![]() |
Wat zie jij graag bij de andere sexe?
Ik ben de laatste tijd helemaal weg van meisjes met een beetje baggy broeken en/of ruiten blousjes! :o
http://www.denimbirds.com/collection...ture_baggy.jpg |
Ik heb zo'n broeoeoeoek :o
ik zie bij jongens graag ook zo'n broek, en euhm... beetje zo'n zelfde type maar dan de jongensvariant. offeuh... euhm... moeilijk. |
Citaat:
|
Citaat:
Hmm enniewee: het liefst een strakke spijkerbroek, en voor de rest maakt het niet uit, gewoon iets van een.. shirt ofzo. |
RockaholiC.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ja maar rocaholiC is ook gewoon een mooi meisje, daar staat alles bij :( ( ik ben jaloers op haar :o ) |
Citaat:
Ten tweede; Lees de topictitel. |
ik zie ook graag zwart haar, een beetje lang, maar geen staart à la paps, gewoon euh... dus.
en ze moeten een hoge knuffelfactor hebben, maar dat hebben ze bijna allemaal wel. En ik kick de laatste tijd op sprieterig haar ook jaa dus. OMG, als het maar een vent is :( * ik sta duidelijk al een veel te lange tijd droog (n) ) |
Citaat:
|
euh... goeie vraag...
kweek een lovehandle (y) |
Hallo Grandmommy! :o
|
Citaat:
Maarjaaa weten we dat ook weer (y) Neuken? |
|
Citaat:
|
Nou, dat vind ik ook best sexie :o
Ik vind alles sexie :bloos: |
ik smelt voor meisjes in een wit hemd
|
Zo'n ondergoed hemd bedoel je? Ik heb er van de week nog een gekocht... :o
|
Citaat:
|
Citaat:
OMFG ja :D |
een gewillige blik pijplijntjes en een kassa.
|
Citaat:
|
Citaat:
:eek: alleen dat laatste ontbreekt! |
Citaat:
|
Citaat:
hoe weet je dat eigenlijk? |
Citaat:
ontopic. een mooie riem bij een baggy broek is ook wel mooi. |
Citaat:
|
Citaat:
verder zie ik graag jongens in baggy rib/spijkerbroeken, beetje strakke shirtjes met vintage-achtige print, (geruite) blousejes, mooie (en vooral passende) colberts of adidas jasjes, hippe petjes, met allstars/vans/mooie asics aan hun voeten. en het haar: donker, beetje krullend, nonchalant.. of zoiets. |
Citaat:
gewoon mooi :o En geen pet want dan kan ik het haar niet zieehieen. |
Citaat:
Anyways, wat vind ik momenteel leuk... Niets speciaals eigenlijk. |
Citaat:
of nog een stapje verder, wit of zwart topje met kant afgewerkt en dat dan boven een baggy broekje in combinatie met een oversized zonnebril en zwoele lippen :bloos: |
Citaat:
en bij sommige jongens staan petjes gewoon zoo sexy :bloos: |
spijkerbroeken, leren broeken of workers, zwart graag. Zwarte shirts, liefst bandshirts als het maar goede bands zijn. Lang haar is goed en een sik nog beter. Het liefst zie ik brede mannen van minimaal 1.90 kleiner vind ik ze meestal niet echt aantrekkelijk :o
|
ik zie graag donker haar, smalle schoudertjes en grote ogen.
|
Citaat:
alleen die sik hoeft niet zo van mij, beetje stoppels of gewoon glad vind ik leuker. en een piercing (let wel: een) kan vaak ook heel leuk zijn. |
gewoon een simpel truitje met een leuke subtiele print erop,maar net kort genoeg zodat je een klein stukje buik ziet (GEEN naveltruitje)
baggy broek met mooie riem en dan allstars ofzo. oh,en ze moet kleine borsten hebben en bruin haar :o (als we dan toch eisen gaan stellen) |
Citaat:
|
Citaat:
(Beetje) baggy, simpel shirtje, (kolbert), allstars (modeschoentjes), donkerblond tot bruin haar, mooie ogen. |
Citaat:
ghehehe, ik voldoe voor 100% aan dat zojuist geschetste figuur :D |
Citaat:
|
Donkere (!!) baggy spijkerbroek en een cool shirtje of polotje erop, met leuke gympen eronder.
Of juist wat netter met dockers, overhemd en broques, maar hij moet het wel kunnen hebben, niet op een snobberige manier (??) Wat ik als eerste zei, vind ik het leukste trouwens anders moet ik altijd zo aan m'n pa denken enzo :eek: |
Ik heb verkering met Teun :D
|
Citaat:
en ehm, ik houd wel van lage broekies waar de kont goed in ziet, versleten colbertjes, grove sjalen om de nek of stropdasjes, vintage tshirts en veel leuke sieraden om de arm, lekker rommelig en oh lippierings, tunneltjes en kleine septums <3 ohja, schoenen, afgetrapte allstars of van die oldschool puma's, en het haar moet gewoon lekker hip en nonchi zitten (y) |
Citaat:
|
Citaat:
hihihi, ze lijken groot omdat ik zo klein ben :D Een jongen uit mijn klas bestempelde het als 'grote tieten voor d'r lengte' :o |
Is GRANDmommy een dwerginnetje dan?
On-topic; het plaatje van Teun in de openingspost, maar dan met bruin of zwart haar. Henk Mul ! |
Citaat:
|
jaa, ik ben heeel minimini!
enne, daar voldoe ik alweer aan een verwachtingspatroon! OMG ik voel me sexieieie :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:14. |