![]() |
mensen, vertel eens wat je nieuw hebt
(y)
|
druiven :cool:
|
erectie
|
Schoudertas
|
Schoenenpoets
Koperpoets Pantykousjes Facewash Een zere ster. |
De Moby DVD en de cd van Opgezwolle
|
Citaat:
............................... :| |
Replay-broek, omdat.. Nouja, omdat ik iets wilde kopen. :/
Agenda van de Hema. Lege cd's. Films gehuurd. |
Citaat:
Koperpoets voor draden van veldfles ed Pantykousjes om de schoenen te laten glimmen (Nylon) Zere ster, tering ik ben zo belachelijk aan het sharten vandaag dat het ernstige anal destruction voort kan brengen. |
http://i21.ebayimg.com/02/i/02/0f/92/dc_1.JPG
Boblbee rugtas. Fm-zender voor mijn apple ipod mini :) Uitnodiging voor een feest :) Gratis een kite van samsung :) (nog niet binnen) |
Nieuwe jas met capichon erin genaaid van Excalibur(heel vette jas :cool)
Nieuwe zwart/witte riem in ruitjesvorm Nieuwe lichtblauwe riem |
Citaat:
|
<< Mijntje
- 6 maanden met bobb :D (alleen nog niets van hem gehoord, dat is minder, maar ik heb er over nagedacht, hij heeft ook nog niets van mij gehoord, maar toen dacht ik er nog verder over na en toen dacht ik van jaaa maar hij is een jongen hij vergeet dat soort dingen) - siggies - rosé - martini - de telegraaf (met TVweekeinde waar een artikel over Jimmy Woo instaat, cool ik wil er ook naar toe :eek: :eek: ) - NRC |
een gigantische koeienring in m'n poezelige kleine neusje. geen pan dus.
:( |
Zere voeten (n)
|
bier, tortelline en een blikopener (y)
|
Citaat:
Ik wil er nog een in het donkerblauw of zwart maar daar moet ik nog even over nadenken (duur spul) deze bevalt wel errrug goed :) |
een fles wijn
|
Ik heb sinds gister nieuw speeksel... :bloos:
|
Let op! Alleen Lifestyle gerelateerde dingen a.u.b. :nono:
Mijn laatste aanwinst is een zacht olijfgroene trui met een capuchonkraag heet dat geloof ik. Nou ja hij is cool voor 't najaar. |
Citaat:
ff ontopic: Agressiebui tegen roos |
Hahahaha omg
|
je sig :D
|
lucky 13 shirt
zwart shirtje met een kantrandje zwarte sokken met stippen rood plooirokje zwart jurkje met gespjes met doodshoofdjes erop <3 morgen weer winkelen :p |
Mamma mia cd :cool:
|
een vest van de H&M met capichon * hoe je het ook schrijft* om lekker in weg te kruipen ghehe
agenda'tje en wat kaftpapier :) |
kaartje van een lieverd (y)
een neptattoo van een streepjescode een hele mooie tekening van doctor weyland uit het boek het web van de vampier ( ja, zelfgemaakt, dat dan weer wel) pijn aan den duim een lachkick die gedurende de gehele middag en namiddag duurde door een overdaad aan ijs ( het is weer zover) jaja, 't was weer een spannende dag (y) :rolleyes: |
- Siemens Xelibri 4
- Wildebeast backpack 70 liter - Swatch horloge met gekleurde streepjes (+ gratis rugzak) - Gestreepte klok van xenos <3 |
Citaat:
ontopic: een koelkast.. of telt dat niet? lifestyle gerelateerde dingen weiger ik nog te kopen, veel te duur, en ik heb het neit echt nodig.. |
Spierpijn in mijn arm, een ondergekwijld nieuw t-shirt en 7 euro. Lang leven oppassen bij jankende rotbaby's van mensen die te arm zijn om je fatsoenlijk te betalen voor zo'n klote-avond :mad:
|
- boekenplanken voor op mn nieuwe studiekamer
- gaaf kastje voor op mn nieuwe studiekamer - mooi sieradenkistje - zwart shirtje - zwart-rood gestreepte kniesokken - grote Spongebob knuffel - en een bos onwijs mooie rode rozen :D |
Eindelijk een normale topictitel! (y)
|
Das Oath bandshirtje.
|
een verhaal, dat ik ga verfilmen
|
After Forever - Digital Deceit
|
Es schoenen accel plus, special edition, niet in Nederland te koop!!
En THE STRAIGHT STORY van DAVID LYNCH!!! |
ik wil ook posten wat ik nieuw heb maar ik heb niks nieuw :(
|
webcam (naja gejat van mijn pa)
cambuddie smsmaatje date fijne dromen vanacht 5 platte vliegjes |
een lekker broodje bapao en zere voeten
|
Citaat:
|
-Dr. Aep-
een modelschip :cool: |
Een colbertje van de H & M en een spijkerbroek van Diesel. Voeg daar nog een shirtje van djtees.com aan toe dat ik nog moet bestellen en het is een outfit (y)
|
Citaat:
OT: - Logeerdate met paranoide. - Date met uhm, iemand anders. :bloos: - Heel veel (gratis) drankies. - Frietje. - Kater. - De mededeling van de weegschaal dat ik zomaar vijf kilo ben afgevallen. Hoezee voor liefdesverdriet. (y) |
niet nieuw
maar ga em wel bestellen http://prodtn.cafepress.com/3/12923593_F_tn.jpg hier vind je vergroot plaatje |
een hele goeie voorderingsstaat kielboot III :cool:
|
Citaat:
Vind ze verder echt de bom. |
hoofdpijn (y)
|
Psilocybe cubensis
|
Citaat:
|
sigaretten
bier |