![]() |
The Matrix DVD-Box!
Dames en heren medeforummers,
Goed nieuws van het Matrix front: de door sommige lang verwachte Matrix box-set komt eraan. Het door mij zo geliefde filmblad Empire bracht mij dit nieuws in het september blad. Het wordt een 10(!)-delige box-set met de volgende indeling: Disc 1: The Matrix met commentaar van Reeves, Moss, Fishburne en andere crew-leden Disc 2: The Matrix Revisited een paar uur achter de schermen bij The Matrix Disc 3: The Matrix Reloaded met commentaar van Reeves, Moss, Fishburne, Pinkett en andere crew-leden Disc 4r: The Matrix Reloaded Revisited een paar uur achter de schermen bij The Matrix Reloaded Disc 5: The Matrix Revolutions met commentaar van Reeves, Moss, Fishburne, John Gaeta en andere crew-leden Disc 6: The Matrix Revolutions Revisited een paar uur achter de schermen bij The Matrix Revolutions Disc 7: The Animatrix Disc 8: The Roots of the Matrix opgedeeld in 3 delen: The Matrix and the History of the Action Genre, Brianiac's Revenge en The Science Behind the Fiction Disc 9: The Burly Man Chronicles 75 minuten extra materiaal, en andere extra's (oa: Enter the Matrix special) Disc 10: The Zion Archive alle storyboards, artwork en dvd-rom features en daar bovenop krijg je nog een 20-pagina's tellend boek. In Engeland komtie 12 december uit, en zal hij rond de 45 pond kosten... |
p.s.: ook GoodFellas krijgt een dubbele SE met commentaar van Ray Liotta, Lorraine Bracco, Paul Sorvino en andere crew-leden.
|
45 pond valt nog wel mee....
Maar ik hoef deze box niet te hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
2 zelfs |
Citaat:
|
Dat is best een teleurstellend boxsetje. Alhoewel Mean streets dat wel enigszins goed maakt.
|
Komt er geen box uit met alleen de drie films, dus Matrix, Matrix Reloaded en Matrix Revolutions?
|
Citaat:
Gangs Of New York / Kundun - Miramax The Age Of Innocence - Columbia Cape Fear - Universal After Hours - Warner Raging Bull - MGM (als ik me niet vergis) Taxi Driver - Columbia Dan word het een beetje moeilijk om een box te maken met net zoals de Stanley Kubrick box, waarvan allen films (behalve Dr. Strangelove) van Warner waren. Warner heeft toen een deal moeten sluiten met Columbia om die toe te voegen tot de box. |
MM.. aangezien ik al 6 van de 10 schijven reeds in mijn bezit heb, ga ik die box dus gewoon maar eventjes niet kopen.
|
Citaat:
|
Citaat:
En After Hours en Alice Doesn't Live Here Anywhere worden altijd onder gewaardeerd. Waar de meeste mensen naar zoeken zijn altijd de Scorsese-De Niro films. Maar Scorsese heeft echt nog wel wat meer gemaakt. |
Hmm beetje overdreven naar mijn idee...
Komt er niet een gewone 3dvd box uit ofzo? Die zou k wel willen hebben namelijk dan... :) |
Neuh, ik ben zo teleurgesteld door de laatste Matrix film.
Het genot van het verhogen van hun omzet door middel van mijn zuurgediende centjes, gun ik ze niet. |
Gift-set:
http://www.thedigitalbits.com/articl...rixgiftset.jpg zal waarschijnlijk gelimiteerd uitkomen en dan alleen in Amerika... Normale boxet: http://www.dvdanswers.com/images/scr...nr1artpic1.jpg inhoud DVD's: http://www.dvdanswers.com/images/scr...nr1artpic3.jpg |
Citaat:
|
Hmm dat worden dure tijden
SW box, en deze Matrix box |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik weet wel welke ik ga halen :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
ok, ik weet nog wel wat dat is
|
Citaat:
En die nieuwere star wars films (deel 1 en 2) vind ik zo ie zo veel minder als de originele star wars. |
Hmm, ik heb ze nog niet op DVD, dus dan misschien wel leuk :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik heb the Matrix met revisited en daar hou ik het gewoon bij. Ik hoef zeker het laatste deel niet meer te zien :s
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat ze 15 tot20 jaar later met de voorgeschiedenis komen (ok, het is te verwachten als de oudere films deel 4, 5 en 6 zijn), maar dan heb je toch bijna de oude, en de nieuwe sw trilogie? Moet je dan ook niet op de hobbit wachten bij de Lotr box? Daarvan is ook wel te verwachten dat die er ooit komt. |
Citaat:
|
hmm. Mischien dat ik em wel haal; mits ik mn Matrix+Revisited kan verpatsen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:33. |