![]() |
voelt niet goed
ben net met n jongen naar de film geweest..
gezoend.. maar t voelt niet zo heel erg goed.. volgens mij voelt hij meer (veel meer) voor mij dan andersom.. herkent iemand dit? zoja, wat doe je eraan?? |
Wat doe je eraan? Je vertelt hem op je meest tactvolle manier dat je eigenlijk toch niet zoveel voelt voor hem als je dacht en dat je beter niet met hem had kunnen zoenen. En dat het je spijt als je hem op verkeerde gedachten hebt gebracht of hebt gekwetst.
|
jup, nu is het moment om zijn euforische stemming met de grond gelijk te maken
beter nu meteen dan hem een paar dagen in de waan laten |
Citaat:
|
ik genoot gewoon van de aandacht, maar dat mag ik zeker niet zeggen...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb precies zelfde gehad. Heb mezelf voor mn kop geslagen hem uberhaupt de kans te geven me leuk te vinden... heb m ook duidelijk gezegd dat het niets zou worden, en dat ik niet zo zeer geďnteresseerd was.
Duidelijkheid en eerlijkheid is de sleutel. |
Erg egoďstisch wel natuurlijk, en ongevoelig.
Verder ben ik het met Gespleten Geest en Mark Almighty eens. |
Hoe hypocriet als het ook mag lijken.
Iedereen zegt wel dat je dat rustig mag zeggen (van dat je de aandacht leuk vond), en practisch iedereen herkent zichzelf er ook in, maar het klinkt toch behoorlijk negatief IRL. Ik adviseer dat je dat gedeelte weglaat, omdat, hoe meelevend en begrijpend iedereen ook is, het nog wel eens wat minder "sympathiek" kan uitpakken op het moment dat je het echt zegt. ~Just advice, take it or leave it. |
Citaat:
|
Heb ik vroeger wel vaak gehad. Alleen toen bracht ik het nooit zo subtiel...nou ja, ze begrepen het nooit waarom ik nooit zoveel voelde voor hun als zij voor mij.
Tja, "gevoel" kun je ook moeilijk uitleggen. Maar je kunt het wel zo goed mogelijk proberen. Succes, hij komt er wel weer bovenop. |
de bioscoop...de plaats van extremen... er worden relaties geboren en verbroken
|
altijd goed oppassen met wie je naar de bioscoop gaat, er hoeft maar een kleine aanleiding te zijn en er wordt gezoend
|
thnx allemaal
we hebben ff goed gepraat en t is goed wel nu voor zover t goed kan zijn :S xm |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10. |