![]() |
[FOTO] Post-It Keuken
Dag mensen,
Wij hebben net een projectje afgewerkt met name het "Project Post-It"project. Dit houdt in dat we een volledige keuken met 2000 Post-It briefjes ondergeplakt hebben. Elke Post-It bevat een boodschap die we gedurende 3 dagen lang opgeschreven hebben. Foto's en meer informatie kan je vinden op http://projectpost-it.games-net.be De reactie van de mama wordt volgende week gefilmd en op de website geplaatst. Veel plezier met het kijken! PS: Ik heb de foto's niet hier op het forum geplaatst omdat ze nogal teveel plaats zouden innemen. |
Wordt tijd dat je weer naar school gaat, de verveling begint toe te slaan geloof ik.
|
Citaat:
Weet me dan te zeggen wat wél goed is. |
grappig :P
en wie ruimt het weer op? ;) |
Citaat:
Verder vind ik het wel een grappig idee, hoewel ik me serieus afvraag hoe blij je moeder ermee zal zijn. Halen jullie het er zelf weer af of wordt dat een "leuk" karweitje voor haar? |
Citaat:
Ik denk niet dat ik het mijn moeder zal laten opruimen, ik zou zelf niet willen dat zij het alleen doet, en ik denk ook niet dat ze dat zou doen :) |
Verander het gastenboek op je site, neem er één van http://mondt.com/ . ;)
|
Offtopic: Hoe ga je btw koken tot 22 augustus? Of wordt het een week patat, Chinees, pizza en magnetronvoer? :p
|
Citaat:
Maar het valt allemaal goed mee, je kan er best mee leven als je niet elke dag iets uit moet halen. |
ik vind het leuk (y)
|
hahaha geweldige actie :D
|
totaal zinloos,
maar wel tof |
Ziet er wel gaaf uit. Arme moeder :D
|
Whaha, wat een grap! Leuk idee, ik ga m'n kamer ook post-it'en (y)
|
die post it dingen zijn duur
|
Citaat:
|
Citaat:
|
t kan me niet echt boeien
|
Bruce Almighty :rolleyes:.
|
:cool: serieus... gaaf
|
tja, sorre dat ik het zeg, mar had em dan zo vol geplakt dat je de kastjes e.d. niet meer zag, nu vind k het eigenlijk maar half bakke..sorre :|
|
Ik heb eens een website gevonden waar verschillende plekken, zoals keuken, toilet e.d. vol geplakt waren met post-it's.
Van een Amerikaanse 'kunstenaar'. Dit is dus niet helemaal jullie eigen idee? |
alsof het wiel maar een keer is uitgevonden... :rolleyes:
|
Citaat:
|
al die lijmrestjes... :eek: :eek: :eek: 6 maanden later blijf je waarschijnlijk nog overal aan plakken :p
maar wel een kewl idee :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
idee is wel okay
zeker niet creatief en al helemaal slordig en half afgemaakt. Begin met iets kleins en plak die helemaal vol zodat er niks meer te zien is. Ik ben er sowieso geen fan van, maar dat is toch wel wat leuker |
Citaat:
|
Ik vraag me af wat er op al die briefjes staat...
Misschien is het nagedaan van een Amerikaanse kunstenaar of Bruce Almighty, maar wat dan nog? Ik vind het cool! (y) |
Moesten er nog mensen geïntresseerd zijn:
Hier vind je de reactie van de ouders :) http://projectpost-it.games-net.be/major.html Veel kijkplezier! |
wat een reactie van je moeder... heel spontaan nadat jij vanaf 3 had afgeteld.. (had dat er dan uitgeknipt) :nono:
verder: misschien iets van ondertiteling (rare jongens die belgen..) |
Belgisch:D:|
|
Het kan ook weer niet anders dan dat jij een Belg bent..
marcel,marcel,marcel,marcel.. om je mama maar even te quoten. |
loik loik loik echt vette actie joh! ga zo door!
|
jeeeezus wat suf!
3,2,1... fok man :( |
Waarom is je site in het Engels?
a) Je maakt vrij veel fouten. b) Geen enkele niet-Nederlander gaat jouw site bekijken. |
die oven hebben wij ook :o
|
leuke grap! echt supercool
enne: niets aantrekken van al die negatieve kloothommels die toch persé hun afzeikmening willen laten horen :) (y) |
et is geen afzeikmening, het idee is inderdaad mooi. Maar deze belg verneukt z'n eigen (ja of dat van iemand anders, maar dat boeit niet) idee door het halfbakke te doen en door z'n filmpjes niet goed te monteren. dat is jammer, want het had zo mooi kunnen wezen...
|
Citaat:
|
Citaat:
ik vind t nog steeds niet echt boeiend en niet origineel, maar die opmerking hierboven gaat al helemaal nergens over |
Er is ook een keer iemand geweest die het huis van iemand waarmee hij ruzie had tijdens zijn vakantie had beplakt met zilverfolie. En dan ook echt álles zat in dat spul, afstandsbediening, t.v. scharen, vazen, plakbandautomaat, stoelen, bed............pffff
|
Ik vind het wel een geinig idee. Alleen wat had je er nou opgeschreven?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |