Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Liefde & Relatie (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=18)
-   -   Serieus, me vriendin meer van me laten houden (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=926167)

CriTiCaL 14-08-2004 00:37

Serieus, me vriendin meer van me laten houden

Ik heb een lief knap meisje ontmoet en ik heb er goed gevoel voor een gevoel die me zegt,"met haar wil ik verder rest van me leven" ik hou erg veel van haar maar ik wil ook dat ze van me gaat houden, i kweet dat er hier een topic over was maar iets nuttigs kon ik nie vinden daartussen.

Kom aubn ie posten van, het gaan vanzelf nee, ik ben nei zo romantische type ik he twel doen maar hoe.. Wat vinden jullie lekkr als je vriendje wat bij je doet, lekkr gevoel geeft etc.. op welke plekke. Sinds wanneer ben jij van je vriend of vriendinnetje gaan houden door wat kwam het wat heeft hij/zij gedaaan.. bij iedereen is he tanders maar ik wil het ff weten

kortom ik wil tips hebben hoe ik haar van mij kan laten houden..

nederlands zuigt, kben dronke :S

groertjes, Bas

SisterOfMercy 14-08-2004 00:41

Meisjes houden ervan als je ze verrot scheldt en dan gaat slaan, probeer het maar eens!

CriTiCaL 14-08-2004 00:45

Citaat:

SisterOfMercy schreef op 14-08-2004 @ 01:41 :
Meisjes houden ervan als je ze verrot scheldt en dan gaat slaan, probeer het maar eens!
ik vroeg om serieuze reakties

WolterB 14-08-2004 00:46

mss handig als je eerst nuchter wordt en dan dit verhaal nog eens gaat tikken :)

en iig niet dronken zijn, dat valt ook vaak verkeerd bij meisjes ;)

Verder is je verhaal onduidelijk en kan ik er echt weinig mee, als het duidelijker was geweest, had ik mss wat kunnen doen :o

Paranoide 14-08-2004 02:15

"All you have to do is to find the clitoris."

Denk je nu serieus dat je even met 'n bepaalde handeling, zo van *pling*, opeens iemand kan laten houden van je?

snOOdleF 14-08-2004 02:23

toch wel aandoenlijk

SisterOfMercy 14-08-2004 02:53

Citaat:

snOOdleF schreef op 14-08-2004 @ 03:23 :
toch wel aandoenlijk
aandoenlijk zwakzinnig ja

Loesje 14-08-2004 06:21

Citaat:

SisterOfMercy schreef op 14-08-2004 @ 03:53 :
aandoenlijk zwakzinnig ja
ja ik kan er nog niet eens een lopen verhaal van maken. Sommige mensen moeten niet typen zoals ze in het echt spreken want daar wordt de zaak niet duidelijker op...

Maarten 14-08-2004 07:43

Ok zal ik het kort en bondig neerzetten.

Deze meneer heeft een vriendin waar hij heel erg van houdt en hij wil dat graag zo houden. Dus vraagt hij: Hoe kan ik er van zorgen dat ze van me blijft houden? Wat zijn dingen die geliefden fijn vinden, waardoor ze beseffen dat hun relatie speciaal is en de moeite waard.

Zoiets?

Louis Armstrong 14-08-2004 07:45

Citaat:

Maarten schreef op 14-08-2004 @ 08:43 :
Ok zal ik het kort en bondig neerzetten.

Deze meneer heeft een vriendin waar hij heel erg van houdt en hij wil dat graag zo houden. Dus vraagt hij: Hoe kan ik er van zorgen dat ze van me blijft houden? Wat zijn dingen die geliefden fijn vinden, waardoor ze beseffen dat hun relatie speciaal is en de moeite waard.

Zoiets?

ahaaa en ik kreeg meer de indruk dat TS meer wilde weten over het sexuele vlak.....

elledc 14-08-2004 07:55

Je kan niet zomaar iemand van je laten houden hoor, wees gewoon jezelf, wees vooral niet dronken, en doe vooral geen dingen die niet spontaan overkomen :rolleyes:

Maarten 14-08-2004 08:26

Idd, het moet uit jezelf komen...

