![]() |
Een gedicht met zwarte randjes
Een gedicht met zwarte randjes
Tranen overspoelen omdat jij ons achterliet Ze tonen zonder woorden een onmenselijk verdriet Natuurlijk had ik er destijds wel eens over nagedacht Wat er zou gebeuren als jij jezelf had omgebracht Maar sterker was mijn hoop dat jij niet op zou geven Dat je ondanks alle pijn je leven nog zou leven Was die hoop een leugen heb ik ergens overheen gekeken Vooralsnog zeg ik; ik weet het niet en zou het ook nooit kúnnen weten... |
Laatste strofe loopt niet echt, maar de inhoud is sterk en ik vind het toch weer erg mooi.
|
ik vind dit erg mooi, het gevoel heb je echt mooi overgebracht.
het enige minpuntje vind ik hoe je het gedicht afsluit, het past niet echt bij de rest van het gedicht, het is minder sterk. Ik zou daar iets aan veranderen. verder super! |
Citaat:
|
De laatste strofe valt een beetje uit de toon mijns inziens, voornamelijk qua ritme; deze vind ik niet zo sterk. Verder is het een goed gedicht, zoals ik niet anders van je gewend ben :).
|
Op de laatste strofe na, vind ik het een prachtig gedicht!! Wel sad hoor...maar wel mooi :(
|
idd op laatste strofe naar, maar verder is ie erg mooi. Ook inhoudelijk. jij ook sterkte dr mee;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:25. |