnage al een saaie boutplaat, dus dit zal ook wel niet veel soeps zijn.
doe mij maar: http://truemetal.org/metalwallpaper/...fthandpath.jpg |
hoho resurrection through carnage heerst wel degelijk, en left hand path ook ja hehe
komt lately sowieso wel gave zooi uit op dat gebied: Paganizer - No Divine Rapture Ribspreader - Bolted to the Cross Chaosbreed - Brutal |
hmm ik zal is kijken of ik em ergens vandaan kan halen
|
Klinkt al gaaf en bruut.
np: bloodbath - eaten |
Is ie te vinden met soulseek? Ik vind hem namelijk niet :|.
En mijn dc++ heb ik eergister weggedaan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zal het wel kwestie van geduld zijn voor die op soulseek verschijnt.
|
Leuk.
|
Heeeeeeeeeeeeeeersch!!!!
|
niet zo zeer alleen qua gitaargeluid, maar ook qua songs is deze plaat een stukkie minder old-school. Wel errug puik dit (y) :cool:
|
Citaat:
|
heb ook een nummertje gehoord (y)
|
hij heerscht nog steeds net zoals die ep van meshuggah!
|
k veeg m'n kont af met meshuggah.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ah
lennart zei al in een dronken bui 'je moeh die nieuwe bloodbath luistereeeeeh' (en ging vervolgens proosten op allerlei griekse mythische figuren met ulfheidin, ter info) vorige cd vond ik vet. catchy, melodisch en toch die 'zweedse'bruutheid behouden. downen dus. |
Citaat:
Wie was hier nu dronken :D |
Correctie: Germaans :p
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:48. |