![]() |
eerste topic enzo
waarschijnlijk hebben jullie dit soort dingen al honderd keer gezien, maar ik ben nieuw dus doe ik alsof ik niks weet.
http://img.photobucket.com/albums/v7...einformaat.jpg met photoshop en je camera op dezelfde plek houden kun je leuke dingen doen! olé. |
humm, dit gaat fout :(
|
Ik heb het voor je aangepast. Zie het bericht hierboven van hoe je het in het vervolg moet doen. Je werkt hier met vBB code en niet met html die jij had.
|
ha, dankje (y)
|
Eigenlijk vind ik het wel wat hebben.
Jammer van de fietsen rechts in het beeld, die horen er totaal niet op. Wel mooi zo in het bos. Voor de rest goed gedaan want je ziet geen plak/knip gedoe (althans ik niet :)). |
Citaat:
Ik vind je foto erg grappig, net alsof er een eeneiige vierling staat :D |
Mooi, ik vind hem wel grappig. Maar hij had wat mij betreft wel wat scherper gemogen. Zal waarschijnlijk wel moeilijker zijn dan, maar ik heb er verder ook geen verstand van :D Idd jammer van de fietsen
|
dat is met verkleinen gebeurt denk ik, hij is er niet mooier op geworden in ieder geval.
en het is ook maar met een goedkoop cameratje gedaan hoor ;) en die fietsen, tja, daar kwam ik pas thuis achter.. |
ai ai ai die fietsen en de spiegeling in het bord... de foto is niet superscherp.., wel grappig, maar dergelijke foto's heb ik wel eens vaker gezien :)
|
Zie ik het nou goed en is die pic genomen in het bos bij Ziekenhuis Lievensberg, te Bergen op Zoom?!
|
zie anthony goicolea voor hoe het wel moet (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
leuk :)
|
Ik kom in dit topic ineens allemaal mede bergen op zoom inwonenaars tegen :cool: :D.
Leuk gedaan, ik vind het wel wat hebben. Eerlijk gezegd had ik het eerst nog niet door, dat is eigenlijk best dom van mezelf als ik er zo over nadenk :D. De fietsen storen me niet echt, maar waarom haal je dat gedeelte niet gewoon van de foto af :)? |
Citaat:
|
Citaat:
fietsen zijn geen probleem, gwoon erafknippen toch? :p |
maarja, dan staat het bord niet meer in het midden.
|
dr kan links ook een stukkie af? :P
|
klopt, anthony goicolea is wel de meester met dit soort dingen, op z'n site kwam ik nog wel meer leuke dingen tegen trouwens! (y)
anyway, ik heb ook ooit eens een poging gedaan: http://www.playroll.net/vrienden.jpg |
OMG! Er ligt een spook op bed!
Zijn lichaam mist een stukje :P Of zie ik het verkeerd? :P |
ik denk dat jij dat verkeerd ziet ?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wel tof maar die bovenste ' kloon ' is een beetje blurry.
|
ik wil jou muts
|
Leuk gedaan, maar niet bijster creatief...
|
Het zou wel heel grappig zijn als jij jezelf de hand schudt :D
|
Citaat:
|
volgende x zou je je moeten verkleden zodat er 4 x vier verscillende maar toch dezelfde jongen op staat!
|
en als je de buitenste randen van de foto afscnijd heb je die fietsen neit mee en die groene vuilnisbak ook neit en gaat de boel meer de hoogte in ( met die boomstam!)
|
prullebak is wandelroute paaltje! :rolleyes:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:30. |