![]() |
[Outlook Express] E-mail binnenhalen
In Outlook Express 6 kan ik mijn email niet meer binnenhalen, terwijl die het altijd gewoon goed deed. Ik heb al meerdere malen mijn account verwijderd en opnieuw toegevoegd. Steeds krijg ik weer een nieuw venster dat ik mijn wachtwoord correct moet invoeren. Ik gebruik planet internet, mocht dat van belang zijn.
Iemand een idee wat is dit is? en hoe ik het weg kan krijgen? |
kan je wel gewoon op de site van planet je mail bekijken. Dan kan je namelijk ff kijken of het aan outlook licht of aan planet
|
Dan ligt het aan planet, hoop ik, heb ik weer lekker moeilijk gedaan om, zal later blijken, niets :( :o.
|
Als je eens de error melding geeft..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De melding is als sneeuw voor de zon verdwenen :s, alles doet het nu weer goed :).
Mozilla ken ik wel, maar ik vind Outlook Express fijner :bloos:, ik gebruik wel Mozilla Firefox, want die vind ik wel fijner dan IE. |
Citaat:
Ik heb jaren outlook gebruikt totdat ik thunderbird onder mijn ogen kreeg. Het verschilt weinig met outlook, qua "uiterlijk" maar je kan véél meer dingen instellen, handige extensions installeren en het is veiliger. (ennuh thunderbird heeft netzoals firefox een importeer optie om zo al je instellingen, email, enz te importeren in thunderbird) |
Ik vind Outlook 2003 een stuk fijner dan Thunderbird en Outlook Expres
|
Citaat:
|
Citaat:
|
....en dat het erg onveilig is.
Maar daar gaat dit topic niet over. Je hebt een probleem met MSOE, namelijk dat je wachtwoord geweigerd wordt. Check of je de instellingen (POP3 server, gebruikersnaam en wachtwoord) correct hebt ingevuld. Gebruikersnaam en wachtwoord zijn meestal hoofdletter-gevoelig. Als dat niet werkt, bel dan je provider om te vragen of je account nog actief is, en leg je probleem voor. |
Citaat:
|
Jawel, zowel MSIE als MSOE blijven insecure by design. Daarmee bedoel ik dat de onveiligheid geen incidenten zijn, maar fundamenteel relateerd zijn aan de architectuur van de software. Een vergiet volplakken met pleisters is kansloos, ActiveX is kansloos. MSOE is onveilig, net als MS Office, door de active scripting mogelijkheden. De kern van de software zou opnieuw geschreven moeten worden om het programma veilig te maken.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:26. |