![]() |
hoe reageer jij..
Ik zat me van de week ineens af te vragen hoe ik zou reageren als mijn vriend ongevraagd zou besluiten om als hij klaar komt over me heen te spuiten (lees: gezicht/mond/hals/borsten/buik/haar etc), met de nadruk op ongevraagd, maar het gewoon 'doet'.. Hoe zou jij hierop reageren: zou je er boos om worden; Vind je het juist geil; kan je het niet uitstaan dat ie het niet van te voren meld/het er met je over heeft gehad; Vind je het vies; zou je verbaast zijn, of zou je het juist niet erg vinden...
ik geloof dat ik het niet erg zou vinden, maar wel even zoiets heb van tsja godver had je dat niet ff kunnen melden ofzo..vies? Nee. Wat jullie:)? |
mijn ex vroeg het altijd heel lief :) vies vind ik het zowiezo niet, en ik denk dat ik het ook niet erg zou vinden als hij dat ongevraagd zou doen. ik denk dat ik op dat moment al zo erg in de tachtigste hemel zit dat ie voor mijn part zn naam dr mee op mn buik mag schrijven :D
Ka |
Liever niet
|
als t ongevraagt is en ik vind t niet fijn zeg ik gewoon af likken, leert ie t vanzelf wel af
|
haha dát zal em leren :evil:
|
nooit gehad dat ik ondergespoten ben :D
maar ik vraag/zeg het wel altijd even :o :p |
Ik zou 't wel grappig vinden :) maar ook wel jammer want dan kom ik dus niet klaar, want dat wordt normaal gesproken opgewekt door zíjn orgasme tijdens vaginale seks.
Als hij het ongevraagd in mijn gezicht zou spuiten zou ik dat trouwens wel vervelend vinden, want dan heb ik geen tijd om mijn ogen dicht te doen en ik wil 't niet in mijn ogen hebben :) |
prima, mits ik wel al ben klaargekomen, want om de een of andere duistere reden lukt dat niet meer zo heel erg goed als ik weet dat hij al wel is klaargekomen
|
Hmm...
Ongevraagd? Ik zie niet waarom het niet gevraagd zou worden, maar ja.... geen problemen mee, tegen een stel voorwaarden natuurlijk. Zoals Sarah al zei; gezicht (oog) is toch wat minder. |
Ik zou 't niet fijn vinden dat 't totaal ongevraagd is.
|
Ik zou even verbaasd zijn en zo.. maar ik vind het geen probleem hoor :)
|
HIj weet dat ik het niet erg (lees: best wel leuk) vind. Dus als hij het ongevraagd zou doen (wat hij nooit doet, bij 'bijzondere handelingen' vraagt hij het altijd of ik het ook goed vind) zou ik het toch niet erg vinden
|
ik zou z'n tanden uit z'n smoel slaan :o
|
Praatjes vullen geen gaatjes!
|
Citaat:
nee, ik zou het niet erg vinden. wel lekker geil :evil: |
is echt zo, ik tuf hem toch ook niet ongevraagd recht in z'n smoel? :o :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik... Uh... Hij doet dat niet. Nee, als hij me recht in mijn gezicht zu spuiten zou ik toch niet zo blij zijn. Ik heb wat moeite om boos op hem te worden, maar dan zou het me vast lukken. Maar niet in mijn gezicht... Och. Dan eerder verbaasd.
|
Ik zou het niet erg vinden, misschien ook wel opwindend. Maar hij vraagt het altijd heel lief :D (y)
|
Citaat:
Ook als dat zomaar op je buik is? Daar zie ik nochtans echt geen probleem in, op je gezicht kan ik wel begrijpen. En ook niet in je oren :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zal het eens uittesten bij mijn vriendin, kijken hoe ze reageert.
(j/k) :p |
[anonieme vervormde stem] I'm with NyteWolf [/anonieme vervormde stem]
|
Als het echt onverwacht was, we hadden het nooit besproken en ik heb nooit aangegeven dat ik het wel zie zitten, dan duw ik hem ws. boos van me af.
Ik weet niet hoe ik er in de praktijk tegenover sta, maar als ik er zo over nadenk moet ik er niet aan denken dat hij zoiets doet zonder dat hij weet hoe ik er over denk (helemaal omdat ik er nog niet over uit ben of ik het wel zo leuk vindt dat hij over mij heen spuit). Kijk, als het nou per ongeluk gebeurt, dan is het natuurlijk okee. Maar als hij het bewust doet... |
Als het goed zit in onze relatie dan weet-ie toch wel dat ik dat leuk vind. En als het niet goed zit dan heb ik in de eerste plaats geen seks met 'm. Denk ik.
|
Hij wil niet eens klaarkomen in mijn mond omdat hij dat vies voor me vindt . Laat staan dat hij dan in me gezicht gaat spuiten.
|
In eerste instantie zou ik een beetje schrikken denk ik. Maar als ik best wel geil ben vind ik dat niet erg...:)
|
Mijn vriend doet het weinig dus ja !! Meestal als we het heel uitzonderlijk dan wel eens doen verwittigt hij me wel !!
