![]() |
Bemoeizuchtige mensen.
Je kent het wel, een korte situatieschets, je staat in de supermarkt. De wachtrij is ellenlang, een verveelde huisvrouw heeft jeuk en wrijft aan haar achterwerk, haar tienerdochter verschuift de tissues in haar BH'tje en de ouwe greppeldoos uit het lokale bejaardentehuis klappert wat met haar kunstgebit. Ook jij voelt je verveeld en ja, wat doet de vrome rukker dan, hij haalt zijn edele geslachtsdeel uit zijn broek, gaat op de band zitten en doodt de tijd een beetje. Niets aan de hand natuurlijk, totdat de eerder genoemde greppeldoos last krijgt van de bemoeizucht. Ze tikt je op de schouder en zegt, 'jongeman, kunt U daar mee stoppen!'.
Het voorbeeld lijkt me duidelijk. Wat vind jij van bemoeials en bemoei jij je ook vaak met anderen? |
Ik vind bemoeizuchtige mensen wel opwindend.
|
Ik haat bemoeials. :(
|
ik ben er zo 1
|
Citaat:
Teun, kan je dat nader toelichten? |
Wat Teun zegt.
"Nee, ik hoef godverdomme geen zegeltjes!" |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik bemoei me niet met bemoeizuchtige mensen. :s
|
Bemoeien met andermans zaken is meestal gewoon driewerf kut.
|
k vind het gewoon leuk om dingen van andere te weten !
dus beschouw mij maar als bemoeizuchtig ! ;) like i care :) |
me baas bemoeit me altijd met mij, maar volgens mij heeft ie gewoon een oogje op me :----(
verder hou ik er niet van als meisjes zich bemoeien met de manier waarop ik neuk. |
bemoeizuchtige buitenstaanders heb ik nooit last van eigenlijk. bemoeizuchtige vrienden ook niet, ja alleen ouders maar dat is logisch want zij zijn mn ouders en ik ben hun puber.
zelf bemoei ik me niet met mensen, het maakt me niet zo uit wat een ander doet. ik doe ook maar wat. de eerste serieuze reactie, gaaf ! |
ja weet je waar ik nou echt een hekel aan heb? als van die irritante showhomo's met hun krultangenhaar zich met mijn leven proberen te bemoeien, en dan zeggen "he meid ik weet hoe dat gaat"
ja aan me dikke aars |
Citaat:
|
uhm kug kug. als je het lekker vind om je drummel op de lopende band te leggen, hoor je niet thuis op dit forum. en ook niet in de supermarkt.
|
Met een Rotterdam Terror Corps avatar hoor je niet thuis op dit forum, niet in de supermakt en ook niet op de aarde!
|
die probeer ik altijd te verwarren met teveel verkeerde informatie
|
als je niet kunt spellen hoor je hier ook niet, maar dan hoor je op de mongolenschool
ps: supermaRkt is tegenwoordig met een R. |
zo die zat! :rolleyes:
mierenneuken over spelfouten is gay (n) |
vervelend.
|
Ik hou uberhaupt niet van supermarkten.
|
Bemoeizuchtige ouders vind ik kut, (n), die je willen helpen als je liefdesverdriet hebt, en dan van die ontmoedigende dingen gaan zeggen, (n).
Bemoeizuchtige vrienden zijn soms wel lief. Dan bdoelen ze het lief, maar soms zijn ze wel 'n btje irri. |
ik houd niet zo van bemoeierds, en dat is nog zwak uitgedrukt. laatst stond ik met mijn fietsie voor ( nee iegenlijk achter want als je ervoor staat wordt je doodgereden) het stoplicht, kwam er ineens zo'n oud lelijk wijf naast me staan en ze vroeg of ik al vakantie had. Ja, nu had er natuurlijk een ontzettend scherpe en dodelijke one-liner moeten komen, maar ik zei maar niets :(
en ik stond ook eens aan de kassa was er zo'n vent die mijn doosje kaasvlinders schijnbaar heel interessant vond en hij zei: 'zo jongedame, ga je lekker knabbelen?' en het was echt zo'n gore oude viespeuk... :( dus ik zei maar dat ik ze ergens in ging stoppen waar de zon nooit scheen ( en in mijn mond schijnt de zon wleens) :o een vriendin van me zat achter de kassa en gaf me tegenover die man groot gelijk :D 'ja, ze heeft groot gelijk hoor meneer, dat doe ik zelf ook altijd' bemoeials zijn niet lief :( |
bemoeials en mierenneukers zijn niet leuk. daarom probeer ik zelf altijd niet te bemoeien
|
mensen vragen altijd "zo postbode, dat is niet lekker werken in de regen he"
NEE TRUT TUURLIJK IS DAT NIET LEKKER WERKEN nooit meer zeggen dus tegen postbodes :--( |
Citaat:
Ik had een ontzettend bemoeizuchtige buurvrouw. Gelukkig zijn we verhuisd. |
Ik kan absoluut niet tegen mensen in supermarkten die opmerkingen maken over de inhoud van je karretje :mad:
|
Citaat:
willekeurig wat nummers opnoemen werkt ook vaak perfect. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:11. |