Als je een toneelstukje opvoert dan val je ook snel door de mand.

Sarah 14-08-2004 08:32

Als het goed is blijft zij zo ook wel verliefd op je. Als ze dat niet doet, dan heeft 't ook geen zin om je anders te gaan gedragen want dan is ze niet verliefd op jou maar op iemand waarvan ze denkt dat jij het bent.

ThePinkFlamingo 14-08-2004 08:57

Nou enigsinds heeft SisterofMercy wel gelijk.Gewoon leuk afstandelijk gaan doen, dan gaat het meisje lekker veel moeite doen :evil:

Sade 14-08-2004 09:12

Go with the flow :rolleyes:

=zwart wit= 14-08-2004 09:20

Citaat:

Sarah schreef op 14-08-2004 @ 09:32 :
Als het goed is blijft zij zo ook wel verliefd op je. Als ze dat niet doet, dan heeft 't ook geen zin om je anders te gaan gedragen want dan is ze niet verliefd op jou maar op iemand waarvan ze denkt dat jij het bent.
duh. denk nou na man. wie ben jij als je manieren moet verzinnen om een vriendin van je te laten houden? hoe triest zeg. als zij niet van jou houdt he, krijg je haar er ook niet aan.

"ik wil ook dat ze van mij gaat houden"

dat doet ze niet als jij zo triest doet om haar proberen te houden. ware liefde laat zich niet dwingen :nono:

wordt nuchter, staat op en bekijk de wereld van een andere kant :)

dit was een serieuze reaCtie :)

juno 14-08-2004 10:37

Wees maar gewoon jezelf en wees een beetje lief voor haar. Behandel haar zoals je zelf behandeld wilt worden. Meer kun je niet doen. Love potion number 9 is helaas niet in de winkel te koop.

Het is een vraag en een wens die al van alle tijden is hoor, en heksen en kwakzalvers verdienen er al eeuwen een goede boterham mee. Maar het werkt niet.

Er zijn ook geen sex tips waardoor je van je gaat houden. Wees lief en attent en vraag wat ze wil maar toon ook een beetje initiatief.

Niet blunderen, dat is eigenlijk alles wat je kunt doen. Niet eerst sex hebben en dan abrupt weglopen uit het bed om beneden voetbal te gaan kijken. Zorg dat je schoon bent als jullie in bed belanden. Dat soort dingen.

little nemo 14-08-2004 11:00

Citaat:

CriTiCaL schreef op 14-08-2004 @ 01:37 :
Ik heb een lief knap meisje ontmoet en ik heb er goed gevoel voor een gevoel die me zegt,"met haar wil ik verder rest van me leven" ik hou erg veel van haar maar ik wil ook dat ze van me gaat houden, i kweet dat er hier een topic over was maar iets nuttigs kon ik nie vinden daartussen.

Kom aubn ie posten van, het gaan vanzelf nee, ik ben nei zo romantische type ik he twel doen maar hoe.. Wat vinden jullie lekkr als je vriendje wat bij je doet, lekkr gevoel geeft etc.. op welke plekke. Sinds wanneer ben jij van je vriend of vriendinnetje gaan houden door wat kwam het wat heeft hij/zij gedaaan.. bij iedereen is he tanders maar ik wil het ff weten

kortom ik wil tips hebben hoe ik haar van mij kan laten houden..

nederlands zuigt, kben dronke :S

groertjes, Bas

dat kan niet. kut voor je. en klets niet zo slap over dat de rest van je leven met haar verder willen. verder moet je geen topics openen als je dronken bent, dan krijg je dit soort crap

fluffywuffy 14-08-2004 12:03

1. houden van is een gevoel dat kun je niet afdwingen
2. ikvind t vreselijk als mijn vriend dronken is dus, eerst nuchter worden?

NoemMijMaarZo 14-08-2004 12:10

dronken mensen spreken in ieder geval de waarheid toch?

" Wat vinden jullie lekkr als je vriendje wat bij je doet, lekkr gevoel geeft etc.. "

ik denk dat het juist harstikke leuk is om daar zelf allemaal achter te komen..
als je vriendin merkt dat je daar allemaal moeite voor doet vind ze dat waarschijnlijk heel leuk van je.
het is een begin toch ?

