![]() |
Zie je het nou echt aan iemand dat hij...
rookt?
Mij is altijd verteld dat je gele tanden, stinkende adem, grauwe huid etc. krijgt... maar mij is dat nog nooit opgevallen? What about it..?! |
Dan mot je wel echt lang en veel roken he
|
hoelang
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als hij/zij met een sigaret staat kan je vanuit gaan dat hij/zij rookt. :s
|
Je let gewoon niet goed op. :rolleyes:
|
gele tanden kan zo veel oorzaken hebben, stinkende adem ook (tenzij hij naar rook stinkt natuurlijk :p)
maare hoezo zou je het willen zien aan iemand :confused: @zeehond, misschien wil ze wel weten of hoelang rookt :p |
Hoe Lang rookt een Chinees.
...en eet hem daarna op. |
en hoe heet zijn hondje ook
want hond is lekker |
ja, hoe heet zijn hond
|
Dan moet je echt denken aan verstokte rokers, dus mensen die meer dan dertig jaar een pakje per dag hebben gerookt.
|
ja je ziet wel dat mensen die al een hele tijd roken en daarna stoppen dat hun gezicht minder grauw wordt en veel opgewekter/gezonder
|
Citaat:
|
Ja, de huid kun je het aan zien, als je het ziet in relatie tot eerst. Maar je bent bang dat je.... ouders erachter komen? :rolleyes:
|
:d
|
Citaat:
|
Citaat:
Verder heb jij misschien ook wel eens een bruinige vinger na een avond flink doorpaffen. :) |
Rokers zien er meestal uit als verotte zombies, duidelijk te zien toch ? :rolleyes: :)
|
hulde aan s.com
mooie reacties altijd (y) |
zien soms niet, reuken kun je het altijd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Kunnen we nu ook fatsoenlijke reacties gaan geven? Loop niet zo te vitten op een 15jarige, bedenk hoe je zelf was.
En ik begrijp haar vraag best. Natuurlijk ruik je het aan de adem, maar dat is echt als je gerookt hebt, en ook de kleren en de haren ruiken er best na, maar de rest van die uiterlijke kenmerken heb ik zelf nog nooit bij iemand gezien. Volgens mij moet je behoorlijk veel roken om duidelijk bruinige vingers te krijgen of gelige tanden. De teint valt mij sowieso al niet op. Over de gelige nagels bij vrouwen, dat ligt idd aan de nagellak, maar niet aan het roken, dat krijg je gewoon als je te vaak donkere nagellak gebruikt en aceton om het eraf te halen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
als die 80 is en al 60 jaar rookt wel :D |
natuurlijk geur, maar dat kan je nie zien ;)
verder weet ik t nie echt, maar toen me pa moest stoppen met roken ivm met ziekte, hoorde hij na een tijdje wel van mensen da hij er beter uitzag, dat zijn huid (gezicht) nie zo grauw was enzow, dusja je zal t best wel kunnen zien ja. ook vingers van rokers zijn meestal wel n btje geelachtig... de mijne iig wel n btje... verder zijn mijn tanden nie bepaald geler geworden ofzow... maar das denk ik ook wel n kwestie van je tanden goed poetsen ofzow.. |
Als je niet rookt en je poetst je tanden niet worden ze toch ook geel...
|
ligt ook aan de kwaliteit van de tanden, je hebt mensen die elke dag 3 keer poetsen en wel gele tanden krijgen en mensen die het meestal overslaan en die nergens last van hebben. verder heb ik het idee dat je van klaren lang niet zulke gele vingers krijgt en 1 ding weet ik: 2 kameraden (x en y ;) )van mij roken allebei evenveel, allebei shag, alleen x rookt ze zo ver mogelijk op en y drukt hem ruim op tijd op en laatst waren bij x (die ze helemaal oprookt en overigens korter rookt dan die ander) de vingers geel en bij y is nog steeds niks te zien...
|
het ligt er maar net aan hoe je die peuk vasthoudt
sommige mensen houden em naar beneden gericht zodat de rook tegen hun vingers opstijgt, sommige mensen houden em naar boven toe zodat de rook de vingers niet raakt |
Citaat:
|
Dat doe ik zowieso niet. Weetje hoe ranzig filter is :s . Maar ik rook nu ongeveer 4 jaar en ik heb wat dat betreft (nog) nergens last van... ja stinkende adem als ik heb gerookt mja daar hebben ze kauwgom voor uitgevonden :D
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:29. |