In mijn gezicht zonder te vragen da zou ik absoluut niet willen, zelfs als hij het vraagt zou ik het nie willen dus ja !! |
ongevraagd? ik zou het niet erg vinden, ook niet vies, zou wel zoiets hebben van "wrom zei je dat niet eerder", ik weet niet hoe ik zou reageren, ik ben altijd half in coma van opgewondenheid dus.... :D ik weet wel dat ie me schoon moet maken hoe maakt me niet uit....trouwens gezicht :nono: :nono:
|
hij mag het wel van te voren ff vragen? als hij t ongevraagd doet en jij bent er niet van gedient is het aanranding vind ik...je hebt samen sex en niet alleen....
ik zou dus boos worden...en afvragen of hij alleen voor zijn eigen pleziertjes bezig is! |
Citaat:
|
Citaat:
pffft schiet op, overdrijven is op deze manier ook geen kunst meer. :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan krijg je van die L&R topics:
"mijn vriendje heeft me aangerand, want hij spoot zijn kwakkie over me heen, terwijl ik dat niet wilde......." geloofwaardig?? nee niet echt |
Een hand op iemands schouder leggen noemt men tegenwoordig ook al aanranding. Overdrijven is ook een vak :confused:
En bovendien als je vrijwillig seks hebt met je vriendje, dan is dat natuurlijk never geen aanranding...dus niet zo overdrijven :nono: |
jezus sommigen stellen zich wel BEHOORLIJK aan zeg...
tis geen zoutzuur ofzo, kommop man. kijk in je oog is minder prettig natuurlijk maar het maakt toch echt 3x niks uit als je wat van je vriend z'n sperma op je buik of in je gezicht krijgt al dan niet per ongeluk. je kan spreken van 'onprettig' net zoals t 'onprettig' is als je welke andere vloeistof dan ook in je gezicht krijgt maar omdat het dan sperma is is het opeens iets HEEL anders? als je seks hebt met een jongeman ben je toch niet vies van z'n kwakkie? dat is een onderdeel van het hele gebeuren juist! stel je voor dat een jongen vies zou zijn van het vaginale vocht van z'n vriendin. hoe wil je dan ooit echt lekker seks hebben? als me vriendin me zou vertellen dat ze mijn zaad nergens anders wil hebben dan in haar vagina of in een zakdoekje nou dan laat die seks maar zitten want dan is ze gewoon hardstikke vies van me. 'ja ik wil seks met je maar raak niet me benen aan met je pik want dat vind ik vies, bah' pff.. |
Citaat:
Ik kan me best voorstellen, als het onderwerp nog nooit ter sprake is gekomen, en hij doet het gewoon, dat sommigen daar niet zo heel happy mee zullen zijn. Mede ook omdat het misschien voor sommigen als denigrerend wordt ervaren. Dat er mensen vies zijn van sperma, dat zijn dan weer wel aanstellers hoor. Het is juist zo lekker warm :P En met een washandje, water en zeep gaat het er weer prima af, en dat hij over je heen spuit is alleen maar een leuk excuus om samen onder de douch te springen :) |
Citaat:
Citaat:
|
Juist leuk als 'ie zoiets onverwacht zou doen. Beetje verrassing kan ook geen kwaad.
|
[QUOTE]Sarah schreef op 15-08-2004 @ 15:13 :
[B]Ik zou 't wel grappig vinden :) maar ook wel jammer want dan kom ik dus niet klaar, want dat wordt normaal gesproken opgewekt door zíjn orgasme tijdens vaginale seks. Is 't dan zo dat jij klaarkomt als hij ín jou klaarkomt? Ik was nog nooit klaargekomen tijdens het 'neuken'(plat gezegd) maar laatst toen hij klaarkwam kwam t bij mij ineens ook.. (eerder niet) |
Citaat:
Vergelijk het met dat je vriendin boven je gezicht hangt zodat je haar kunt beffen en vervolgens pist ze je bek vol. Misschien vindt zij dat gruwelijk geil, maar het is toch vriendelijker als ze even vraagt of jij dat wel zo leuk vindt. En Dennis - als je vrijwillig seks hebt met iemand, wil dat niet zeggen dat er geen dingen zijn waar je niet van gediend bent. En daar heeft de ander zich maar aan te houden. |
mja het was misschien een beetje heftige reactie van mij maar
ik zag sommige mensen al dingen typen als aanranding etc en daar werd ik toch ff niet goed van ;) ik ben zo iemand die het super geil vind om op haar buikje of in haar gezicht klaar te komen maar k zal haar dat wel vantevoren ff zeggen en als ze dat niet wil > ok, jammer. k zou alleen niet weten waarom niet. k zie dat sommigen van jullie vinden dat het denigrerend over kan komen. dat klopt inderdaad maar gelukkig heb je ook meiden die dat juist ook geil vinden en ik vind het weer heerlijk om zo dominant te spelen en vind het ook heerlijk als dat eens andersom gebeurd :) |
Citaat:
|
In mijn gezicht wil ik sowieso niet, de rest van mijn lichaam zou ik niet erg vinden, al zou ik, mits ongevraagd, wel even opkijken.
|
ik zou het gewoon ff vragen...kleine moeite
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:54. |