![]() |
Abb. opgezegt en geblokeerd, maar nu kan ik opeens weer bellen ermee...
HAllo mensen!
Mijn abbonement van Debitel is al een maand afgelopen,ik kon er natuurlijk niet meer mee bellen, maar nu deed ik hem net even voor de fun in mn mobiel, en ik probeerde te bellen, wat dus lukte, nou vraag ik me af of er een foutje is gemaakt, want ik kan gewoon bellen en sms'en, dat hoort niet volgens mij!! Liefs Ts |
Abonnementen worden veelal stilzwijgend verlengd, maar dan per maand. Je contract loopt dus door, zolang je niet opzegt of verandert van aanbieder.
Erg handig als je't nummer naar een andere provider wilt meenemen. |
ik heb mijn abbonement wel opgezegt, hij is ook stopgezet, kon er niet mee bellen, nu een maand later dus wel.
|
geen idee dus of het fout is gegaan, of dat dit normaal is.
|
Vraag het Debitel? :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit is natuurlijk niet normaal , neem even contact op met debitel. Je kan ook het risico lopen om een rekening te krijgen op een later moment. maja aan de andere kant als die rekening uitblijft bel je wel gratis ^^ :) |
ja, dat dacht ik dus ook, lekker gratis bellen, ik denk dat ik het ff ga uitproberen, Ik heb laatst mijn laatste rekening gehad, dus als ik nu af en toe er mee bel, kijken of ik dan een rek krijg! :D
|
Citaat:
:rolleyes: :rolleyes: leest eerst het topic ff goed! |
je belt nu via je rekening, wat je belt en sms worden de kosten per maand van je rekening afgehaald
|
Mijn abbonement is al helemaal stop gezet, dus ik heb geen contract meer lopen.. Lijkt mij dus ook niet dat ze zomaar iets van mijn rekening af kunnen schrijven!
|
Citaat:
kheb het geld incl rente en gemaakte koste terug gekregen. :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:59. |