![]() |
Wat zou je iedere dag wel willen eten (als avondeten)?
Het is heel erg met mij maar: Ikke frietjes :D
|
rijst (dat eet ik 5/6 dagen per week nu)
|
frietjes net naar binnen gewerkt.. falafel was er ook wel ingegaan :)
|
bahbah, iedere dag hetzelfde..
lijkt me niks.. 3 dagen achter elkaar friet is genoeg! daarna echt geen friet meer.. blegh! |
Ik begin steeds meer dingen vies te vinden, tegenwoordig leef ik ongeveer op pizza en sla :o
|
Pizza, een hartige taart, lasagna.. (of een andere pasta-soort)
|
Frietjes met biefstuk :D
|
er is niks wat ik elke dag zou willen eten!
|
biefstuk of pizza met mozzerella tomaat en pesto mmmmmmm
|
Er is eigenlijk niks wat ik iedere dag weer als avondeten zou willen eten, want daarvoor vind ik veel te veel dingen lekker.
|
Niks natuurlijk, na een tijd kots je het uit
|
Als ik echt maar één ding mag kiezen: frikandel speciaal. Het is erg, maar ik vind het gewoon zó lekker.
|
Ja na een weekje hetzelfde hoef je het echt niet nog een dag. En geloof me ik kan er over meepraten want ik heb 10 dagen achter mekaar pizza gegeten omdat ik alleen thuis was. Ik was niet bepaald vrolijk. :p
|
Citaat:
|
Pizza. Maar ik denk dat ik dat na een paar dagen ook wel beu gegeten ben.
|
Kip Tandoori maar misschien komt dat omdat ik het nu al heel lang niet gegeten heb.
|
Citaat:
Gebakken rijst dan wel. Met stukjes ei er doorheen, en stukjes quorn of tofu, en stukjes brood. En veeeel ketjap. <3 |
Niets; elke dag hetzelfde avondeten is nou niet bepaald het
je-van-het oid. ;) :o |
Friet :s
Of pizza (y) |
Friet denk ik,
of pasta.. of rijst.. |
Citaat:
|
salades (maar dan wel elke dag een verschillende uiteraard:p)
|
Chinees
|
Friet, Grieks, pizza, spaghetti, Chinees, shoarma.
|
Citaat:
|
Cous Cous :D
|
als je eenmaal zo ver bent dat je elke dag kan en mag eten wat je wilt, dan snak je na een tijdje naar een gezond bord eten van je eiegen moeder.
|
Citaat:
Citaat:
En sowieso, als je daar naar snakt en je kan en mag zelf beslissen wat je eet, dan maak je toch een bord gezond eten? :confused: (Al hoeft 'zelf beslissen wat je eet' niet eens per se te betekenen dat je elke avond ongezond eet. ;)) |
Ik vind veel dingen lekker maar niet om elke dag te eten. :|
|
Niks. Zo saai.
|
Nee, inderdaad niet hetzelfde, bah!
|
sla met zalm (y)
|
Heb laatst van een lekkere bami ontdekt. Lekkere dikke, korte sliertjes met een bijzondere smaak. Het lijkt veel op die bami die je in amerikaanse films ziet. Echt lekker, en om authentiek te eten, eet ik met stokjes :D Die bami + een lekker stuk vlees zou ik wel dagelijks kunnen eten :P
|
ik zou echt niet iedere dag hetzelfde willen eten, dus ik maak dr maak er maar elke week van: pizza (van de pizzeria, niet uit de diepvries)
|
grieks of italiaans voer.
|
macaroni :D
|
Mc Donald's :D .
|
Frietjes! En dat doe ik dan ook vrij veel per week!
|
Citaat:
Ontopic. Deze zaken gaan er altijd goed in: Pizza, Biefstuk, Bruine bonen met spek, Kipsaté, Shoarma. Hollandse kost (aardappelen en warme groenten) zijn in de regel niet aan mij besteed, 90 procent ervan vind ik echt niet te vreten. |
hm, iedere dag? :/
doe dan maar chinees |
spaghetti of Chinees
|
stront
kuttopik dan reageer je er toch niet op? trui, sorry ff een mooie dialoog met mezelf (wtf :confused: ) |
Citaat:
|
Pizza!
|
friet....
|
Van die buisjespasta met zachte tomatensaus en healthyplanets Fricassee
|
Citaat:
|
he wat ongezond allemaal
Van mijn mammie krijg ik ook zo vaak friet voorgeschoteld echt niet meer te eten. Over een maandje op kamers ga ik echt wel lekker koken. Indonesisch gaat er goed in :) Lekker pittig prima en het liefst met kip. kip zou ik wel iedere avond kunnen eten. In tsjechie hadden ze niet veel lekkers en toen heb ik ongeveer 3 weken kipschnitzel gegeten, en niet kotsen aan het eind van de vakantie :) kip het meest veelzijdige stukje vlees, KIP |
Frietjes en warme geitenkaas(Y)
|
Turkse pizza,Salades,Roti,Zuurkool,Kabeljauw met mosterdsaus.
Wat gezond weer. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:28. |