![]() |
vraagje aan de gitaristen
ik wil leren om je gitaar rond te slingeren, maar weet iemand hoe je dat moet doen??
greetz |
wat bedoel je precies met 'rondslingeren' ?????:confused:
|
je pakt hem ergens vast (maakt niet zoveel uit waar, aan doorgeknipte snaren is natuurlijkhet leukst), daarna beweeg je hem wild in het rond en voila je slingert je gitaar in het rond...
|
als ik jou was zou ik oefenen met een goedkope gitaar
en op een plek waar je genoeg ruimte hebt btw zorg dat je band goed vastzit anders kan het nog wel eens nare bijwerkingen hebben suc6 |
Citaat:
|
Net als terrorgruppe :cool: :cool:
|
speel maar eens met een contrabas in je nek :D zoals die bassist van the living end
|
ik denk dat het gewoon een kwestie van oefenen is... zet in ieder geval wel je gitaarband heel goed vast... met grolschbeugelrubbertjes ofzo, en dan zorgen dat er geen snoer aan je gitaar zit, want dat zou wel es een probleem kunnen worden :)
|
Ook wel zien dat je ruimte genoeg hebt. Want in een kelder van 2 meter breed gaat het de laatste keer geweest zijn.
Trouwens, ik heb er niks op tegen hoor, maar als je goeie muziek maakt is da toch nie nodig? "mor ge hee gelijk, das wel een kai hèt zicht!" vleerhond |
nou ik ben dus op zoek naar iemand die dat dus kan, want ik snap er helemaal nix van, misschien dat ik wel te zuinig ben op m'n gitaar of zo, maar als ik het heel rustig doe, dan lukt het al niet, dus snel helemaal niet
graag een schriftelijke cursus met beeldmateriaal greetz |
ik moet m'n oude hondo II gitaar maar weer es in elkaar zetten dan kan ik dat ook es proberen :) 'k ga het niet bij m'n goeie gitaar proberen
|
Citaat:
greetz |
jah goed idee! dan moet ik alleen wel ff een nieuwe gitaar kopen want met m'n hondo II lukt het niet.. de band zit verkeerd.. en met m'n Ibanez wil ik het niet want zometeen gaatie kapot ofzo :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heeft nog een oude gitaar zonder snaren in de aanbieding :D
ps: type zo groot als de tv van je oma :D |
heeft die gitaar ook een merkjuh? toevallig gibson gold top :D:D:D hmm als het er zo 1 is geef ik je er wel 100 euro voor :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wen i feel heavy metal woohoo (etc etc) (y) :D |
Citaat:
|
mmm, k heb met het oefenen op dit trucje me ouwe samick gitaartje vernaggeld, (gelukkig heb ik me bas nog :cool: ) verder zitten er deuken in alle muren van de garage... en ik kan het nog steeds niet :(....naja keep practising
|
Citaat:
"What's with the swinging?" Pete Towshend: "Yeah... ehh.. That was bowling.." (The kids are all right) :D Krummeltje |
gaat er niet om of je er mee kunt zwaaien , het gaat er om of je er op kunt spelen ... het gaat allemaal om de man achter de knopen
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |