![]() |
vreemdgaan!!
myn vriendje stuurde een sms waar in stond dat hy was vreemdgegaan met ene lindsay, hy had er mee gezoend. toen had ik teruggesmst en vroeg om uitleg...een paar dagen later smste hy terug en zei dat hy niet eerder terug kon smsen omdat zijn beltegoed op was. ook zei hy dat hy niet was vreemdgegaan en dat zijn vrienden dat smsje hadden gestuurd(ze hadden ruzie). moet ik hem geloven???
|
Moeten is dwang, huilen is kindergezang.
|
zoek een vriendje met andere vrienden...
of vraag je vriend om uitleg, lijkt me het gemakkelijkste. En of je hem moet geloven, dat hangt af van wat hij je vertelt straks... |
In een relatie moet je kunnen praten, bel hem op en vraag om duidelijkheid en laat je vooral geen dingen wijsmaken.
|
Citaat:
|
He listens to his dick,
AIGHT! |
Ik weet niet hoe betrouwbaar jouw vriend is. Jij kent hem een stuk beter dan ik.
Wat ik wel raar vind: zijn vrienden sturen jou een smsje om te zeggen dat hij vreemd is gegaan. Vervolgens laat hij een paar dagen niets van zich horen omdat zijn beltegoed op is. Kan hij nergens anders bellen? Blijkbaar vond hij het niet zo belangrijk om het voorval recht te zetten. |
Ga naar hem toe en ga met hem praten.
|
Zoals je het typt komt hij in iedergeval niet geloofwaardig over.
Verder heb ik nog een tip voor meisjes van 14 die per se een vriend willen. Neem iemand die jonger is dan jij bent, kun je hem ten minste manipuleren en laten luisteren. Zijn alleen jongens van 16 of zelfs 17 stoer, wacht dan tot jezelf 16 of 17 bent. |
Tsja volg je hart wat dat aangaat. Geef hem iig nog een kans. Mijn vriend smste me gister ook dat hij een slippertje had gemaakt met zijn ex (is nu een pleegzusje van hem geworden) op vakantie in Duitsland. Tsja vond het wel vervelend maar echt boos ben ik niet op hem. Hij is er eerlijk over geweest. Dan mag ik ook een keer.
|
Dumpen die hap.
|
Citaat:
|
Waarom zou hij eerst gaan SMSen dat 'ie vreemdgegaan is, en later dit weer terugtrekken?
|
Neem pas een relatie op een leeftijd waarop mensen geen infantiel gedrag vertonen.
|
Citaat:
Je heb dus gewoon een slechte te pakken meid, had niet anders verwacht. Praten, je ziet vanzelf wel of hij liegt. Zo niet, jammer. |
Ik vind het wel érg vreemd dat precies dát SMS-je het laatste is dat hij kon versturen.
|
niet te druk om maken, het is niet de jongen van je leven.
zoals al eerder door iemand gezegd, als hij pas zo laat weer terug smst, alleen vanwege beltegoed vond hij het kennelijk niet zo belangrijk om het snel weer recht te zetten (als het verhaal al waar mocht zijn) in het andere geval is hij wel vreemd gegaan. Tsja, is de ene situatie echt beter dan de andere? |
dumpen
|
Citaat:
|
geloven is gebasseerd op vertrouwen....maar ik denk dat hij liegt....waarom zou een vriend een sms sturen dat ie vreemd is gegaan omdat ie boos is op m? beetje vaag en kinderachtig vind je niet?
in mijn ogen wilde hij trg krabbelen etc...maar hoezo pas na een paar dagen? zien jullie elkaar nie veel dan? |
we wonen 2 uur bij elkaar vandaan (fietsend dan)
|
Citaat:
|
weg met die gozer
|
Heb je hem nou nog steeds niet gebeld??
|
Citaat:
:rolleyes: |
zit je serieus je relatie problemen met hem te bespreken via de sms? Sorry hoor, maar als je het een tijdje met hem vol wilt houden dan moet je dat soort dingen in real-life bespreken! Als mijn vriend mij dit soort dingen zou smsen zou ik flink ruzie maken omdat hij zo zwak is om het veilig via een smsje te vertellen.. Jij hebt toch ook gevoelens? Daar mag hij dan wel is rekening mee houden.. ik snap niet dat je een paar dagen op een antwoord wacht?!
|
eruit gooien,
heb met zelfde bijltje gehakt, zou haar in een relatie niet meer kunnen vertrouwen. |
Citaat:
|
Citaat:
Ga naar hem toe en praat met hem |
Tjah.... ik zou er proberen over te praten. Lukt dat niet dan toch uitmaken zoals iedereen hier zegt. Het lijkt me inderdaad niet bepaald de droomrelatie zoals jullie contact met elkaar hebben... :s
|
Wat voor relatie heb je als je alleen maar met elkaar communiceert via SMS....
|
Slijp je mes en zet de benzine maar vast klaar, zou ik zeggen.
|
Citaat:
Je bent 14 en komt over als een naiëf kindje. Misschien zag je vriendje dat ook wel en meende hij dat dat het voor hem rechtvaardigde om vreemd te gaan, aangezien je het toch wel pikt allemaal. |
Citaat:
|
Citaat:
Damn, nu zit ik met een dilemma, zal ik dit citaat van jou in mijn signature zetten of zal ik die van Anarchy's Child laten staan? :( |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46. |