![]() |
mooiste man/vrouw
wie vinden jullie de mooiste man of vrouw van het forum?
ik plusmarktboy! |
Oei ik voel een slijmtopic aankomen...
|
keine ahnung
|
Tjah ik vind er niet 1 het mooist van de vrouwen. De een heeft een mooier gezicht, de ander mooiere ogen of een mooiere glimlach. Moeilijk om te zeggen wie het leukst is. Daarnaast zijn er ook mensen die gewoon er leuk uitzien maar geen leuke/duidelijke fotos maken.
Ik vind dat Moonboy en emoboy de mooiste fotos hebben van de mannen, maar ik ben niet supergoed in het inschatten of een man knap is alhoewel ik het wel een klein beetje kan. En ik slijm nu niet, alhoewel ik emoboy wel een coole gozer vindt. Die hele moonboy ken ik niet ;) |
weet ik veel, en eerlijk gezegd: het zal me een reet roesten.
waarom staat dit overigens hier? ben je van plan om ze uit te zoeken voor een relatie?? |
Citaat:
|
ThePinkFlamingo, met z'n gigantische leuter!
|
Citaat:
|
het is gewoon erop wachten totdat iemand Reverend (?) en Mea Culpa zegt.
|
31.2 cm toch? :)
Reverend kan ik wel begrijpen, maar ik zou geen Mea Culpa noemen persoonlijk |
Citaat:
Mea Culpa is nice though! |
Citaat:
|
O wacht, ze heeft met plusmarktboy
Die newbies komen hier ook puur voor de sex :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jon natuurlijk! :cool:
|
Citaat:
|
James Marsters...
wow.. hij is gewoon.. zo... ontzettend knap! (voor de mensen die niet weten wie t is, zie Buffy the Vampire slayer.. en hij is Spike, de ultra sexy evil vampier :evil: ) mooie... zeer mooie... ontzettend mooie geile meneer... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn vriend, maar die zit lekker niet op het forum (y)
|
Veel mensen hebben moeite met lezen of niet....
|
vind dit meer een onzin/kantine(terras) topic!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mystery flavour. no doubt :o
|
Eigenlijk denk ik niet dat daar zo heel makkelijk een inschatting van te maken is, niemand zet lelijke foto's van zichzelf op internet, bovendien hoeft iemand niet knap te zijn om heel fotoginiek te zijn.
|
Blabla bullshit Perseus..
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Muziekvlinder, Sarah, Leonoor en ik ben er nog eentje vergeten. Kom ik nog op terug. :o
|
Citaat:
Sure er zijn mensen die er knapper uitzien maar als je 5 fotos hebt die nie tallemaal van dezelfde hoek genomen heb je een dermate groot spectrum dat je wel kan bepalen of iemand er leuk uitziet of niet. Sure soms twijfel je maar hoe meer fotos je ziet hoe beter je het kan inschatten want soms add iemand een neiuwe foto en dan denk je jezus dat valt tegen. Maar je hebt daar steeds minder last van is ook kwestie van langer fotoboeken I guess :D Ik snap je punt, maar ik geloof echt niet dat er veel meisjes zijn die er 100 keer knapper uitzien op het fotoboek. De echt knappe meisjes op het fotoboek zien er ook knap uit in het echt. |
vrouw: monolo, emokid, RockaholiC, ZerO.
man: burningonsunday, Technamelie |
Citaat:
Die 'chick' ziet er overigens uit alsof ze linea recta uit een huis voor gevallen vrouwen komt. Als je dat nog niet bemerkt had. Het resulteert dus wel weer in een mooie 'soort zoekt soort'-combinatie. |
meisjes
gosse mypinkpumps rockaholic yuckfou sjezzie avelon pandora-00 fog jongens strikeanywhere tex emoboy funest snuitje goes danielchaos |
Sorry, ik kan geen mooi schepsel vinden tussen al die lelijkerds
|
Dan heb je geen smaak Shitonya
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ja dat is natuurlijk makkelijk... dat is highlight. Maar dat is omdat Cameron Diaz niet op dit forum zit (de echte dan he) en een ander persoon die ik heel mooi vind. Maar van dit forum is het met stip Highlight...zonder twijfel
|
bracelance mag er btw ook wel zijn zeg!!
|
Citaat:
|
Citaat:
(op 2 manieren) |
Citaat:
|
Ben maar 1 keer genoemt, ik ga straks weg hoor :nono:
|
Citaat:
Pink flamingo! |
Citaat: