![]() |
een vriend voor hem zijn, of vertellen dat ik hem leuk vind?
Vandaag heeft de jongen die ik al een tijdje vreselijk leuk vind mij verteld dat hij verliefd is op een ander meisje wat ik goed ken. (hij weet niet dat ik hem leuk vind)
Hij heeft het alleen aan mij verteld! Omdat hij het mij als enige toevertrouwd. Ik had het natuurlijk liever niet gehoord, want ik voel me echt zwaar kut nu. Maar aangezien ik de enige ben die het weet, kan ik natuurlijk die hele goede vriendin spelen, en naar hem luisteren als hij het over haar heeft. OF moet ik hem vertellen dat ik helemaal niet blij voor hem kan zijn aangezien ik hem zooo vreselijk leuk vind? |
Ik zou op dit moment gewoon voor mezelf kiezen en het hem vertellen. Anders ga je later (als ze wat hebben) denken: what if... Wat als ik het gezegd had? dan had hij misschien wel voor mij gekozen..
Nu kan je je dat nog permiteren, ze hebben nog niks en dus stook je ook niet. Als ze eenmaal wat hebben en je komt er mee zal hij ook denken van "wat moet ik daar nu mee? had je daar niet eerder mee kunnen komen?" lijkt mij tenminste.. |
VERTEL T M!!!!!!!!
geloof me je krijgt spijt als je t niet doet dat weet ik zeker |
oke bedankt! maar hij heeft toch min of meer al voor haar gekozen? Ik ben zo bang dat is ik het hem vertel onze vriendschap ook gelijk weg is!
|
Citaat:
En dan zeg je het hem.. waarschijnlijk wil hij er dan over nadenken en blabla, want het zal wel een verassing voor hem zijn. En als hij toch voor dat andere meisje kiest moet je gewoon proberen toch maar de lieve vriendschappelijke vriendin uit te hangen zoals je eerst ook al van plan was, dan weet je tenminste zeker dat de vriendschap 'heel' blijft http://forum.scholieren.com/smile.gif denk ik http://forum.scholieren.com/smile.gif |
Ik zou het vertellen, vriendschap = eerlijkheid en vriendschap = elkaar accepteren. Als deze twee dingen niet aanwezig zijn, dan is er toch ook geen vriendschap.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |