![]() |
Bandana
Pass mij die shit voor de hippe badnasnanans
dit is wat ik bedoel! ik wil weten wat de chille bandananas zijn welke kleuren aight wat dragen die negers in harlem okay? DAT is de shit yo! |
wat zeg je?
|
Nog een keer voor franz okay
Pass mij die shit voor de hippe badnasnanans dit is wat ik bedoel! ik wil weten wat de chille bandananas zijn welke kleuren aight wat dragen die negers in harlem okay? DAT is de shit yo! |
mn beste vriendje droeg 3 jaar geleden een D12 bandana
|
ik heb vanmorgen/middag samen met twee vriendinnetjes bad boys 1 gekeken en daar heeft marcus een bandana en hij is hottt & steamy
ik zou hem doen, niet alle jongens met een bandana trouwens zo cool is het nou ook weer niet |
D112 biiiiiiiaaaaaaatch, das voor de negers uit oost weet je, ik dig dat niet. Je moet wle sytylish blijven.
|
ik snap t nog steeds niet :(
|
is dit het moment waarop wij allemaal moeten geloven dat je een echt persoon bent?
|
Citaat:
Citaat:
|
Mister Froger zei het ooit voor die secret tour met Eminem, aight,
THIS IS THE MOMENT |
(n)
|
ik wil jou zijn
|
terror koe pass mij die piccas en als het illy willy chillie is, wil ik IN jou zijn, ;) catch my drift girlie
|
Citaat:
|
Wildspuiten(y) \M/ geen pleepapier handoeken of bandana's
|
:eek:
|
ik houd niet van bananen hahahahahhaahahahaha :D :D :D :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
:o (y)
|
Bandanananas zijn inderdaad de sjizzel, jow.
|
had er 3 ofzo maar ze zijn kwijt :(
maar ze zijn wel handig als je te lui bent om je haren te doen :p |
Mijn topic over Bandana's was tenminste echt nuttig.
|
yo
een ridder ik zeg je dit, pak je lans en scoor die chickies, waar wacht je op! Yo, dit topic is nuttig want ik krijg er wat van, geen soa, maar vruegde.l |
hey ouw hoe hangt i man? tuurlijke blauwe bandana wat denk jij crips west crips mafia crips je weet toch
vrede uit man |
Citaat:
|
jah man hij is zo flex hiphopper zoals ik man houd ut normaal man
|
jooow spange kill,
PRAAT NORMAAL alsjeblieft..? :o |
Niet te lezen en er komt ook niet echt wat uit voort.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:52. |