![]() |
Doelpunt van de Week
Misschien leuk om een doelpunt van de week competitie te houden. Ik weet niet of mensen het leuk vinden, maar als het geen succes is stop ik er wel mee.
De bedoeling is om van elke speelronde jouw top 3 van mooiste goals van die speelronde te posten. De nummer 1 krijgt 5 punten, de nummer 2 krijgt 3 punten en de nummer 3 krijgt één punt. Totdat de nieuwe speelronde begint kan er gepost worden en vervolgens wordt alles opgeteld en gaat de winnende goal(s) door naar de finaleronde aan het eind van het seizoen. Daar doen 34 goals aan mee en dan bepalen we in eenzelfde competitie welke goal de mooiste van het seizoen is. In poule-vorm of in knock-out vorm, maar dat zien we wel over een jaar. Zoals eerder gezegd, ik weet niet of er animo voor is, maar ik post het maar want je kan het altijd proberen. PS: Probeer niet voor je eigen club de goals te kiezen, maar kijk puur naar de goals. |
Ik ga voor de 1e speelronde voor:
1. Ali Boussabon (NAC, 2e goal) 2. Vennegoor of Hesselink (PSV, 3e goal) 3. Vennegoor of Hesselink (PSV, 1e goal) |
I Jan Vennegoor of Hesselink PSV (2e doelpunt)
II Koen van der Laak Den Bosch III Zlatan Ibrahimovich Ajax |
1. Koen van de Laak (fcdb)
2. Boussaboun (nac) 3. Vennegoor 1e dp (psv) |
Van der Laak
Vennegoor (kies er maar 1 :p) Boussaboun |
de mul
ibrahimovic bergkamp |
Citaat:
|
Citaat:
|
doe de 2de maar
|
doe de 2de maar
|
Van der Laak
Boussaboun Vennegoor (degene dat ie boven zo'n rbc'er uitkomt om op de borst uit aan te nemen en dan uit haalt, weet niet precies welke dat is). |
de Mul
van der Laak Boussaboun |
Van der Laak
Boussaboun Van der Vaart |
1. Boussabon
2. V/D Laak 3. Smolders, die die zo relaxt binnentrapte, 2e d8 ik |
1. Van der Laak
2. Tom de Mul 3. Romeo Castelen (2e doelpunt) |
1. even een vraagje he, aan het einde van het seizoen denk ik niet dat ik nog weet hoe die goals eruit zagen, is het mogelijk om de #1 ergens op inet te zoeken, opslaan en op het einde allemaal hosten
2. Misschien kan je de 'finale' in verschillende delen verdelen, bv de topgoals tot de winterstop, daar kies je er een aantal uit en die dan tegen de top van de zomer(stop)...idee? |
1. van der Laak
2. Castelen (2e doelpunt) 3. Vennegoor (1e doelpunt) |
(y) Goed initiatief.
1. Vd Laak 2. De Mul 3. Venngoor (1e goal) |
Citaat:
Ik ga proberen alle goals te vinden/downloaden. Van deze speelronde heb ik alle mooie goals al. Punt 2: Nee, lijkt me niks. |
1. Vennegoor (2e goal)
2. Hofs (1e goal) 3. Vennegoor (3e goal) |
Citaat:
|
1. Koen van der Laak (FC Den Bosch - ADO Den Haag)
2. Jan Vennegoor Of Hesselink (RBC Roosendaal - PSV, 3e doelpunt) 3. Tom de Mul (FC Twente - Ajax) |
die van Fowler was ook mooi, helaas speelt die niet in de HCE :o
|
Citaat:
|
1.De Mul
2.Boussabon 3.Castelen 2e goal |
Tom de Mul
Koen van de Laak Romeo Castelen (die "karatetrap", weet nie meer of dat ze eerste of 2e was :p) |
1. Van der Vaart
2. de Mul 3. Zlatani |
Citaat:
|
Serieus alle 3 de goals van Vennegoor tegen RBC.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
boeiuh tel maar niet mee
|
Die goal van Huntelaar komt bij mij iig op 1.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De uitslag van het 1e doelpunt van de week is bekend:
Code:
Koen van der Laak 54 De goal van Koen van der Laak gaat duidelijk als winnaar door naar de eindronde. Nog 33 goals te gaan! Vanmiddag 16:15 kunnen jullie weer je top 3 posten van de 2e speelronde. |
Ik denk dat de goal van Ono in mijn top 3 komt, maar er komen nog meer wedstrijden :)
Kunnen we ook de elleboog van de week kiezen....anders kies ik nu al vast Ghaly :mad: |
Citaat:
Welke op 1 komt weet ik nu al :cool: ;). |
Ik gok op Huntelaar, Omhaal
|
De goal van Zlatan (laatste) is ook briljant :o
|
Maar verder is die zlatan een stront eritante voetballe
|
Citaat:
|
1. Zlatan Ibrahimovic (2e goal)
2. Sjinji Ono (afstandschot) 3. Wesley Sneijder (vrije trap) Wie zal er nou winnen :o. |
Ik vond de goal van Ramzi eigenlijk wel beeldschoon... :rolleyes: :p
|
1. solo van zlatan
2. Ono 3. molenaar kopbal |
Citaat:
Dat schot van Ono of Sneijder zie je "regelmatig" |
Ik heb de uitzending gemist, maar er komt er nog een :)
|
1. zlatan (slalom)
2. huntelaar 3. jansen (vrije trap) |
1 Huntelaar
2 Ono 3 Sla-dan |
trouwens niet gek dat zlatan na een SLAlom scoort...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:41. |