![]() |
Grote Piercing Topic
vorige
die daarvoor Bruikbare links: - http://piercings.pagina.nl Galleries: http://tattoo.about.com/library/blpgallerymenu.htm http://www.bmezine.com Plaatjes uploaden: - http://picserver.org - http://upload.dutch-ix.nl |
nou, rockaholic en poorleno....waar blijven jullie? :p
|
vandaag kwam een meisje in de winkel met een nieuwe lippiercing. dat kind heel verhaal ophangen.
ze had een weedenschap gewonnen, als ze een piercing zou nemen kreeg ze 200 euro toe. maar ze was wel ordi want ze vond dr zilveren knopje niet mooi, ze had liever de goude trutje, dat wil ik ook, en 200 toe |
Ik wil ook nog iets, maar ik weet niet wat. Eigenlijk wil ik nog een ordi naveldinggie, maar ik heb wel een plat buikje maar met teveel vetjes dus dan moeten die ineens verdwijnen en dan wil ik hem want dan kan ik showen.
|
moet je voor zo'n tunnel beginnen met een normale oorbel? of begin je al met een ieniminitunneltje?
|
Citaat:
ik ga lekker ff een stretcher showen die ik van fimoklei gemaakt heb. :cool: http://img.photobucket.com/albums/v3...oprekkerzw.jpg |
Citaat:
daarna pas kun je aan een klein tunneltje denken (want met tunnels kun je natuurlijk niet stretchen). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hoe maak je die dingen trouwens, zien er hip uit (y) |
Citaat:
|
klinkt leuk, maar ik en ovens, eh laat maar :D
|
:p daarom laat ik mammie ze erin stoppen :D haha wat ben ik erg he
|
nee hoor, zo ben ik ook dus niks ergs aan :D (y)
|
Citaat:
|
in een keer een grote tunnel? dat kan toch niet, gaat toch echt per 2/3 mm?
|
Ik heb vanmorgen mijn lippiercing maar even door mijn oor geduwd... laten we daar maar mee beginnen
|
mijn vriend heeft ook in één keer tunneltjes laten zetten
en die waren 5mm maar het deed wel erg pijn, en hij is niet kleinzierig:S |
Citaat:
|
ik wil ook een tragus, maar m'n saldo is ontoereikend...
4.01 :( |
Citaat:
|
|
ik we tinw at ik ervan vind, eht is wel luek ja, alleen wil i khet niet hoor
|
zuiplap die je dr bent :p
|
Citaat:
|
Citaat:
JA! :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
en lieverd, als er iemand niet kortzichtig is dan ben ik het wel. |
Citaat:
ow sorry :| |
Citaat:
maar ik denk dat ik gewoon zei dat het wel ok was maar er gewoon niet uitziet ofzo jaaa |
Iemand ervaring met de combinatie tongpiercing en zingen in een microfoon? Kan je het horen? Ik treed namelijk nogal eens op (ben soliste bij een koor) maar ik wil niet dat je t kan horen. Dat lijkt me echt waardeloos :|
|
nee dat hoor je niet, alleen helemaal aan het begin.
ik heb nu allebij mn oren 5mm, in 4 dagen :cool: |
Citaat:
:( lucky you.. m'n 3 mm tunneltje ging er nog net niet in, dus ik wacht maar tot na festival tot ik verder ga anders loop ik daar met een ontstoken oor. Maar ik baal, want ik wil ze er NU in, ben het zat dat stretchen (wat maar niet op lijkt te schieten) |
Citaat:
kan je die ok dunner maken?of klapt/gaat ie dan kapot in de oven? mn oortjes zijn nog niet gestretcht maar er zit wel een wenkbrauwpiercing in van 1,2mm dat stelt helemaal niks voor maar meer durf ik m niet op te rekken :bloos: , maar dat fimo ding is wel leuk |
wat kan je erna dan in ?
(na een wenkbrauw ding ofzo) |
Citaat:
|
Citaat:
je kunt nu misschien een navelpiercing of een labret in je oor doen die zijn alweer 1,6 mm. en daarna (heb ik ook gedaan) een gewone oorbel ernaast proberen te duwen en dan vaak ermee spelen en ronddraaien, dat helpt heel goed met oprekken. en als je ongeveer op de 2mm zit kun je alweer een stretcher gaan kopen. vanaf daar gaat het heel snel :) |
ik heb het vorige piercingtopic even doorgelezen. heb net een lip-ringetje van 1.6 mm in mn oorgaatje geduwd. kan ik nu het beste wachten met een oorbel oid erbij doen tot morgen of kan het meteen? en rockaholic, die shop in de reguliersbreestraat waar jij het over had, waar ze die stretchpennen voor 5 euro verkopen, verkopen ze daar ook (niet te dure) tunneltjes? en van welk materiaal zijn die stretchpennen dan, want ik ben voor heel veel materialen allergisch :(
|
Citaat:
en ja ze verkopen er ook tunnels. ik weet niet precies van welk materiaal het is maar volgens mij is het gewoon kunststof ofzow. tis glad en hard. anders zou je het daar moeten vragen. |
Citaat:
van wat voor materiaal zijn jouw tunnels dan? ik ga iig wel es kijken in die winkel. wordt wel na lowlands dan, dus dan moet ik dat ringetje er maar zo lang inhouden, alleen wel jammer dat ik de sluiting (zo'n plat 'staafje') ervan niet dichtkrijg :s en poorleno, ik las dat jij geen stretchpen hebt gebruikt. waarmee heb jij je oortje dan opgerekt? |
Citaat:
en toen had ik gewoon een tunneltje van 3 gekocht en erin gestopt, maar dat is dus niks éh, dat stomme gepriegel ;) m;n andere laat ik dus gewoon stretchen door een piercer, want bij die shop op het waterlooplein hoef je alleen je tunnel te kopen en dan stretcht ze het gratis (y) |
Citaat:
en die shop op waterloo, is dat die een beetje 'vies' eruit ziet van buiten :p? en hoe duur is die tunnel dan? daar ga ik ook maar es kijken dan. maar bij de piercer douwen ze wel in 1 keer zo'n pen in je oor toch? |
Citaat:
en ehm vieze shop? ik vind van niet, ehm het is die shop paar 'huisjes' verder dan de episode? en ja ze duwen er em in een keer door ja, maarja volgens mij is dat lekkerder dan dat geslome zelf stretchen :p |
Citaat:
maar weet je hoe duur die tunnels ongeveer zijn daar? als ze even duur zijn als ergens anders laat ik het ook maar in 1 keer doen dan. maar volgens mij gaat dat heel erg bloeden. dat heb ik tenminste wel op die plaatjes op internet gezien |
bloeden? volgens mij niet hoor en hooguit een beetje? het mag toch helemaal niet enorm bloeden etc
en nee die winke is niet vies hoor (y) en tunneltjes van 3 en 4 mm zijn 12 euro dacht ik, en per 1/2 mm een euro duurder dacht ik |
Citaat:
en woeee das volgens mij even duur als gewoon tunneltjes kopen en dan gratis in 1 keer stretchen erbij :cool: dan ga ik na lowlands daarheen denk ik. maar dan moet je volgens mij wel een bikkel zijn, stel je wil 4 of 5 mm in 1 keer |
Citaat:
|
ieh ik heb vandaag zelf in een keer mn oortje van 5 mm opgerekt tot 7 mm :D
|
Citaat:
ik ga er denk ik tunneltjes van 5 mm inpleuren en mn nieuwe opgerekte oortje was helemaal opgezwollen:S maar nu wordt t al minder, gelukkig... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32. |