![]() |
Driewerf Joechei!
Een Subway in Enschede!
Willen alle werkloze Enschedeers zich daar ff inschrijven? Er is namelijk alleen nog personeel nodig. Wie is er nog meer Subway freak, of wie weet niet wat het is? |
k zou niet wete waar je et over hebt! :eek:
|
Nee?!
www.subway.com Het is een internationale broodjes keten die inmiddels meer restaurants heeft dan McDonald's. Op mijn vakantie naar de V.S. dit jaar heb ik me klem gegeten aan die broodjes! heeeerlijk! En dan is het wel een verrassing als je thuis komt en je pa vertelt dat er praktisch een subway klaar staat voor gebruik in Enschede. |
hoera! meer semi-junkfood ketens..
hoewel ik subway wel een goeie vooruitgang vind van McDonalds.. |
Semi-junkfood, hmm
Toch kan Subway gezond zijn.. Maar wie kan een lekkere klodder mayonaise op je broodje gezond nou weerstaan? Ik hoop dat ze de broodjesafdeling van bakkerij bart wegconcurreren want daar staat een enorme trol voor de balie die met grof geweld je broodje open staat te raggen. En die broodjes zijn bovendien ook niet om over naar huis te schrijven |
Citaat:
k zal zow ff zoeke of er 1tje in de buurt van mn woonplaats is.. zal k ff langs gaan.. ist er duur? maar gefeliciteerd dat er 1tje in de buurt staat (y) |
http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=868456
:) De smoothies bij de Subway in Maastricht zijn erg lekker. |
pfff, wat moet ik nou in enschede
maargoed, ik ben nog nooit in een subway geweest |
Ik ben nog nooit in een Subway geweest. Er zit er wel een vlakbij, maar heb nog nooit zin gehad om er iets te gaan eten.
|
Hier is al een topic over. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:37. |