![]() |
wie kan er razendsnel typen en wat wil je verdienen
Hallo,
Ik hoop dit hier ook mag in dit forum: Ik ben ben op zoek naar iemand die van jazz houdt en een beetje snel kan typen. Over de vergoeding worden we het vast wel eens, daarnaaast krijg je vrijkaartjes voor de concerten. Je kan het werk ook gewoon vanuit huis doen. Groetjes, René www.jazz-in-amsterdam.com |
Tsja, ik voldoe aan beide eigenschappen...
Heb zelf in een jazzband gespeeld met gitaar en ik typ 260 aanslagen per minuut. Maar of ik tijd heb...(binnenkort een fulltime baan). Nouja, stuur me maar wat meer info... |
Leuke site!!
Ik woon zelf in de buurt van Amsterdam en ben eigenlijk van plan om weer een beetje het muzikale leven in te stappen... |
Een contrabassist <3
Edit: maar om wat voor werk gaat het dan, of ben ik gewoon zo blind dat ik dat nergens zie staan? |
Dees gaat naar V&A (Vraag en Aanbod).
|
Ik ben hard opzoek naar dingen om geld mee te verdienen:P
Ik kan snel typen, maar ik woon niet in de buurt van amsterdam maakt dat uit? |
Citaat:
nee, dat maakt niets uit! |
Citaat:
|
Ik woon in de buurt van Amsterdam en ik vind Jazz erg interessante muziek om zo nu en dan eens naar te luisteren.
Ik denk alleen niet dat de liefde zover gaat dat ik er echt iets mee wil doen wat betreft werk. Veel succes in elk geval! |
ja ik kan ook behoorlijk snel typen
180 aanslagen per minuut ongeveer maar ik kan op site niets vinden over je vacature :p iets meer info zou wel prettig zijn |
Ik wil wel typen voor je .
Alleen hoe snel ik type is wel afhankelijk van hoeveel geld ik ervoor krijg. Als ik 2 euro per uur krijg type ik met 2 aanslagen per minuut. Als ik 200 euro in een uur krijg met 200 aanslagen per minuut. |
Ik woon in A'dam en kan ook wel snel typen. Maar heb je wat meer info?
|
ik zie de link tussen snel typen en jazzmuziek niet helemaal, maar dat kan aan mij liggen. Voor de rest kan ik snel typen, maar het ligt eraan wat het is. In het nederlands typen gaat namelijk een stuk sneller dan in het Engels ofzo
|
Ik kan snel typen, heb tijd zat en kan jazz best waarderen.
Het zou alleen wel handig zijn om te weten wat je wil gaan doen. |
Ik kan ook snel typen en heb genoeg tijd over...
Dus laat maar wat van u horen.. Gr Lars |
Meer info? :)
|
Ik typ meer dan 500 per minuut
|
Citaat:
|
Ik typ snel en foutloos. Tevens beheer ik de Nederlandse taal goed, waardoor er geen spelfouten in uw getypte stuk zullen voorkomen :D
Alleen heb ik in plaats van de jazz kaartjes liever wat geld ;) |
Ik hou best van jazz, maar veel verstand, nou, nee.
En typen kan ik ook bijzonder snel. En geld gaat 'dr ook altijd in. Evenals kaartjes. |
Citaat:
|
wat en waar en (tot) wanneer en hoe lang moet ik dan typen, en wat verdient het?
|
ik heb zoveel reacties gehad dat ik hierboven een niewe topic heb geplaats met meer info , anders schiet het niet op.
Ik hoor het wel asl er serieuse mensen zijn groetjes, Rene |
Het is wel handig als je daarna nog wat meer communiceert:D.
Ik wil wel helpen, mailen kan op i.havinga@hccnet.nl |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:27. |