![]() |
Eenzaam
Voelen jullie je wel eens eenzaam? Ik ben wel eens jaloers op mensen die ik in de disco met een vet grote vriendengroep zie dansen terwijl ik de hele avond met 2 vriendinnen sta... hebben jullei dit ook?
|
Ik sta liever met een paar mensen die ik goed ken dan met een grote groep mensen die ik maar een beetje ken. Op een dergelijk moment zal ik daar dus weinig last van hebben. Maar ja, ik voel me weleens eenzaam. Vooral juist in die grote groepen mensen waar er niemand bij is waar ik echt iets aan te melden heb.
|
t
|
ja ik bedoel eigenlijk de jaloezie die ik heb als ik een grote groep mensen zie staan dansen en heel veel lol zie hebben met elkaar terwijl wij knullig staan te staan. Na een paar uur is de motivatie dan weg....heb jij dat wel eens? dat je je dan eenzaam voelt en zoiets hebt van; ik heb eigenlijk van die saaie vriendinnen (en zo weinig) en ik ken zo weinig mensen...zo van; ik wil ook zon leuke grote vriendengroep
|
ja herken dat wel
ik ga altijd met 2 of een groepje (van 7 ofzo) maar 8 van de 10 keer sta ik een tijdje alleen, ben ik ze weer kwijt enzo......eenzaam :S |
Ja, ik ken het ook wel.. Maar toch sta ik misschien liever met 3 mensen die ik echt goed ken, dan met een grote groep waarvan ik er misschien 2 ken..
|
"Het gras aan de overkant lijkt altijd groener."
[edit]Speciaal voor rare kwast. ;)[/edit] |
dan ga ik aan de overkant wonen
|
Ik vind het trouwens onwijs leuk dat jullie reageren! :)
|
Citaat:
@ Rare kwast: :D |
waar wonen jullei eigenlijk? ben benieuwd :bloos:
|
Nee, dat heb ik nooit. Veel vaker komt het voor dat ik anderen minacht of dat ze me totaal niet interesseren.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ja, ik voel me wel eens eenzaam. Ik heb me ook jarenlang heel eenzaam gevoeld.
Nu ga ik nooit naar een disco, dus dat beeld met groepen wat marlette schetste ken ik niet. Maar ik weet hoe het is om eenzaam te zijn, zelfs te midden van mijn vrienden kan ik me heel eenzaam voelen. Hoewel zij toch ontzettend dicht bij mij staan. |
dat herken ik onwijs mushu :S
ik ga nu ook niet zo vaak meer, omdat ik iedere keer toch wel alleen kom te staan iedereen kent alles en ik niemand ja uh...wie laten we dan staan he....doe mij maar |
Citaat:
Citaat:
|
Af en toe een vlaag, maar nooit zo depressief eenzaam. Ik mag mij een goede sociale vriendengroep toerekenen. Overigens is het heel normaal je af en toe even eenzaam te voelen.
|
euh...nee, dat heb ik nooit :s
ik ben ook liever met n "groepje" (van n stuk of 6) dan n "groep" van veel meer. vaak gaan we met n dikke gang, maar raken we mekaar vaak kwijt, maar dat maakt niet uit. en als je dr ook echt saai bij gaat staan, ontmoet je nooit mensen. neem nou een tentfeest waar wij vorige week heen gingen, na n uurtje liepen we allemaal apart rond :s ik stond bij n paar jongens te lullen (die ik niet kende) mijn andere vriendin net zo, en ga zo maar door. tja, hoe dat zo kwam? gewoon, je spreekt mensen gewoon aan, hoe? met n beetje extra drank op hahaha, maar daar leer je veel mensen van kennen. doe je dat in een disco, dan "herken" je die mensen de keer daarna weer. tenminste zo zie ik het, met n instelling van: ik&en mijn vriendinnen zijn saai kom je nooit ergens. edit: k voel me wel eens eenzaam, maar niet op de manier die jij zegt. |
Citaat:
|
Ja.
Heel vaak. Groepen doe ik sowieso niet, heel simpel. Heb ik nooit gekunt ook. Jaloers worden op mensen met wel goeie vriendschappen? Nee. Als ik iemand tegenkom waarmee ik zo'n vriendschap op kan bouwen gebeurd dat, maar jaloers worden omdat ik het niet heb... nee. Daar zorg ik namelijk toch echt zelf voor. Mensen trekken me gewoon niet over het algemeen. Alleen de labiele mensen zijn interessant, maar dat is gevaarlijk in mijn geval. Nuff said. |
jongeren die zich in grote groepen volzuipen met bier vervolgens op en neer springen en in een orgie in bed eindigen?
Neuh, daar ben ik niet jaloers op |
Ik ga nooit uit. Dus het beeld dat marlette schets ken ik niet. Maar op school sta ik liever met een paar mensen die ik goed ken dan met een hele grote groep.
|
Citaat:
|
Ik voel me niet eenzaam met uitgaan :s Als ik alleen sta, ga ik gewoon tegen iemand aan praten. Dat is juist wel leuk. daarbij heb ik wel een grote vrienden groep, maar met één of twee anderen is het veel leuker dan met die heel grote groep.
Ik voel me soms wel eenzaam als ik weer eens alleen thuis zit en nergens heen kan. Maar dat is maar tijdelijk. |
Ik heb het niet zo op uitgaan. :o
Maar áls ik uitga, is dat meestal wel met een groep 'vrienden' (lees; mensen bij wie ik me op m'n gemak voel of wat.), dus dan heb ik daar geen last van, nee. Sowieso ga ik meestal wel met een groep(je) 'vrienden' om, (school ed), maar dat betekend nog niet dat het vrienden zijn of wat dan ook. :) (Of schets ik dingen nu heel erg vaag? :o) |
Ik voel me meestal fijner bij een paar mensen dan bij een groep... De lol moet je toch zelf maken.. Ook in een grote groep... Maar waarom voel je je eenzaam met twee vriendinnen... ? Wat denk je meer te hebben in een grote groep?
ach.. Ik heb het niet zo op grote groepen... |
nou doet iedereen alsof mensen die in grote groepen uitgaan sletten,hoeren en eikels zijn. maar het is hun schuld niet dat jullie geen vrienden hebben.
|
bedankt voor je opmerking pudding gek
eet smakelijk |
Citaat:
|
Citaat:
|
*is het helemaal eens met nijn*
niemand zei iets over hoeren of sletten en niemand zei dat ze geen vrienden hadden dussuh niet intepreteren jij |
Citaat:
|
nou dan sorry dat we het zo hebben laten klinken
ik ga niet uit in amsterdam.... kom wel hoeren tegen, maar niet zoveel en die beoordeel ik dan niet op het punt dat ze in een grote groep staan |
Nee, herken ik niet, ik ga namelijk niet uit. :rolleyes:
|
ja, vaak.
|
ik herken het niet echt maar k kan het me wel voorstellen, je moet gewoon proberen lol te maken met je vriendinnen en niet te veel op de grote groepen letten.. *proberen* naja,, .. komt goed.. :)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:15. |