![]() |
Een ongegronde haat.
tegenover...?
Waar heb jij nou zo'n godsgruwelijke teringhekel aan dat je bij jezelf denkt, verdomme, waarom lopen dat soort wezens, producten, goederen, wha'ever eigenlijk nog op deze aardkloot rond? De user Ridder dient niet genoemd te worden, laten we wel netjes en origineel blijven. Ik stem voor de mensen die mij uitlachen wanneer de plantsoenen liefdevol worden besproeid met mijn edele zaad, de scoubidoutouwtjes en Lee Towers. |
ik heb een hekel aan van die kakwijven die met de mode meegaan omdat het mode is en neerkijken op mensen als ik. ze zijn arrogant, ze dragen allemaal hetzelfde en zijn enorme sletjes. daar hou ik nou niet van :nono:
ow en ik haat Silvie Meis en Rafael van der Vaart |
Mensen zoals jij? Je bent toch niet anders en jezelf hoop ik? Want daar heb ik zo'n godsgruwelijke klerehekel aan.
|
Citaat:
|
MANNEN IN STRETCHSPIJKERBROEKEN
zo dat is eruit. |
ieeeewl :D
|
Citaat:
|
Citaat:
bij mij wonen er 2 in de buurt. allebei een bierbuik en een gouden ringetje in hun oor. en die broeken zijn serieus meisjes broeken :( |
EO-jongerentuig.
|
omg wat ik ook haat, meiden die maat 140 gaan dragen terwijl het gewoon niet past...
of meisjes met maat 38 die zich perse in een 34 willen wurmen en citroenthee , hou ik ook niet van |
mense met vooroordelen
patty brard en me rotzooi |
mijn haat is nooit ongegrond
|
Citaat:
|
ohja ik vind mijn avatar behoorlijk triest :)
sorry crytapix ofzo waar ik van heb :D |
Citaat:
op vakantie was er een hele irritante jongen uit Haelen die dat de hele tijd zei en ik vond m erg irritant . |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En ik ben toch al geen alto fan enerzijds, en geen fan van mensen die zich moeten bewijzen met merkplaatjes aan de andere kant. |
Citaat:
|
waar hou ik niet van... hmm.. puntschoenen, die zijn zo lelijk (n)
en ik hou ook niet van drop |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
racisten en gigantisch domme mensen
|
Kakkers met 78528745 lagen kraagjes :o
|
Ik heb een hekel aan domme, arrogante mensen.
Intelligente, arrogante mensen daarentegen, heb ik wel respect voor. Zeker aangezien ik zelf tot die groep behoor. |
ik heb ook een hekel aan kakkers
|
Citaat:
|
ik heb jullie wel door!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet alleen kakkers doen aan hockey.
mijn vriend yusef ook . |
hallo dat ben ik niet, dat is Mijntje donners! (y)
|
Mensen die niet nadenken. (over wat ze zeggen, hoe ze zich gedragen, blabla)
|
Dat is wel erg kort door de bocht. Had je daar niet wat beter over kunnen nadenken, WishfulDreaming?
|
Citaat:
|
Arrogante mensen, Witte negers, rascisten, Stadse flikkers (sorry eens een boerin altijd een boerin), Nederlanders die "Turks" gaan praten, Breezah
|
nou, ik werk in een boekwinkeltje en na het afrekenen zeg k dan altijd:'wilt u er een tasje bij?' en dan zeggen sommige mensen:'nou, als u er een heeft graag!' en dat kan ik elke keer weer moeilijk verkroppen
|
Citaat:
vlakbeej remunj ;) maar otis, wat is sjoeftig? schoftig/ontzettend ofzo? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
@ otis: jammer :(
@ cut_off: schand vur de parochie ;) |
Citaat:
ja, je maakt wat mee achter de kassa (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
jij bent de ergste kakker die ik ken duss.. :rolleyes: |
Van die politiek correcte fucko's die bij wijs van spreken een ommetje al ingedekt hebben mocht het geval zich voor doen dat iemand commentaar durft te leveren.
Verder alles wat bekrompen is en de mogelijkheid tot praten heeft. Regenboog hiphoppers. Vleermutsen incl village people achtige aanhang. Overdreven aanwezig of luide mensen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:24. |