![]() |
Hoeveel verdien je voor auto wassen?
Kwil weten hoeveel je voor autowassen kan krijgen, uitzuigen en wassen
|
ligt eraan wat je ouders willen geven. iets van 5 euro ofzo
|
Ik betaal je 2 euro als hier komt en onze hele auto schoonmaakt.
|
ik kreeg altijd 10 euro, das binnen en buitenkant
|
10 euro, binnen en buitenkant
|
Ik kreeg vroeger 25 gulden voor de auto+caravan. Daar was ik dan wel een hele dag mee bezig.
|
Ik heb wel eens een paar jochies uit de buurt zo gek gekregen om het voor een paar koekies te doen :evil:
Maaruh 5 euro is denk ik wel reeel. |
Ik vraag 10 euro voor wassen, drogen, uitzuigen en ramen en dashboard schoonmaken. Als het regent en ze worden weer nat dan vraag ik iets minder. Ben er ongeveer 1,5 uur mee bezig.
|
10 euro voor uitzuigen, opruimen en de hele shit..
|
Ik heb 2 jaar op een zaterdag auto's gewassen, auto's poetsen in de showroom enz.. bij een autobedrijf, ik verdiende daar op een zaterdag 30 euro. Nu werk ik nog steeds bij dat autobedrijf (ander filiaal) in de autoverkoop wat 10x leuker is!
|
Ik kreeg een pak slaag als ik het niet deed
|
Ik deed dat altijd bij mijn oom, en toen kreeg ik 2,50 per uur. En dan was ik meestal zo'n 4 uurtjes bezig met 3/4 auto's.
|
Ik doe het voor weer een tijd kostenloos mogen rijden in mn moeders auto:)
Daar zit ik dan ook vaker in dan zij |
Mijn broertje heeft de auto van mijn opa een keer gewassen en daar kreeg ie 50 euro voor. Het ligt er dus een beetje aan wat de gek er voor geeft.
|
ik moet het zelf doen :( ;)
|
Mijn vriend werkt in de wasstraat en hij verdient 5 euro netto per uur.
|
Van m'n ouders krijg ik 5 euro voor de buitenkant, 10 voor de binnenkant erbij (ramen, stofzuigen, dashboard)
|
Binne en Buiten 10, Me Opa gaf me één keer 15 Euro voor de Ouwe renualt en al1 de buitenkant:S
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
wie het hoogst bied |
Citaat:
|
heel weinig maar egt je werkt dan zich rot en da krijg je onder 10 euro betaald...lijk me beter als je je ouders gewoon help en dan vragen om geld :D
|
Citaat:
|
Ik vraag me vader regelmatig of hij met spullen wil rijden van paardrijden. En omdat de auto dan vies is maak ik hem ook weer schoon. Alleen de binnenkant. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik kreeg 10 gulden per uur en nu 5 euro per uur... Voor alle klusjes die ik doe.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:45. |