![]() |
muziek op een begrafenis/crematie...
welke nummers wil jij later op je crematie/begrafenis en waarom?
|
Het zou me niks schelen, ik hoor er toch niks van. Laat mijn ouders of vrienden maar wat uitzoeken waarbij zij aan mij denken, mijn muziek vinden ze toch bagger.
|
Ik zou in ieder geval mijn lievelingsliedjes willen horen (mocht ik dat kunnen beslissen). Geen cliché breng-iedereen-aan-het-huilen-liedjes. Welke, daarover moet ik nog eens nadenken.
|
op rode rozen vallen tranen
snif.. :( |
Ik ben benieuwd of hier al topics over zijn.
|
Nee, die bestaan niet.
|
Nee, dit is echt iets totaal nieuws (y):rolleyes:
|
er is zoveeeeeel wat ik zou willen. in ieder geval:
Radiohead - Pyramid Song Radiohead - Street Spirit en zo kan ik nog wel even doorgaan.......... Coldplay - Don't Panic Bjork - All is full of love Explosions in the sky, weet ik nog niet Het Requiem van Mozart :eek: Jeff Buckley, weet ik nog niet en nog veel meer nouja, misschien veranderd dit allemaal wel als het eenmaal zover is :| :rolleyes: |
Iets wat of heel ruig is of juist iets wat heel vrolijk is:p Dus Rammstein, Kittie of de Dandy Warhols, vage popliedjes. En natuurlijk ook nog wat Good Charlotte :) Om serieus leuke muziek te hebben op mijn begravenis.
|
tis maar wat je serieus leuke muziek noemt
|
Och, in mijn stijl zou het "die with your boots on" van iron maiden worden ofzo...
Maar probably wordt het toch iets anders. Iets in de trent van "closing time" van weetikveelwie zou wel gepast zijn. Dat nummer gaat over de kroeg die gaat sluiten en opzich heeft dat wel een mooie aan mij gerelateerde boodschap. Och jah en een nummer zoals Green Day - Good riddance (je weet wel, die uitvoering van dat nummer "time of your life" zou wel leuk zijn. Maar dan niet dat nummer, want de inhoud is niet echt "mij"... Maar jah, och, van de andere kant mogen de mensen ook zelf weten wat er op mijn begrafenis gedraaid wordt, als er maar vuurwerk is en genoeg bier. Om maar aan te geven dat ik gelukkig ben mijn leven geleid te hebben zoals ik het heb. Ik heb het hardstikke leuk gehad (dat is mijn doel tenminste) en dat ik dood ben, is niet meer dan jammer dat het niet wat langer kon duren. |
Pantera - We'll meet again
Mudvayne - Deathblooms Metallica - Fade to black |
Het enige wat ik zoek zijn een stel maden om me aan te vreten.
|
TRUE TILL DEATH haha.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik ben dan dood dus ik kan niet meer willen, ze doen maar
|
sigur ros - staralfur
|
strung out - match book
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dream Theater - Change of seasons
|
hole - northern star
nirvana - where did you sleep last nigt of something in the way. en muse heeft ook wel een leuk begrafenis nummer. bah, de dood.. daar heb ik nog niet bepaalt zin in :P |
Citaat:
|
:evil:
|
My funny valentine van Chet Baker, die sowieso. Waarom ? Luister het maar een keer. :).
|
ik weet het niet. ik wil eigenlijk veel te veel en dan wordt het een ceremonie van 2 uur dus ik laat m'n vrienden wel gewoon iets uitzoeken.
|
fanfare for the common man van Aaron Copland
|
ik wil geen muziek. absoluut niet!
moeten we gaan dansen rond de kist op de nieuwste hits van bon jovi ofzo?! :rolleyes: |
Citaat:
Ik weet het ook niet precies, wel eens over nagedacht.. En ik weet wel dat ik The Beatles wil horen op mijn begrafenis |
- Comptine dún autre ete - uit de film Amelie
- trompetpassage(uit deel 2 van) uit 2e suite d'orchestre van Moerenhout - Finlandia van Sibelius - I'll be there for you - Rembrandts (alhoewel niet zo'n goeie..) - iets van John Williams |
Wat van Elliott Smith, Jeff Buckley en Soothe van The Smashing Pumpkins
|
Citaat:
|
Iets in de geest van Black Sabbath ofzo? :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik wil 'The End' van The Doors. En 'Fuck The System' van The Exploited om mn oma te choqueren. |
Eminem - Empty Without Me
|
Citaat:
ik kom niet. |
Ding Dong The wicked witch is dead, liefst de versie van Klaus Nomi
ik meen het voor de rest kan het me niet veel schelen |
Citaat:
|
Citaat:
|
mensen die daarover aan het nadenken zijn,
moeten meer leven (Y) wat een christelijke post. bah |
Ik wil de intro van de Thunderbirds :cool:
|
rainbow - tarot women
|
Bryan Adams - Heaven
|
Citaat:
|
ik stem ook voor the end van the doors. Prachtig nummer, krijg er ook levend rillingen van. Enige nadeel is dat ik er damn sad van wordt. Maar dat maakt natuurlijk niet uit op mn begravenis:)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:31. |