![]() |
Thailand: de nieuwe hong kong?
Owww shit, thailand word echt geweldig wat betreft van actiefilms. Stuntmannen zonder vrees voor de dood laten geweldige capriolen zien. De film ong bak heeft daar de standaard gevestigd, en al nu beloven er al een aantal spectaculaire films te komen uit thailand. De energie wat hong kong films vroeger hadden leeft nu voort in thailand. Als die foking hollywood maar niet zich met deze film industrie gaat bemoeien, beloof ikveel goeds te komen uit thailand voor de actie fans. Geef jou mening er eens over?
|
Citaat:
ONG BAK en BORN TO FIGHT moeten dan wel geweldige vechtscenès hebben, er wordt ook stevige kritiek geuit op het verhaal, of het gemis er van. |
Citaat:
verder heb ik weinig écht interessants gezien uit thailand. iemand nog tips? |
Bangkok Dangerous is een leuke, trippy film met veel gevoel voor stijl.
|
Last life in the universe al gezien?
|
Citaat:
Moet zeggen dat er vooral uit Korea veel moois komt de laatste tijd. |
Citaat:
kzeg ook niet dat die films meesterwerken zijn, maar kheb gewoon bewondering voor de filmmakers daar, die zich niet zo snel door films als de matrix of wat dan ook laten beinvloeden. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Nee dat is bull shit hebk oko niet gezegd, qua actie films, komt uit hong kong voornamelijk crap die op the matrix lijkt. voor de rest komen er uit azie nog altijd de betere films, en niet alleen op het gebied van actie of horror. |
Citaat:
Daarbij is THE MATRIX nogal geïnspireerd door Azïe. Er werkten niet voor niets veel choreografen uit Azïe mee, dus ik begrijp niet wat je wil zeggen. |
Citaat:
j4 Ho0o00orZzZzzZz :rolleyes: Ja dat weet ik ook wel, maar dat wil nog niet zeggen, dat elke actie fan hier blij mee is. Ik zeg alleen dat de hong kong filmindustrie verpauperd is, inplaats van verbeterd. menig hong kong film fan, wenst dan ook dat de oude (onafhankelijke) stijl terug komt. Aangezien dat toch niet gebeurt, ben ik er blij mee dat Thailand die draad weer heeft opgepikt. Nu kun je wel voorbeelden geven, maar qua actie films doen er in hong kong (bijna) alleen maar popsterren of modellen mee. Met mooie special effects zien ze er 'goed'uit. Maar als actie film fan hebk toch het echte werk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:09. |