![]() |
serieus: vriendin = zwanger
Paar weke terug heb ik en me vriendin seks gehad en eergistere zijn we naar de dokter geweest om hara te laten testen en er bleek dat ze zwanger is :| en e is pas 15 geworde.. :( ik ben zelf 22 (binnenkort 23) maar weet totaal nie wat ik moet doen of zeggen , niemand weet het nog ik wik het graag aan de ouders vertelle maar ben bang.
Wat kan ik nu het beste doen, abortus? of hoe moet ik het gaan uitlegge aan mijn ouders en aan die van haar. Help me |
Tja, je bent 22, bijna 23, ipv wat meer na te denken voor je je pik achterna loopt... :rolleyes:
Genoeg gemoraliseer. Ik weet niet wat ik zou doen, in elk geval overleggen met haar ouders en die van jezelf. Willen jullie voor de baby zorgen, kunnen jullie dat zelf, financieel/materieel gezien dan... Maar ze is pas 15, is nog echt heel jong om dan je jeugd al kwijt te zijn (niet dat ze die nog echt heeft momenteel, maar soit, eigen mening). |
Ik zou eerst alles goed doorpraten met je vriendin.
Als 't 'n abortus wordt moet zij dat écht wel zien zitten. Als jullie het toch zouden houden: idem Nu is dat wel allemaal heel simpel gezegd, beide beslissingen hebben hun voor- en nadelen, zodus weeg die fatsoenlijk tegenover elkaar af. Als jullie dan hebben beslist, kunnen jullie samen naar jullie ouders gaan. 'k Zou proberen van zo snel mogelijk (maar wel doordacht!!) te beslissen. (ouders worden niet graag op de hoogte gebracht als 't al 4 maanden ver is, dat snap je zelf ook wel) Je kunt ook eerst met z'n 2-en babbelen dat je al iets idee hebt, en dan verder beslissen met ouders erbij... Dus: praat er eerst met z'n 2-en over en zie dan hoe je verder ouders en zo op de hoogte brengt Veel succes! |
Citaat:
|
Wat moet je nou met een baby? :|
Dump 'r! (y) |
Hahaha, geniaal.
Anyway, eigen schuld, dikke bult. Als ik dat meisje was zou ik abortus plegen. Een kind is veel te veel moeite. |
Citaat:
|
Is dat dezelfde vriendin als waar je t vannacht over had?
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=926167 |
Citaat:
|
Citaat:
1 die woont in Tilburg, heb haar leren kenne in een discotheek 013, en 1 die woont in Rotterdam die heb ik pas leren kennen. |
Citaat:
hahahaahahhaHHhHHHhahahahahaHAHAHAHA |
Citaat:
Ontopic: abortus natuurlijk. |
Wat een geloofwaardig verhaal zeg :rolleyes:
|
Citaat:
nou, jij moest je pik in je broek houden en zij haar hbenen dichthouden (n) |
Citaat:
Abortus voor dat kind en voor de verwekker! (y) |
Citaat:
|
*
|
Heb jij je ff mooi in de neste gewerkt :D
Een tip laat het op een ongeluk lijken. :evil: of geef een ander de schuld. |
hm lijkt me een nachtmerrie voor je, ik heb medelijden met je :| ondanks dat het een beetje je eigen schuld is :o
|
Citaat:
You fucking loser. Ofwel is't waar en ben je 'n kansloze loser. Ofwel verzin je dit allemaal en ben je 'n even grote kansloze loser. Geek. |
Citaat:
|
Nou oke, wie is er undercover?
|
Hihi.
Kunnen de mensen die zich soms met psychologie bezighouden me even uitleggen waarom iemand in godsnaam onzinnige verhaaltjes gaat verzinnen zoals dit abortusverhaal en zijn nog doorzichtigere drie vriendinnen? Ik stel mij daar ernstige vragen bij hoor, als je dat maar weet. Als je nou zoiets in je kop haalt, dan heb je toch dringend verzorging nodig? Veel sterkte man (en: get a life!) |
Hehehe.
You just made my f0cking day. Maar on-topic, op dit forum zullen ze wel wat adresjes voor je hebben... Hehe... *ligt nog steeds in een stuip van het lachen* |
jesus, zoveel mensen die reageren op een undercover grapjesmaker. Boehoe.
"Wat kan ik nu het beste doen, abortus?" "Ik heb er stuk of 3" faggot. |
hm als dit nep is hoezo gaat er dan geen slotje op? :bloos:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:23. |