![]() |
geef de voordelen van je lifestyle aan dus promoot waar je mee bezig bent
Wat zijn onze grote voordelen?
Wij zijn een kledingzaak van ca.110 vierkante meter met een ongelovelijk verscheidenheid aan kleding. Wij gaan van de kleinste tot en met de grootste maten. Wij hebben ongeveer 9000 artikelen in onze winkel, het gros daarvan zijn broeken. Het voordeel daarvan is dat wij een grote hoeveelheid hebben aan modellen die allemaal hun eigen pasvorm hebben. Ons personeel heeft grote ervaring met het aanmeten van de goede pasvorm, en daarbij proberen wij iedereen aan zijn wensen te kunnen voldoen. Dat houd dus in dat wij heel klantvriendelijk werken, en dat kom je niet overal meer tegen! Dan tot slot ook heel belangrijk dat is de prijs, wij proberen de prijzen zo laag mogelijk te houden, dus ook de mensen met een kleiner budget kunnen bij ons heel goed slagen. |
broekenbinkie 4life!
|
reclame
|
http://www.broekenbinkie.nl/media/frontset_2.jpg
NEE GEEN RECLAME ABSOLUUT NIET UIT EN BASTA!!! GEEN RECLAME! dat wil ik echt niet straks komt er een slot op ik maakt geen reclame het is niet mijn bedrijf!!!!! |
VELUWEEEEEEEEEE OE OE OE OE OE OE OE het MILAAN VAN NEDERLAND :o
|
hee trouwens.. volgens mij hebben wij ook een broekenbinkie in ons boer'ndarp zitten... :o
|
Inge de Bruijn heeft brons. :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
hee kom je naar ede, het is binnekort heideweek :bloos: |
Citaat:
ahum was dat niet zoiets als de eo-jongerendag? :rolleyes: |
niet off topic gaan maar gewoon vertellen wat je denkt als je naar de topic titel gaat
als het niet anders kan haal ik er een forumbaas bij :) |
Dus! (y)
Het regent. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat is er aan de hand echt hier?:s een uitwisselings project met onzin apen ofzo? :confused:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
en dan noemt ie ONS onzinapen :rolleyes: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
en terecht, ga nu maar weer met je geslachtsorganen spelen of ik schijt je bek vol
ohja :) |
Citaat:
*bitchslap :evil: * |
ik wil liever serieuze reacties
ik zal het nog een keer proberen: 1. (eerste punt dus) wat voor lifestyle heb je 2. (tweede) wat zijn de voordelen daarvan!!! om andere mensen over te halen om dezelfde lifestyle te nemen!!! dit is geen onzintopic anders stond hij wel op onzin hahahahhahaha :D |
Citaat:
|
dikkelol :rolleyes:
|
Citaat:
Morgen doe ik je kaartje op de bus! :o |
Zilver!!!!!!!!!!!!!!
|
Citaat:
|
Omg, hahaha. Broekenbinkie. :D
Er zit er ook 1 bij in de buurt en het huismerk is Texas Bull en verder verkopen ze carnavalskleding en zijn ze gehuistvest in een soort bunker. |
Citaat:
:) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
ha ha. |
Citaat:
ooh domme trut ik zei toch dat ik er 1 uit overijssel wou niet uit groningen :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
damn wat een pervers brein :rolleyes: laat me raden we hebben hier te maken met de zeldzame mannelijke-breezerversie? |
Citaat:
ff serieus, wat heb jij geslikt :o ? |
Citaat:
En verder had ik geen tijd om een kaartje op de bus te doen, dus dat wordt morgen! :o |
Citaat:
|
Citaat:
Je liegt :D kom op msn snol :cool: :D |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:15. |