![]() |
advies voor mij [OV jaarkaart]
mijn situatie:
k woon in Belgie k studeer in Nederland heb een Belgische 'OV' = buzzypazz maar moet ook nog n stukje om naar school te gaan met een nederlandse bus mn ouders wonen in Friesland Mn vriend woont vlabij Sittard (= bus/trein/bus verbinding) Ov week of weekend nemen? WEEK * Vij reizen van maandag 04.00 uur tot zaterdag 04.00 uur (behalve op feestdagen en van 16 juli 04.00 uur tot 16 augustus 04.00 uur) –– * korting van zaterdag 04.00 uur tot maandag 04.00 uur * korting op feestdagen van 04.00 uur tot 04.00 uur de volgende dag WEEKEND * vrij reizen van vrijdag 12.00 uur ––tot maandag 04.00 uur * vrij reizen op feestdagen van 04.00 uur tot 04.00 uur de volgende dag. *vrij reizen vanaf 12.00 uur op donderdag 8 april en woensdag 19 mei * korting op maandag vanaf 04.00 uur en op overige werkdagen vanaf 09.00 uur tot 04.00 uur de volgende dag (op vrijdag tot 12.00 uur) Advies? :D Dankje alvast :) |
omg buzzypazz wat een naam
|
Citaat:
|
Week nemen en het weekend bij je ouders/vriend blijven slapen. (y)
|
Hoe vaak moet je naar school?
Hoe vaak ga je naar je vriend? (En wanneer?) Hoe vaak ga je naar je ouders? (En wanneer?) Hoe duur is als je de bus naar school moet betalen? Hoe duur is het om naar je vriend te gaan? Als je op vrijdag naar je vriend/ouders gaat en bv. op maandagochtend terug kunt, dan zou ik een weekov nemen. Als je elk weekend op zaterdag/zondag heen en weer naar je vriend/ouders gaat en maar een ministukje met de bus naar school moet, dan zou ik een weekendov nemen. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar goed, dat moet wel kunnen met school ed. Reken uit hoeveel geld je in beide situaties kwijt bent per maand aan strippen- en treinkaarten en kijk dan welke OV voordeliger is. |
Citaat:
als t met school maandags terug zou kunnen zou wel beter zijn ja...:s alleen k weet mn rooster nog niet (n) |
Citaat:
|
Citaat:
dus minder... en ruilen kan? *zoekt op* kost 13,61 :o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04. |