![]() |
Pijpen met beugel?
Tijdens één van onze "zwoele" nachten ;), probeerde mijn vriendin me te pijpen... Echter de slotjes die aan de achterkant van haar tanden zitten, schuurden langs me penis (auw! :eek: ). Nu de vraag: is dit normaal of doet ze het ronduit verkeerd (heb verder geen ervaring met andere meisjes wat dit betreft)?
En wat zijn jullie ervaringen met mensen met beugels en orale sex? |
het is normaal
ik had ook slotjes aan de achterkant en toen ik mn vriend pijpte deed het heel zeer steeds (voor hem dan). nadat mn slotjes eraf gingen was er helemaal niks aan de hand je mond is gewoon niet zo groot, het is bijna onmogelijk dat je je bek zover opendoet, en op hetzelfde moment ook nog lekker pijpt, zonder dat je zn piemel beschadigt... |
:(. Bedankt voor je reactie in elk geval. Heeft iemand misschien nog bepaalde "technieken" waarbij dit te omzeilen valt?
|
Euh... 1 tip: handwerk?;)
|
:D
Nouja op zich zou het wel mogelijk moeten zijn om 'm in haar mond te nemen zonder dat ze er ook met haar tanden (/slotjes) tegenaan zit. Maar dan moet ze wel haar mond ver opentrekken en dat lijkt me niet fijn. Het kanook best dat het helemaal niet zonder pijn kan. Ben nog nooit door iemand met een beugel gepijpt, dus :p |
Reken maar dat dat zonder pijn kan.
|
Citaat:
Hoe dan? Op deze manier reageren voegt niets toe... |
Citaat:
Het is niet alsof ik continu Röntgenfoto's heb gemaakt om te onderzoeken hoe dat nou toch mogelijk kan zijn. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hij vraagt toch of het kan? Nou, het kan dus. Ik neem niet aan dat Mephosto z'n beugelpijptechnieken zelf heeft uitgevonden, laat staan uitgeprobeerd, dus lijkt het me moeilijk om je een uitgebreide beschrijving te geven van de manier waarop. Maar het gegeven dat het kan kan een stimulans zijn voor de TS om het nog een keer te proberen. Overigens kan de omvang van een lul en de sperwijdte van haar mond ook een hoop uitmaken. 2 Cents... |
Mensen die nog een beugel hebben horen helemaal nog niet met seks bezig te zijn ;)
|
14 jaar :|
|
Citaat:
|
ja ze deed het verkeerd want het kan pijnloos, maar ik denk dat de techniek die zij gebruikte ook verkeerd was het was waarschijnlijk het raspen(zoals de meeste het noemen):je opent je mond niet vergenoeg en als je bovenaan de eikel komt schrapen haar tanden over een jongen zijn topje maar dit is ook niet fijn als je geen beugel draagt, ik denk dat als je een beugel draagt je beter met het toompje (verbingings stukje tussen eikel en schacht) en alleen de kop het schijnt dat het hele gebied van de eikel inclusief het randje onder de kop reageert op tongaanraking kunt bezig houden, dus bespaar je vriend helse pijnen en ga niet deeptroathen als je een beugel hebt ;) :D
btw veel meisjes denken dat pijpen vooral uit zuigen bestaat, maar zuigen is meestal het lekkerst als je het tijdens of na zijn orgasme doet.. maar goed ik ben een meisje en ik denk dat de jongens/mannen beter kunnen uitleggen wat lekker en niet is :o |
damn ik voel me net kim holland :bloos:
ik ben nog maagd hoor :o |
Citaat:
|
Citaat:
Hier heeft die beste jongen tenminste wat aan. Alleen een 'ja het kan' daar heeft ie geen flikker aan. |
Citaat:
En nee aan deze reactie heeft hij ook niks. ;) |
En als het niet lukt... Misschien alleen met tong en lippen werken?
|
:confused: Dan doet ze toch iets verkeerd hoor.
Ik heb/had ook slotjes toen ik een jongen pijpte, en hij merkte er niks van. Ik durfde eerst niet te pijpen, omdat ik bang was dat ik hem met m'n slotjes pijn zou doen, maar hij voelde alleen af en toe m'n tanden, maar dat vond hij juist best lekker voelen.:bloos: :bloos: |
Ik heb mijn ex-vriendjes vaak genoeg gepijpt met beugel en ik heb ze nooit horen klagen over die slotjes...
|
Citaat:
|
Ik geloof geen zak van de geloofwaardigheid van dit topic.
|
Citaat:
|
Als je slotjes hebt, moet je niet teveel met de binnenkant van je wangen willen werken, want dan bestaat inderdaad het gevaar dat zijn piemel tussen je wang en de buitenkant van je tanden terechtkomt. En dan is het rrrr... rasp! AI!
Deep Throat lijkt me juist heel veilig, dan is hij voorbij de gevarenzone met zijn gevoeligste plek. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Over slotjes gesproken, dit gaat nergens meer over..
http://www.cannonsgreatescapes.net/i...ESP%20Lock.JPG |
Hahahaha, pijpen met een beugel! :D
|
Ik heb gister eens opgelet maar ik kan niet bedenken hoe een slotjesbeugel nu eigenlijk veel verschil kan maken in wel pijn of geen pijn
die slotjes zijn toch maar 2 of 3 milimeter dik? Nou, even je mond 3 milimeter verder open doen is de moeite niet, lijkt me. |
Citaat:
Edit: volgens mij kunnen slotjes ook met geen mogelijkheid de penis raken omdat je niet pijpt met je tanden. :confused: |
Jongens asjeblieft, ik meen het serieus... Als jullie het niet geloven dan zal ik een pic posten van mijn part van mn vriendin (mét beugel!). Waarom zou ik anders dit topic posten :rolleyes:.
Iig bedankt voor jullie tips/ervaringen/whatever :p. Ben heel benieuwd dinsdag (wanneer ik haar weer zie) of het dan wel lukt. I'll keep you informed :). |
Ze moet gewoon rustig aal doen, niet te hard raggen en dan maar niet deepthroaten he :P gewoon zachtjes likken, sabbelen, kussen, zuigen. Beetje da handjes erbij gebruiken.
Gaat wel goed komen |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Binnenkort bij Klussen met Kijkers; de Loodgietersspecial! Met onderandere "Wat is nu de beugelpijptechniek" en nog veel meer!
|
of gewoon die slotjer eruit rukken :)
|
alleen grolsch weet er raad mee
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:05. |