![]() |
Sex and the City
Vanaf 24 augustus weer op Net5!
Volgens de veronica gids tenminste :) Ik had ooit op de net 5 site gelezen dat ze verder gaan waar ze gebleven waren, dus ergens halverwege het een na laatste seizoen geloof ik, en daarna het laatste seizoen ook nog uitzenden :cool: |
Geweldig, dan ga ik het weer volgen.
I <3 Sex and the City! |
Nou ik zag op net5 ook een reclame erover en dat was zoiets van 'weet jij nog hoe het allemaal begon?'
dus volgens mij gaan ze herhalen... maar ik geloof wel iedere werkdag ofzo, dat zeiden ze geloof ik ook in dat filmpje, maar er werd niet bij gezegd vanaf wanneer... :s Beetje onduidelijk nog allemaal en op teletekst kan ik ook niks vinden erover eigenlijk... |
Citaat:
Herhalingen vind ik ook niet erg, want ik heb de eerste paar seizoenen nooit gekeken, en ik wil ze wel graag zien :) |
Citaat:
|
Citaat:
We'll see... hh vind ik ook niet erg idd, want heb seizoen 2 maar half gezien en seizoen 3 ook maar half. s1 en s4 en s5 heb k wel gezien... |
Hm ja, elke dag hh om 20.00 op Net5 geloof ik (Y)(Y).
|
leuk joh
|
Cool :cool:
|
hmmm, mijn post klinkt bij nader inzien wel heel sarcastisch. en het was nog wel serieus bedoeld.
|
Citaat:
|
Citaat:
vanaf wanneer? |
leuk!:)
heb ik elke avond tenminste wat te doen, en ga ik niet uit verveling gtst kijken :P |
Citaat:
Volgens de gewone tv gids is volgende week nog medical detectives om 20.00 uur, dus zal wel na de vakantie o.i.d. zijn. Kan het zo ook niet precies vinden. |
Citaat:
argh, net 5 moet gewoon eens wat meer duidelijkheid geven! |
Tja of gewoon Net5 even mailen, daar weten ze het vast wel:)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jamaar het is net5
|
Citaat:
Meestal als je n mail stuurt naar net5 krijg je een mail terug dattie niet is verstuurd omdat de mailbox van net5 vol zit... Maar je kunt t altijd proberen natuurlijk ;) |
Citaat:
|
De herhalingen zijn iig vanaf 23 augustus, elke dag om 20.00 :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Zag t toevallig gister op tv voorbij komen :) Yay (y) |
jeee (y)
|
En ze schijnen ook alle eps uit te zenden, dus ook die hier nog niet getoond zijn (y)
|
Citaat:
|
dat lijkt mij ook dan...:s
|
ik ben nog steeds boos omdat ze gestopt zijn.
|
Citaat:
omdat net5 gestopt is en s6 nog steeds niet heeft uitgezonden of omdat de hele serie gestopt is? |
de hele serie gvd
|
satc kan me nooit boeien (n)
|
:) (y) Jeeeej, me gonna watch! ;)
|
Citaat:
mja ze moeten op een bepaald punt nou eenmaal stoppen en dan liever op een hoogtepunt dan op een punt waarop eigenlijk helemaal niemand t meer leuk vindt en je je de serie alleen maar herinnert als 'de eerst geweldige serie die te lang doorging'. toch? Wel opvallend trouwens dat heel erg veel series ermee stoppen of mee zijn gestopt. Buffy, Friends, SatC, binnenkort Angel, binnen nu en 2 jaar Charmed. En vast nog wel meer... |
Wat fantastisch, wat geweldig! Iedere dag om 20u! Wat kan mij het nou schelen dat het herhalingen zijn.. satc <3
|
Ik ga gewoon de DVD's kijken, en bestel ze binnenkort allemaal (L)
|
Ok mensen, ik ben er nu helemaal uit!
Ik heb ff goed opgelet bij de reclames en het wordt als volgt: Vanaf 23 augustus: iedere werkdag rond 20:00 hh vanaf s1. Vanaf 7 september: iedere dinsdag nieuwe afleveringen van s6 Jeej :D Nu ben ik helemaal happy :):) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Volgens de reclames op net5 beginnen de nieuwe op 7 september. En ik neem aan dat die reclames kloppen, anders zou t wel heel dom zijn. Heb je de veronica gids? Naja wij wel iig en daar staat t ook in, maar die klopt gewoon heel vaak niet... Ik zoek t zo nog ff op teletekst op :) Ok, je hebt helemaal gelijk! Idd vanaf 24 augustus alweer nieuwe afleveringen. Dan zijn ze echt stom bij net5 om verkeerde filmpjes uit te zenden (n) Ik probeer nog ff mijn bericht te veranderen :) |
Citaat:
Het is dus: vanaf 23 aug herhalingen iedere werkdag om 8u. vanaf 24 aug elke dinsdag nieuwe eps van s6 |
jeuhhhhhh
ik ga kijken!!! hoef ik tenminste nie naar gtst te kijken! maar dan duurt t dus wel tot 9 uur, das wel lastig... |
Citaat:
|
das waar ook jah, gelukkig!
|
Waarom moest Net 5 detectives sneuvelen voor deze feministische onzin. :rolleyes: (n)
|
Citaat:
Morgen. :cool: |
Net5 detectives :rolleyes:
|
Citaat:
Citaat:
|
Heerlijk om die eerste aflevering weer eens te zien :D
Wat is er veel veranderd he? Vanavond nieuwe aflevering (s6 dus!) (y) om 21.30 Niet vergeten!! |
Ja, grappig is dat:) Carrie met krullen, iedereen veel jonger..Koel om te zien hoe iedereen geïntroduceerd wordt (inclusief Big!)
Leuk om te zien dat ze in het begin een aantal dingen hebben uitgeprobeerd, maar later geschrapt hebben. Zoals bv dat Carrie tegen de camera praat. Beetje gek, wel beter zonder imho. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:10. |