![]() |
Voetbalschoenen
ik ga nieuwe voetbalschoenen kopen, welke zijn te adviseren??
prijs niet te gek!!! wat vinden jullie van de puma LIGA schoen?? |
Voetballen met koekjes om je voeten lijkt me niet zo prettig eigenlijk. :o
|
Ken je dat lachje dat theo maassen doet bij het stukje aan henk van de tillaert? *HUH HUH HUH*
Ik weet dat je beter kan, emilio... |
Citaat:
Maar ik kan alles beter dat is toch algemeen bekend? ;) |
Citaat:
|
Moet je aan Johan Derksen vragen, die moest laatst een paar nieuwe voetbalschoenen kopen, en je kan erop rekenen dat hij de beste heeft gekocht natuurlijk. (y)
|
Ik maak eerst m'n oude Predidor's van vorig seizoen op. Da's de een na duurste versie van de Preditor, ben ff de naam vergeten. Ik heb ze in grijs-rood. Ik ga deze hierna denk ik weer kopen.
|
Ik speel op gewone Nikes.
Waren 20 € ofzo, maja ik hoef geen poespas en ze zitten lekker :) |
Citaat:
Ik ga straks nieuwe kopen, advies? |
Citaat:
KOOP DIE NIET! bij mij in het team die schoenen en was vorig jaar door die schoenen 3 weken geblesseerd omdat z'n hakken helemaal kapot waren. Dit seizoen heeft iemand ze ook gekocht, na 1 wedstrijd lag z'n hak open. |
Ik heb toch maar dezelfde als vorig jaar genomen(, geloof ik). :p
Maar dit was wel de duurdere versie , afgeprijsd van € 174,95 naar € 99,99. Als ze niet afgeprijsd waren zou ik ze wel veel te duur vinden. Er zitten ook 'aparte' noppen onder. Geen rubber, maar ook geen ijzer. Toch hoor je wel het geklik-klak als je op stenen oid loopt. Meer mensen met dit soort noppen? Is hier ook wel te zien. http://www.kitbag.com/product_images/large/676748.jpg |
Citaat:
|
een simpele leren voetbalschoen. geen schuine veters, rubber of een felle kleur. Dat is alleen maar populair door marketing, je gaat er echt niet beter door voetballen. En ze gaan sneller kapot en je kan er verkeerd door gaan lopen.
|
Citaat:
|
tis niet helemaal waar dat je op schoenen van 20 euro net zo goed voetbalt ( of iig kán voetballen ) als op schoenen van 160 euro. Het gaat niet om de prijs maar om de pasvorm. En de duurdere vorm van adidas en nike zullen steviger zijn, maar het is belangrijk dat de schoen goed om je voet vormt...
wat betreft die nikes met die strepen... als ze snel kapot zijn, moet de winkel ze terug sturen ivm met fabricagefouten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
er zit wel wat in wat boer zegt. Hoe hoog is het rendement van die extra dingen als schubben, scheve veters. En ten tweede hoe sluiten ze aan op je voet.
Zelf heb ik ze wel eens gepast en voelde meteen dat ze niet zaten. Daarom koos ik ook altijd voor "normale schoenen" |
Citaat:
|
ik heb in mijn begin jaren rucanor gehad :o, daarna bijna alles. van nike, adidas en puma tot diadora. voor a.s. seizoen heb ik quick gekocht, en ze zitten perfect
|
Ik heb weer de vertrouwde Nikes genomen. Ik heb er nooit problemen mee en omdat ik hele smalle voeten heb zitten die altijd het beste.
http://www.bolliger-schuhe.ch/media/...ballschuhe.jpg |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:23. |