![]() |
Scheermesjes (vrouwen)
Wat zijn nou echt goede scheermesjes voor vrouwen?
Ik neem altijd dezelfde als mijn vriend, maar is het beter om 1 voor vrouwen te nemen? Heb ik totaal geen ervaring mee dus wie geeft advies... |
Volgens mij maakt het allemaal weinig uit welke je gebruikt. Ik gebruik zelf van die groene wegwerpmesjes van Gilette (Agilite) omdat die steeds in de reclame zijn als ik nieuwe nodig heb en ik heb er goede ervaringen mee. Ik geloof zelf niet zo in die verkooppraatjes van speciale vrouwenscheermesjes enzo.
|
ik gebruik venus, omdat je daarmee kunt scheren zonder scheerschuim...
|
Citaat:
|
Ik gebruik Venus (van Gillette), en ik vind ze erg fijn scheren.
|
Citaat:
Mét scheerschuim snij ik mezelf altijd. Zonder nooit :D |
ik denk het weinig uitmaakt. ik ben met de venus-hype meegegaan en ben er wel tevreden over, maar ik moet zeggen dat die van m'n vader (vast ah merk ofzo) net zo goed zijn.
ik kan trouwens met alle scheermesjes zonder scheerschuim scheren, niet alleen met venus. met scheerschuim vind ik overigens fijner, omdat het dan NET allemaal iets gladder en zachter aanvoelt. |
Ik scheer met wegwerpmesjes voor mannen, merk maakt me niet uit. Altijd nat, soms met schuim of crèmespoeling oid.
|
ik gebruik mach3 omdat ik venus maar een klote mes vind, wordt iets minder glad en t schuurt een beetje als je niks gebruikt tijdens scheren
|
Ik scheer met van die gele wegwerpmesjes en dat bevalt goed.
|
Citaat:
|
Ik gebruikte altijd die groene wegwerpmesjes voor vrouwen van Gilette, maar ben overgestapt op de Venus.
|
Citaat:
|
Ook die van Venus, ik heb me er nog nooit mee gesneden en het wordt gewoon goed glad :) .
|
Citaat:
|
Dus eigenlijk kan ik de conclusie trekken dat het niet zoveel uitmaakt...
Nouja, dan plunder ik de voorraad van mijn vriend maar weer ;) |
Citaat:
Maar ik gebruik scheermesjes dan ook alleen mijn benen. |
Mijn enige ervaring is dat Bic-mesjes slechter zijn dat etos-mesjes en die op hun beurt slechter dan gewone gillette, vrouwengilette en mach3 mesjes. Maar tussen die laatste drie merk ik geen verschil. Oh, ik heb alleen wegwerpmesjes geprobeerd trouwens. Maargoed, dan maakt het dus niets uit of je een mannenmesje of een vrouwenmesje hebt.
|
Ik gebruik altijd de meest goedkope mesjes die ik kan vinden en die werken voor mij perfect. Ik scheer wel altijd onder de douche, nat dus en smeer me daarna in met bodylotion.
|
Ik gebruik Mach3 en scheerschuim.
Trouwens, bestaat er scheerschuim voor vrouwen? Ik ken alleen Satin Care, maar dat is scheergel. Normaal scheerschuim ruikt zo mannelijk, maar het is wel erg fijn ;) |
Citaat:
ik gebruik sinds kort Venus en die is best fijn. Heb ook dat mesje waar de scheergel al aan zit geprobeerd, maar die werkt dus echt niet (n) |
Ik gebruik Intuition.. is egt heel fijn, en je kan er eventueel scheerschuim bij doen, maar is eigelijk niej nodig.. maar wel fijn :)
|
ik gebruik Venus scheermesje. Werkt goed, alleen jamemr dat die mesjes zo vreselijk duur zijn.
|
Venus scheermesjes. En scheergel van de Schlecker. Zonder scheergel of scheerschuim kan ik me echt niet scheren, veel te pijnlijk.. en ik snij me wel regelmatig :o
|
Ik gebruik van die Venus mesjes, en gewone scheergel van de AH geloof ik.. :o
|
Gilette agilite, ook wel Hema-dameswegwerpmesjes, verder gebruik ik geen scheerschuin/gel, gewoon douchegel.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb gewoon gele wegwerpmesjes, bevalt prima.
Heb ook wel scheergel van Satincare, maar dat vind ik irritant en is alleen makkelijk als ik een hele tijd niet geschoren heb. |
brr ik moet er niet aan denken me te scheren zonder scheergel. Dan haal ik mezelf helemaal open. :|
|
venus
en mijn scheergel is op:S |
Venus, vind scheergel juist wél gemakkelijk, anders toch zeker douchegel ofzo gebruiken, anders raakt heel mn huid geïrriteerd.
|
Venus. (y)
En mijn huid raakt nogal geïrriteerd door scheerschuim ed... Douchegel werkt ook prima. :) |
ik scheer altijd met water en mach 3 mesjes...word je huid superzacht van en zonder stoppels enzo:) Erg tevreden mee, ook minder kans op sneeen enzo.
|
Intuïtion heb ik nu, die is echt überfijn in het begin, na een week of 2 moet je wel het mesje vervangen, maar tis de moeite waard. (y)
Verder is Venus ook fijn. :) |
week of 2.. en dan heb ik in mn achterhoofd dat je je ongeveer 3 keer per week scheert?
hmm ik gooi mjn mesje na 3 scheerbeurten al weg.. is dat te snel owso? |
ik doe er langer mee, maar na een keer of 5 worden ze wel merkbaar botter. ik gebruik trouwens de groen/paarse wegwerpmesjes van gillette. en die scheren best goed. ik gebruik meestal alleen water bij het scheren maar soms smeer ik na het scheren in met nivea, dan droogt het niet zo uit.
ik snijd me soms bij m'n enkels en da's irritant want dat blijft maar bloeden, dat gebeurde vaker toen ik nog scheerschuim gebruikte |
ik gebruik het gilletje van mn pa
en zijn scheerschuim zonder scheerschuim is het niet zo glad vind ik. |
k gebruik venus,met de schuim van gilette....met schuim is je huid ook zachter en je moe volgens mij soweis schuim gebruiken want bij een nieuwe mejse kan je zo een sneetje veroorzaken (en geloof mij, t lijkt alsog je dood bloed:P ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:27. |