![]() |
Welke vakanties staan bij jou in de planning?
- herfst zeilkamp
- winter Turkije - voorjaar Florida Jullie? :) |
New York - winter
zomervakantie of zodra ik geslaagd ben 3 maanden naar Australië |
herfst: Londen
winter (nog niet zeker): Berlijn |
over 1 week een week naar limburg met vriendinnen
kerstvakantie naar canada SNOWBOARDEN op de rocky mountains!! woehoe nog keertje naar stockholm/londen als ik geslaagd ben 1 jaartje of totdat ik t niet meer leuk vind naar australie |
22 dec - 3 jan -> Denia, Spanje
12 mrt - 19 mrt -> Saalbach Hinterglemm, Oostenrijk 4 jun - 11 jun -> Tamarit, Spanje Juli/Augustus -> 3 of 4 weken naar ? |
Geen.
|
Ik heb geen vaststaande plannen, maar altijd genoeg vage vakantieplannen:
Herfstvakantie: Brussel of Antwerpen Kerstvakantie: Skiën Ergens in het voorjaar: Canarische eilanden Zomer: Hangt van mijn budget af, Thailand of Griekenland |
Met kerst wil ik naar New York, alleen moet ik dat nog even afspreken met een collega van me -als één van ons ooit zou gaan, zou de ander meemogen-
Verder heb ik nog geen flauw idee... |
Citaat:
Bij ons thuis staat eigenlijk niks echt in de planning, maar misschien gaan we met de carnaval ofzo een paar dagen naar Wenen. En met de zomervakantie wordt het misschien Malta of het wordt Cairo en omgeving. |
In de herfstvakantie waarschijnlijk naar Rome, verder nog niks gepland.
|
Nog niks gepland, helaas.
|
begin oktober: Turkije
eind november/begin december: weekendje zo'n huisjespark ;) |
Nu alleen nog maar lowlands, maar das eigenlijk geen vakantie.
|
Zomer - Spanje
|
September -> Turkije
en zou graag ook nog eens een huisje gaan huren in de ardennen ofzo.. maar dat zie ik nog wel :) . |
Vakantie :confused: wat is dat? :|
|
volgend week - zeeland
zomer vakantie 2005 - spanje |
Rome(volgende zomer),
London (Volgende Zomer), Turkije (Volgende zomer), Egypte(Binnen 2 jaar), Californië(als ik afgestudeerd ben,dus binnen 3 jaar hopelijk) |
Ik ben net terug van een weekje vakantie en ik heb voorlopig geen vakanties meer gepland.
|
ik heb ook niks meer gepland. ik wil sowieso volgend jaar weer op vakantie met vrienden
|
2 weekjes Kentucky in februari
|
Misschien in de herfstvakantie naar Euro Disney met vrienden, maar omdat we toch al weer aan de late kant zijn met regelen denk ik dat het toch niets gaat worden. ;)
In de winter ga ik nooit op vakantie, dus mijn eerste echte vakantie zal wel weer volgende zomer zijn. Maakt ook niet veel uit. :) Waar? Dat zou ik mijn god nog niet weten. Hopelijk Spanje of Griekenland :) |
Herfstvakantie Turkije
Voorjaar wintersport Pinksteren/Hemelvaart Biddinghuizen Zomer waarschijnlijk weer Italie. |
herft: ierland, dublin, vriendinnen opzoeken
zomer: iig weer naar sziget |
Maart - Wintersport met school
Juli\ Augustus - Spanje |
een half jaar (of miss wel langer) naar de antillen over drie jaar.
volgend jaar naar denemarken of een ander scandinavisch land |
over 3 weken, New york
Eind van het jaar Florida Volgende zomer, rondreis door USA van 6 weken + een week bahama's |
Citaat:
ook lijkt me, maar dat hangt ook wel van de rondreis af). :) Bij mij staat er nog niets in de planning. |
Herfst - weekje Egypte
Februari/maart - weekje wintersport Andorra |
Corsica - Morgen!
Laos - Januari oid verder nog niks |
Citaat:
|
- Herfstvakantie; Kos (Griekenland) samen met mijn moeder.
- Kerstvakantie; Parijs, met school. - Tulpvakantie; Oostenrijk (Skivakantie) met school. - Zomervakantie; Pouzauges (Frankrijk) samen met mijn ouders. :D |
Komende herfstvakantie: Een weekje klussen aan ons huisje in Fr.
Na examen: 4 maanden naar Costa Rica |
Londen
Kroatie Milaan een keer in de herfst |
Antwerpen <3
|
Indonesie
Curasoau (hoe schrijf je dat ook al weer ;) ) enuuuh mja verder week nie |
Citaat:
Lekkere school heb jij. :cool: |
november; budapest met studievereniging <3
januari ofzo; hopelijk weer naar siena <33 |
Citaat:
bij ons is het: 4de middelbaar: Parijs 5de middelbaar: Praag 6de middelbaar: Griekenland/Italië |
Misschien in de herfst naar Parijs en in de winter zeker weten naar München.
|
Citaat:
|
Nog niets gepland geloof ik.
|
Citaat:
Mja op de middelbare school met ons gingen we met 4HAVO naar Parijs. Ik dacht dat de MAVO naar Berlijn ging en het VWO naar Rome. 5HAVO, 5VWO en 6VWO had je geen uitjes. En tot en met de derde klas ging je een dagje naar Brugge, Zeeland, Keulen, dat soort dingen... Maja in die reply stond dat ze 2 keer via de school georganiseerd op vakantie gaat, dus das wel lekker ja. Weet niet of er zo veel scholen zijn dus 2 of meer uitjes per jaar organiseren. |
Citaat:
|
zomer 2005: Afrika challenge (3 weken door zuid afrika trekken met een groep vanuit scouting. We gaan daar in gastgezinnen slapen enzo)
|
Herfstvakantie: weekend Amsterdam of Antwerpen in een hotel of hostel o.i.d. met vriendinnen;
Voorjaar: weekend Parijs met (andere) vriendinnen; Zomer: Na m'n examen 1,5 of 2 maanden Spanje en daarna door naar Griekenland voor vakantie. Tussendoor zou ik nog graag naar Portugal willen maar m'n budget gaat dat vast niet halen. |
in februari 10 dagen snowboarden in oostenrijk
verder niks gepland hopelijk zsiget volgend jaar |
Zo ergens rond de herfst- of kerstvakantie staat er een weekendje Center Parcs in de planning. Is met m'n familie, maar we moeten nog wel boeken.
Verder heb ik eigenlijk nog geen vakantieplannen voor de komende tijd, maar die komen nog wel :) |
Citaat:
|
Oktober-juni week Bali, paar maanden Nieuw Zeeland, en dan nog 3 dagen Hong Kong.
Daarvoor misschien nog een weekje, Antwerpen, Luxemburg, Parijs of Berlijn ofzo. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:09. |