![]() |
coolste LOTR bijfiguur
Het viel mij op dat bij de vorige poll 75% op Legolas gestemd had. Ik wilde nu eens kijken wie het populairste was van de kleine rolletjes.
Mensen die LOTR alleen maar kijken omdat Orlando Bloom erin zit zullen deze namen waarschijnlijk niet eens bekend voorkomen (bijrollen als Eomer en Faramir staan er zelfs niet in) maar mensen die die films vaker zien dan gezond is (zoals ik) kennen ze allemaal. In de boeken zijn hun rollen vaak groter overigens. |
ik ken er geen een van de namen :|
|
Citaat:
Als jullie mij willen excuseren trek ik mij nu terug om voor de zoveelste keer The Empire Strikes Back te gaan bekijken. |
in het boek vind ik die Prins uit het zuiden van Gondor echt geweldig :) in de film Haldir
|
|
Ik moet zeggen.. ik heb de boeken gelezen en de films abnormaal vaak gezien, maar ik herken weinig van de namen.. zal ze wel weer vergeten zijn, tis tijdje geleden dat ik de boeken gelezen heb. Fatty is toch dikkie burger in het nl?
|
HALDIRRRrrrrrrrrrrrr
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
F***, nu heb ik alweer vergeten om de 'meerdere antwoorden mogelijk' knop aan te zetten. Dat vergeet ik altijd.... (n)
|
Bauhaus heeft een geweldige bijrol!
(ja, niet in deze film, maar ze hadden er wel in moeten zitten) |
Ik heb gestemd op 'iemand anders' - ik ga voor Faramir! :cool:
|
Citaat:
Heerlijk om af en toe even onbegrensd patserig te doen. :o |
|
Als Haldir bij de poll mag, dan mogen personen als Denethor en Celeborn er ook wel in imo :p. Maargoed, dat neemt niet weg dat ik Haldir een fantastisch personage vind in de film.
Verder heb ik het niet zo op wezens als Gothmog, maar deze vind ik wel érg goed en soms humoristisch neergezet in de film. En ik vind Gil-Galad een gaaf personage, evenals Hama. |
Citaat:
:p :D 100% zeker weten..... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
*proest* :D Maar nu genoeg offtopic :o |
Citaat:
|
Tis eigenlijk "Radagast the Brown"
|
dit gaat volgens mij meer over het boek als over de film, dan hoort het hier niet thuis, val ze bij het desbetreffende forum maar lastig met dit soort topics
|
Citaat:
|
Citaat:
Mot ik toch eens beter opletten als ik ze weer eens kijk. ;) |
Citaat:
|
Ik denk dat ik maar voor Radagast ga. Moeilijke keus, er staan er zoveel bij waar ik wel op zou willen stemmen. Ik heb net de trilogie herlezen, dus de meeste zeggen me wel wat.
Uglûk: Ork-leider Grishnahk: Ork-leider Gamling: Kapitein oid uit Rohan (zit ook in de film) Hama: Zie boven Damrod: Weet ik zo niet meer Sharku:
Spoiler
Lûrtz: Ork(-leider?) Haldir: Elf, zat ook in film. Shargrat: Ork Gorbag: Ork Beregond: Soldat van Gondor Fatty: Hobbit Imrahil: Prins van Dol Amroth Gothmog: Was dat de Balrog? Ik weet het niet zeker :o Halbarad: Weet ik niet meer. Mouth of Sauron: Aanvoerder van Sauron. Radagast: "The Brown" de derde van de Istari (wizards). Elladan & Elrohir: Zonen van Elrond. Balin: Dwerg, die Moria trachtte terug te veroveren, wordt genoemd in de film. Gloin: Vader van Gimli Glorfindel: Elf die in het boek Aragorn & de Hobbits tegemoet kwam vanuit Rivendell voor ze daar aankwamen. Gil-Galad: Elfenkoning, sneuvelde tegelijk met Elendil (Last Alliance) Isildur: Zoon van Elendil, kreeg de ring enzo. Zat ook in de film. Elendil: Vader van Isildur. |
Haldir :cool:
|
Nog wat aanvullingen op deze exellente uitleg
Citaat:
|
gloin is de man
|
galadriel, of telt die niet mee :o :p
|
Ik heb gestemd op Glorfindel, omdat ik hem in het boek altijd wel cool heb gevonden. Andere personages waarop ik had willen stemmen zijn Gil-Galad en Elladan & Elrohir.
|
Citaat:
Jouw favoriete hoofdfiguur zal zeker Legolas zijn? |
Citaat:
Geweldig dit (y) Anyway, Isildur :cool: |
Bedankt voor de aanvullingen, nu weet ik het weer (y)
|
Citaat:
|
jesus fuck. Ik dacht dat alleen kinderen onder de 16 hun leven konden laten roeleren door Lord Of The Ring.. :| :o :( :eek:
|
Citaat:
|
Citaat:
mij 2 |
Bij de LotR-films let ik nevernooit op de namen. Omdat ik dat niet kan onthouden en omdat ze vaak genoeg toch maar 1 of 2 keer in die film voorkomen.
Ik vind trouwens die dwerg van the fellowship erg leuk en de hoofdelf is dat geloof ik, de oude man met het zwarte haar en de chagrijnige blik. |
Citaat:
Ik hou denk ik wel een beetje van Elfen, vooral omdat hun namen zo cool zijn, maar eigenlijk vooral van echte helden. Ik geloof dat Gil-Galad zo'n beetje dé held was van die eerste oorlog tegen Sauron. Glorfindel vond ik echt een coole naam en hij was een elfenvorst of zoiets en dat vind ik ook al geweldig. Elladan en Elrohir zijn de zonen van Elrond en belangrijke Dúnedain die Aragorn te hulp komen als hij het nodig heeft. Ook helden dus. :) |
Citaat:
Hij haalt wel in zijn eentje een Mûmak neer hoor. Elladan en Elrohir zijn trouwens geen dúnedain, want dat zijn mensen van Numenor. |
Ik kan me nauwelijks wat van die namen herinneren... Wat een zooi figuren in die film.
Ik moet ze nog maar eens geen kijken, hopelijk zijn deze bijfiguren meer de moeite waard dan die pathetische zeikerd van een Gollum, die wandelende shampoo reclame Legolas en die volstrekt nietszeggende Frodo en Sam, waarvan hun homoseksuele geaardheid het enige is dat absoluut vaststaat. |
glorfindel :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De boeken zijn goed, de films zijn goed, maar feit blijft dat de karakters in de films nauwelijks inhoud hebben. |
Citaat:
I mean, zeikerd, shampooreclame, homoseksuelen, dat zijn niet echt woorden voor de LOTR-liefhebber, if you catch my drift. |
Zeker weten Haldir :cool: Het gevecht om Helmsdeep is toch wel één van de beste vechtscenes uit de trilogie, zo niet de beste. De Elfen zijn gewoon de coolste personages (y)
All-time-favourite blijft trouwens Aragorn (surprise surprise voor de mensen die nu op Legolas gegokt hadden :p ) :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:29. |