![]() |
verlegen
wat nu, je kijkt naar mij
niet langs me, maar direct mijn gedachten gelezen of denk je iets anders zit m'n haar soms raar 'n vlek op mijn schoenen of een kreuk in mijn blouse ik ontdek nu een glimlach je kijkt dus echt naar mij voel je m'n ongemak ben nu niet zo bijdehand grote mond in m'n zak moed in de sokken en jij, jij lacht erbij |
Interpunctie, interpunctie, interpunctie! Omdat de interpunctie mist, lvind ik dit al niet aantrekkelijk om te lezen.
|
Citaat:
|
Citaat:
@ alluman: die interpunctie heb ik juist weggelaten, omdat ik dat hier niet bij vond passen. |
Citaat:
Wat nu? Je kijkt naar mij. Niet langs me, maar direct mijn gedachten gelezen of denk je iets anders? Zit m'n haar soms raar? 'n Vlek op mijn schoenen of een kreuk in mijn blouse? Ik ontdek nu een glimlach Je kijkt dus echt naar mij Voel je m'n ongemak? Ben nu niet zo bijdehand, grote mond in m'n zak, moed in de sokken en jij? Jij lacht erbij... Zo kan ik me er persoonllijk een stuk beter op concentreren. Verder over je gedicht. Eerlijk: Ik ben er niet kapot van. Simpel, down to earth enigzins 'jong', maar dat geeft niet, want dat ben je ook nog. |
Citaat:
maar bedankt voor de kritiek. ik zal er voortaan beter op letten :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:46. |