Rabbit_Soup 14-08-2004 16:07

Je moet veel geld hebben.

Paranoide 14-08-2004 16:10

http://forum.scholieren.com/showthre...7#post12757337

Ik twijfel aan het waarheidsgehalte van zijn topics. ;)

DjDaZ 19-08-2004 22:02

Citaat:

fluffywuffy schreef op 14-08-2004 @ 13:03 :
1. houden van is een gevoel dat kun je niet afdwingen
2. ikvind t vreselijk als mijn vriend dronken is dus, eerst nuchter worden?

Persoonlijk is het wel grappig als mijn vriendin aangeschoten is... maar als je wilt dat ze meer van je gaat houden moet je haar niet dronken voeren, en jezelf ook niet, dat is :nono:

als je alleen bent, mag je best zuipen *vind ik dan :bloos: *

Shitonya 19-08-2004 22:06

dronken mongool

Subbie 20-08-2004 11:05

idd,

nu leest ie dit berichtje.. me een dikke kater en een bak naast z`n pc waar hij om de 30 min in kotst

SisterOfMercy 20-08-2004 11:41

Citaat:

Subbie schreef op 20-08-2004 @ 12:05 :
idd,

nu leest ie dit berichtje.. me een dikke kater en een bak naast z`n pc waar hij om de 30 min in kotst

Dan moet het van een nieuw zuipavondje zijn.. Ik denk (althans dat hoop ik) dat na 6 dagen de invloed van de drank niet meer zo aanwezig is.

evanescence 20-08-2004 12:12

waarschijnlijk houd je vriendinnetje al van je....hoe weet je nou dat dat meisje niet van je houd? zegt ze dat?
houden van komt vanzelf....maar ik wist al vrij snel dat ik van mijn vriendje hield...je houd van iemand als je diegene niet meer kwijt wil...

en wat wij lekker vinden? dat verschilt per persoon, maar ik vind het leuk als bv mijn vriendje als verassing mij een kaartje stuurt of een klein kado'tje (bv roos) koopt....en lekker vind ik als hij gewoon spontaan mij knuffelt in mn kont knijp (wel lief niet hard haha) en gewoon aandacht heeft voor mij en mijn lichaam, strelen, voelen etc..gewoon teder zijn:)

suc6

Anathemaruled 22-08-2004 10:10

Ik walg van mensen die over het woord 'houden van' spreken en die bijvoorbeeld nog maar een paar weken hebben, zelfs meestal na een paar maanden kan je dit niet zeggen, ligt eraan wat er zich allemaal heeft voorgedaan, hoe vaak de geliefden bij elkaar komen, maar houden van, echt houden van, toe zeg dat doe je pas na jaren, je bent eerst verliefd, en als je dat stadia heb overgeslagen dan klopt het niet helemaal..

Kazet Nagorra 22-08-2004 11:16

Dwingen natuurlijk, liefst met geweld.

"Houd van me, kreng."

Paranoide 22-08-2004 19:04

Citaat:

Mephostophilis schreef op 22-08-2004 @ 12:16 :
Dwingen natuurlijk, liefst met geweld.

"Houd van me, kreng."

Gheh. :D

eXo 30-08-2004 11:44

Waarom sluit je af met 'bas' terwijl je e-mail adres mark boudewijn is hmm?

Daydream-ster 30-08-2004 11:50

Citaat:

eXo schreef op 30-08-2004 @ 12:44 :
je bent me voor..vroeg het me net ook af!

snOOdleF 30-08-2004 11:51

Citaat:

eXo schreef op 30-08-2004 @ 12:44 :
Hij zal wel last hebben van dubbele schizofrenie: z'n ouders noemden 'm Mark, z'n schizofrene persoon heet Boudewijn, maar die Boudewijn is óók nog eens schizofreen---> Bas

*$tylo* 30-08-2004 15:06

Haha damn wat een slap gelul. Die gast lult echt uit zn nek. (onze 'Bas' dus.)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:16.