![]() |
geen Dawsons's creek meer op woensdag????
:( :( :( wie weet hier meer van?
|
zondag bedoel je?
zomerstop? |
Komende zondag komt het nog gewoon hoor.. volgens teletekst iig..
|
Citaat:
oh ..mooi zo! |
zondag wel maar woensdag week niet :S
|
woensdag? het kwam toch nooit op woensdag? of ligt het nou aan mij?
|
euh, nee, kwam nooit op woensdags...
of ik heb nu wat gemist?? :eek: maar de zomerstop zit er wel weer aan te komen... hopen dat ze daarna niet weer overnieuw beginning... :rolleyes: |
Dat het op woensdag kwam was echt een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeele tijd geleden dus of jij hebt een heeeeeeeeeeeeele tijd niet meer gezien of ik heb de tv-gids niet goed gelezen
:D xx |
Jezus!!
Dat is allang niet meer zo!!! :D :D Zo'n fan ben je dus niet ;) :/ Het komt nu rond half 7 op zondag.. :) |
vroeger had je woensdag 'aflevering' en zondag herhaling, of wast andersom :)
|
Ja dat is superlang geleden..
ik heb afgelopen zondag gemist, kan iemand me bijpraten btw? en die zomerstop.. daar zie ik tegen op ;) |
vonden jullie de laaste aflevering ook nie een beetje vreemd?
nu is dawson met jen naar bed geweest, dus kan je weer een hele ruzie tussen joey en dawson verwachten.... is een beetje het zelfde als al is geweest, k ben benieuwd wat ze er van maken. |
Citaat:
|
Citaat:
want ik vind dat dat nou maar eens afgelopen meot zijn xx |
ik denk dat ze hier in nederland binnenkort stoppen met DC er zijn nog nie veel afleveringen gemaakt in de USA
|
Citaat:
|
idd, zomerstop komt er weer aan, dus DC, Buffy en zo'n beetje alle andere series die ik kijk worden weer stop gezet, en is het maar te hopen dat aan het eind van de zomerstop Nederland niet de traditie vast uit, van eerst 3 maanden overnieuw te beginnen met de serie, om naar duizenden mails toch maar verder te gaan waar ze gestopt waren... :(
|
Citaat:
|
hmzZz k heb al lang niej meer gekeken...morgen maar weer es kijken :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:54. |