![]() |
Paella
In Spanje dit jaar heb ik voor het eerst Paella gegeten, want dat wou ik altijd al eens eten. We hadden de Paella Valenciana (=schelpdieren en vlees) en ik vond het echt heeeeeeeeerlijk (y) !!
Hebben jullie weleens Paella gegeten, zoja wat voor soort en wat vond je ervan? http://www.infocostablanca.com/1images/paella.jpg |
Ik eet graag de paella van de wereldgerechten van Knorr, ik doe er dan vaak een bakje zeevruchtencocktail en een bakje garnalen bij. Kip vind ik er niet zo lekker in dus dat laat ik er meestal uit. De paella uit de diepvries van de Lidl is ook erg lekker en heel snel klaar.
|
k heb ooit in frankrijk paella gegete.. de camping baas maakte et daar zelf op woensdag avond.. vond k toen erg lkr.. toen was k 10 ofzow.. k weet niet of k et nog steeds lkr vind.. met inktvis vink denk k niet lkr..
|
Citaat:
|
Ik heb nog nooit paella gegeten, maar het lijkt me erg lekker.
|
Citaat:
|
Ik vond het niet geweldig, het was vrij zout. M'n moeder had het gemaakt met gele rijst in visbouillon, wellicht dat dat het wat zout maakte. En verder met groente, garnalen, mosselen en wat andere visachtige dingen.
|
Mn vader kan het vrij goed maken (y). Maar die van de knorr wereldgerechten is inderdaad ook goed, mits er wat extra vis bij gaat.
|
paella is wel hip
maargoed ik ben vegetariër |
Ook net die van Knorr ontdekt om zelf te maken, omdat ik alijd neig naar kipfilet laat ik kip eruit (te droog) wat ik wel qua vis erin gooi zijn grote garnalen, rivierkreeftjes, surimisticks, kabeljauw.
De allerlekkerste paella heb ik in Spanje gegeten gemaakt door een spaanse mama. |
Nog nooit gehad.
Ik weet ook niet hoe ik 't netjes moet eten, ik zie er dan vast uit als die twee in die reclame :( |
Nog nooit gegeten. Maar ik vind vis niet zo lekker.
|
Citaat:
|
ik vind de vis-paella minder lekker dan de vlees paella. De Valenciaanse is echt erg lekker
|
Citaat:
|
ik vind het erg lekker :)
maar ik ben dan ook scampi-verslaafd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:57. |